Jump to content

Teksturowanie - początki ...


Recommended Posts

Witam

Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max, i już napotkałem problem.

Otóż na stronie http://www.3d-palace.com/video.php?vid=63# znalazłem fajny tutorial modelowania auta, jednak nałożone blueprinty sa niedokładne i rozpikslowane ... :|

 

tak to wygląda : http://maciek88pl.fm.interia.pl/01.jpg

 

a po wyrenderowaniu wygląda tak jak powinno : http://maciek88pl.fm.interia.pl/02.jpg

 

może mi ktoś pomóc ??

Link to comment
Share on other sites

1) a czemu nie ? :D

2) one są dobre [ to są te same co koles w tutku ma :D

3) jest pokazane, i robie wszystko jak tam jest i nie wychodzi, znaczy wychodzi ale rozpikslowane :|

Link to comment
Share on other sites

Max automatycznie zmiejsza bitmapy i wymiary zaokrągla do najbliższej potęgi dwójki żeby zoptymalizować prace we wieporcie - kobyła typu 2048x2048 - to już dość duże obciążenie dla karty (jeżeli na dodatek włączysz generowanie mipmap). Niemniej, aby to ominąć wejdź w:

 

Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver

 

...i w grupie download texture size zaznacz Match Bitmap Size as Close as Possible.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy