siwy Napisano 7 Maj 2005 Share Napisano 7 Maj 2005 Witam Jak zrobić coś takiego: mam pofalowaną powierzchnie, nad nią mam dużo obiektów , chcę te obiekty rozłożyć tak żeby przylegały do tej płaszczyzny. Tak jakby opadły pionowo w dół, ale na widoku z góry sie nie przemieszczały. Mam nadzieje że sie nie wygłupiłem tym pytaniem (nie znam sie na animacji a chyba chodzi o reaktory) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 7 Maj 2005 Autor Share Napisano 7 Maj 2005 Na pewno ktoś wie. Wysilcie sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
acre117 Napisano 7 Maj 2005 Share Napisano 7 Maj 2005 hmmm nie wiem czy o to ci chodzi, ale sprubuj narzędziem scatter Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 7 Maj 2005 Autor Share Napisano 7 Maj 2005 Nie scatter. Coś jak shape merge tylko żeby były to obiekty a nie splajny i żeby sie przykleiły do powierzchni pionowo w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Share Napisano 7 Maj 2005 poszperaj w modyfikatorach (wsm). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siwy Napisano 7 Maj 2005 Autor Share Napisano 7 Maj 2005 a nie jest to tak że robi sie animacje z grawicacją i ustawia odpowiednie reaktory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Share Napisano 7 Maj 2005 można i tak tylko IMHO więcej z tym zachodu. ważne żeby zadziałało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 17 Czerwiec 2005 Share Napisano 17 Czerwiec 2005 ...moze funkcja conform ?- ale z tego co wiem to ona splaszcza obiekty podczas rzutowania, wiec mozliwe ze na niewiele sie zda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
flesz_gordon Napisano 18 Czerwiec 2005 Share Napisano 18 Czerwiec 2005 OT Bacry- co to znaczy "IMHO" bo sie glowie nad tym z pół roku :D hehhe in my ...costam opinion?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
streaker Napisano 18 Czerwiec 2005 Share Napisano 18 Czerwiec 2005 in my honest opinion - w mojej skromnej opini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 18 Czerwiec 2005 Share Napisano 18 Czerwiec 2005 AFAIK humble nie honest ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 18 Czerwiec 2005 Share Napisano 18 Czerwiec 2005 Spróbuj z kontrolerem surface co prawda używa się go do animacji ruchu jednego obiektu po powierzchni drugiego, ale kto powiedział, że trzeba animować... Zaznaczasz obiekt, ktory ma znaleźć się na powierzchni innego, wchodzisz w panel motion, zaznaczasz śieżkę położenia obiektu position i dodajesz kontroler potem na pick surface i...dalej to chyba juz nie trzeba tłumaczyć...mam wrażenie że jeszcze nie oto Ci chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 18 Czerwiec 2005 Share Napisano 18 Czerwiec 2005 ale właśnie jak pisałem o modyfiaktorach z serii WSM (world space modyfication) to miałem na myśli surface i inne. A opinia jak to kengi pisał not so humble ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aspenboy Napisano 19 Czerwiec 2005 Share Napisano 19 Czerwiec 2005 Do rozłożenia obiektów na powierzchni innego obiektu najlepszy będzie skrypt, który się znajduje bodajże na cd#3 (od Maxa), a nazywa się placement tool. Po odpaleniu skryptu masz wygodne okienko, wybierasz sobie obiekt i rozmieszczasz go gdzie chcesz (trochę tak, jakbyś korzystał z Auto Grid przy tworzeniu nowej geometrii). Bardzo wygodne narzędzie :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się