MohSETH Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 Tak sobie patrze na te fale i one tak zostana przeciez to ma byc pogoda burzowa wiec gladka tafla wody odpada...
RA Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 hmmm... zilustruje. :D http://3media.initialized.org/photos/2004-07-04%20Chebeague/04%20Sailing%20on%20the%20ocean.jpg Czeste, male fale, bardzo poszarpane.
Marvey Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 heh raz na jakiś czas musze coś palnąć (o realflow chodzi) świetna ilustracja problemu ra (nawiasem mówiąc za tydzień tam będę :)
MohSETH Napisano 14 Maj 2005 Autor Napisano 14 Maj 2005 Ale RA widzisz na tym obrazku nie ma prawie zadnej chmurki a u mnie bedzie lac jak scebra...:) i fale przy takiej wichurze maja do 3 metrow... i wydaje mi sie ze jest ok:) POZDRAWIAM
RA Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 To to ma byc sztormowa pogoda? Podczas sztormu jest troche ciemniej niz zwykle, a juz lodka jest czarna, wiec ledwo bedzie ja widac. Chyba, ze dodasz jakies punktowe swiatla, np. swiatlo reflektora, ktory ruscy wystawili dla oswietlenia drogi do Akuli.
Pinki Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 MohSETH: czyzbys mial problem ze stworzeniem ladnego morza ? :> to nie jestes sam :P ja nie potrzebuje akurat morza wzburzonego, ale jakis przepis na ladne fale by mi sie przydal.. :) .. hm.. moze i sztorm to dobry pomysl.. ale w porcie i tak takich duzych fal nie ma.. po to sa faloochrony :D
Tomson Napisano 15 Maj 2005 Napisano 15 Maj 2005 1 900 000 o jedno zero za dużo a jak na podgląd w viewporcie to może nawet o 2 (jak na ten projekt) tak mi się przynajmniej wydaje...
mujas Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 Całkowicie zgadzam się z Tomsonem masz napewno o jedno zero za dużo trójkącików czy jak wolisz face-ów, dużo nie znaczy wcale dobrze,lepiej texturami nadrobić. Popatrz na linka poniżej przy takiej scenie podejrzewam zajechał byś kompa na amen,zobacz jak pomysłowo, prosto (w sęsie powierzchni) i efektownie kolega zrobił morze http://www.evermotion.org/?unfold_exclusive=83&unfold=exclusive PS a myślałeś o tym żeby zrobic jakąś scenkę podwodną np (łódź znajduje pod powierzchnią wody),jak zrobić taflę wody widzianą z dołu wiem mógł bym Ci pomóc,zresztą podejrzewam że dużo osób na tym forum wie jak coś takiego zrobić ;)
MohSETH Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 mujas, Tomson -->> zdaje sobie sprawe z tego ze duzo nie znaczy dobrze... ale pamietajcie ze Akula jest w Rhino zrobiona i export jest kosztowny... ale nadal kombinuje z exportem... ostatnio miala 1 mln polys ale niestety byly bledy w meshu...takze nie wiem jak tu moze byc o jedno zero mniej:P ale bede probowac:) Co do sceny podwodnej... to tez mi sie jakas widzi z wystrzeliwujaca torpeda... ale niestety mam FULL zaliczen i nie mam pojecia kiedy beda kolejne updaty:P POZDRAWIAM
Pionier Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 witam generalnie rzecz biorac ja osobiscie zmienilbym ustawienie kamery i zrezygnowalbym ze sztormu/burzy bo jak juz ktos slusznie napisal nie bedzie widac detali samej lodzi, jezeli w ogole bedzie ja widac. Kamerke ustawilbym o wiele nizej (na wysokosci normalnego czlowieka), mysle ze wtedy od razu cala lodeczka zyska na wadza i stanie sie ciezka bo (imo) juz teraz brak jej swojego "feelingu" :). no i robienie beczek w rhino to sie bym sobie darowal... otoczenia jeszcze nie masz, hmm ja bym robil w tym kierunku: ...ale ja to ja a nie Ty wiec zrobisz jak uwazasz. anyway, powodzenia ! Pozdrawiam Pionier.
polka dot Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 wyeksportowalbys od nowa a nie jeczysz zze ci komp zamula, 200k spokojnie by wystarczylo :)
MohSETH Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 Troszke sie ruszylo:) Wiem ze na scenie panuje zbyt duzy ordnung:P ale to sie zmieni:) kome -->> nie jest zle jak pracuje w isolation mode:) a juz mi sie nie chce kombinowac z exportem... sam wiesz ze im dluzej siedzi sie przy jednym projekcie tym szybciej chce sie go skonczyc:) Jeszcze troche posiedze w maxie przy tym projekcie to zapomne jak sie w Rhino modeluje:) POZDRAWIAM
Hindus Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 nadal fale mi sie nie podobają :/ co do modeliku to fajnie tylko zamknij klape bo przy takich falach to im zaleje ubota ;] te beczki to tez w rhino ?
MohSETH Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 W Rhino jest tylko Akula nic wiecej... potem dojdzie jeszcze dzwig... ale pozniej:) reszta to max 7 a render to scanline...nie wiem dlaczego ale Vray jakby mial problemy z iloscia poly;/ a klapa bedzie otwarta bo musza tam glowice zaladowac:) a o Akule sie nie martw... napewno sie nie utonie:) POZDRAWIAM
MohSETH Napisano 19 Maj 2005 Autor Napisano 19 Maj 2005 Zawieszam prace nad tym WIPem...z powodu lenistwa i w ogole jakos mi sie juz znudzila a konca jeszcze nie widac:) a juz sie nie moge doczekac pracy nad kolejnym modelem... oczywiscie w RHINOCEROS:P POZDRAWIAM
Marvey Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 buu... szkoda może zrezygnujesz z wody i jednak go zrobisz??
The One Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 Naprawde szkoda takiego fajnego projektu. Twój wybór.
WToreK Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 chicken... ;D Juz niedaleko bylo do konca, troche zaciecia tylko i juz... a tak to kolejny projekcik do archiwum niedokonczonych ;]
MohSETH Napisano 20 Maj 2005 Autor Napisano 20 Maj 2005 No dobra... namowiliscie Cie mnie:P Bede nad nim pracowac:) Zastanawiajace jest to ze jednak kogos interesuje moj projekt ale dlaczego dopiero wtedy gdy chce sie wycofac?:P POZDRAWIAM
KamillM Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 No wszystko ładnie orpócz tej wody :\ Robiłeś ją Noisem? Bo woda powinna być trochę bardziej regularna - powinny być fale równoległe ;) Pozdr i powodzenia w dalszej pracy ;)
mistrz3d Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 a ze zapytam, jaki jest plugin do 3ds maxa 6,7 na wode?
Marvey Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 no to sie rozumie mohseth !! a pluginy do wody to glu3d i realflow (lepszy ale wolny)
RA Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 Jak scenki nie skonczysz, to masz przer... khem, khem... wiadomo o co chodzi. :) (tu groze palcem) No i zeby mi to byl ostatni raz... :P pozdrawiam
kaa Napisano 20 Maj 2005 Napisano 20 Maj 2005 taka mala zabawa... troszke mi sie ustawienie tych fal nie podoba, a Wam?:) POZDRAWIAM w nawiązaniu do powyższego obrazka: w czasie cumowania stery głębokości powinny być schowane w kadłubie. a jeśli chodzi o scenkę: rozważałeś może mniej lub bardziej dynamiczne wynurzenie przez pokrywę lodową?
jckob Napisano 21 Maj 2005 Napisano 21 Maj 2005 jedna uwaga.....wydaje mi sie ze woda w porcie jest troche spokojniejsza...a twoja wyglada jak by byla podczas sztormu jakiegos....wiem to bo mieszkam w Gdyni i port mam na codzien:)
MohSETH Napisano 21 Maj 2005 Autor Napisano 21 Maj 2005 Rezygnuje jednak ze sceny w porcie, nie chce mi sie juz modelowac tyle tego:)... ale mam taka wizje... jak wam sie podoba?:) Moze macie jeszcze jakies sugestie? sorki za "prowizoryczna lodzi ale wyeksporuje ja od nowa:P POZDRAWIAM
ZiBi_PL Napisano 21 Maj 2005 Napisano 21 Maj 2005 spoko :D tylko zrobisz odpowiedni klimat dna morza i bedzie fajnie.
tobi_k Napisano 21 Maj 2005 Napisano 21 Maj 2005 Mi się wydaje że te miny sa troche za duże w porównaniu do łodzi i beczek. Ogólnie jest ok, model ci wyszedł bardzo dobrze.
kaa Napisano 21 Maj 2005 Napisano 21 Maj 2005 miny ujdą... choć są stanowczo zbyt duże. natomiast te beczki są zupełnie nie na miejscu - wyglądają jak bomby głębinowe z czasów drugiej wojny.
Pinki Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 hmm.. jak juz napisali moi poprzednicy.. miny sa za duze.. po za tym wydaje mi sie ze jest ich takze za duzo .. :P zobaczymy jak Ci wyjdzie klimat dna morskiego.. ;] pozdrawiam i czekam na dalsze rendery ;)
Hindus Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 przecie to tylko zarys tego co ma robić :P ale i tak nie wyrobiłeś żeby dokończyć a to nie ładnie :P
MohSETH Napisano 22 Maj 2005 Autor Napisano 22 Maj 2005 Dziekuje za wiele odpowiedzi:D Scena nazywa sie "dead End" moze nie wszyscy rozumieja po angielsku... ale to znaczy slepy zaulek, droga bez konca... a mi wlasnie chodzi o to aby ukazac Akule uciekajaca przed minami glebinowymi:) ktora w ferwoze uciekczki nie zauwazaly na sonarach metalowych jezykow:P aha wiem ze miny sa zbyt duze ale to nie jest problem:) POZDRAWIAM PS. A w latach np 60 nikt juz nie uzywal bomb glebinowych?
MohSETH Napisano 22 Maj 2005 Autor Napisano 22 Maj 2005 Kurcze jak zdecydowalem sie nie pozucac tego projektu to jakis blad mi wyskakuje ... zrobilem wszystko co tam mowili ale dalej nic:( macie moze jakies sugestie?
Hindus Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 jak mi wywala ten błąd podczas importu scenki spod rhino do maxa to poprostu dziele scenke na mniejsze i wtedy import to max, ale jak ci wywala przy otwieraniu pliku max z scenką to spróbuj merge :P pozdrawiam.
kaa Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 "dead End" [...] to znaczy slepy zaulek, droga bez konca... "ślepy zaułek" - zgoda. ale "droga bez końca" to raczej przeciwieństwo tegoż. ale ok, chodzi ogólnie o położenie, z którego trudno się wydostać. a mi wlasnie chodzi o to aby ukazac Akule uciekajaca przed minami glebinowymi:) ktora w ferwoze uciekczki nie zauwazaly na sonarach metalowych jezykow:P chyba uciekającą przed bombami... poprzez podwodne pole minowe. a z tym ferworem ucieczki trochę przegiąłeś - to tak jakby biec przez las z zamkniętymi oczami. ;) wątpię by okręt klasy Akuła dał się zapędzić na płytkie wody pomiędzy miny... A w latach np 60 nikt juz nie uzywal bomb glebinowych pierwsza jednostka klasy Akuła weszła do służby w 1986 roku więc nie wiem skąd te lata '60. a klasyczne bomby głebinowe w postaci beczek z TNT zostały raczej wyparte przez kierowane torpedy ZOP (u czerwonych jeszcze rakietobomby RBU). zresztą te miny z obrazka również przywodzą na myśl drugą wojnę.
MohSETH Napisano 22 Maj 2005 Autor Napisano 22 Maj 2005 kaa -- >> rzeczywiscie dopiero teraz skojarzylem ze drugie skojarzenie nie jest zbyt trafne;) masz racje uciekajaca przed bombami... ale w takim razie zamienie je na dwie moze trzy torpedy... nawet nie wiedzialem ze Akula weszla do sluzby dopiero w 80' latach Narazie to mecze sie z exportem... ale do podgrzania atmosfery powiem ze jestem bliski sukcesu:) POZDRAWIAM Aha i miny zostaly z WW II
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się