Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Jak zrobić coś takiego: mam pofalowaną powierzchnie, nad nią mam dużo obiektów , chcę te obiekty rozłożyć tak żeby przylegały do tej płaszczyzny. Tak jakby opadły pionowo w dół, ale na widoku z góry sie nie przemieszczały.

 

Mam nadzieje że sie nie wygłupiłem tym pytaniem (nie znam sie na animacji a chyba chodzi o reaktory)

  • Odpowiedzi 13
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Nie scatter. Coś jak shape merge tylko żeby były to obiekty a nie splajny i żeby sie przykleiły do powierzchni pionowo w dół.

Napisano
  • Autor

a nie jest to tak że robi sie animacje z grawicacją i ustawia odpowiednie reaktory?

Napisano

...moze funkcja conform ?- ale z tego co wiem to ona splaszcza obiekty podczas rzutowania, wiec mozliwe ze na niewiele sie zda...

Napisano

Spróbuj z kontrolerem surface co prawda używa się go do animacji ruchu jednego obiektu po powierzchni drugiego, ale kto powiedział, że trzeba animować...

Zaznaczasz obiekt, ktory ma znaleźć się na powierzchni innego, wchodzisz w panel motion, zaznaczasz śieżkę położenia obiektu position i dodajesz kontroler potem na pick surface i...dalej to chyba juz nie trzeba tłumaczyć...mam wrażenie że jeszcze nie oto Ci chodzi...

Napisano

ale właśnie jak pisałem o modyfiaktorach z serii WSM (world space modyfication) to miałem na myśli surface i inne. A opinia jak to kengi pisał not so humble ;)

Napisano

Do rozłożenia obiektów na powierzchni innego obiektu najlepszy będzie skrypt, który się znajduje bodajże na cd#3 (od Maxa), a nazywa się placement tool. Po odpaleniu skryptu masz wygodne okienko, wybierasz sobie obiekt i rozmieszczasz go gdzie chcesz (trochę tak, jakbyś korzystał z Auto Grid przy tworzeniu nowej geometrii). Bardzo wygodne narzędzie :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności