Skocz do zawartości

Teksturowanie - początki ...


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max, i już napotkałem problem.

Otóż na stronie http://www.3d-palace.com/video.php?vid=63# znalazłem fajny tutorial modelowania auta, jednak nałożone blueprinty sa niedokładne i rozpikslowane ... :|

 

tak to wygląda : http://maciek88pl.fm.interia.pl/01.jpg

 

a po wyrenderowaniu wygląda tak jak powinno : http://maciek88pl.fm.interia.pl/02.jpg

 

może mi ktoś pomóc ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

1) a czemu nie ? :D

2) one są dobre [ to są te same co koles w tutku ma :D

3) jest pokazane, i robie wszystko jak tam jest i nie wychodzi, znaczy wychodzi ale rozpikslowane :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Max automatycznie zmiejsza bitmapy i wymiary zaokrągla do najbliższej potęgi dwójki żeby zoptymalizować prace we wieporcie - kobyła typu 2048x2048 - to już dość duże obciążenie dla karty (jeżeli na dodatek włączysz generowanie mipmap). Niemniej, aby to ominąć wejdź w:

 

Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver

 

...i w grupie download texture size zaznacz Match Bitmap Size as Close as Possible.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności