Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam

Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max, i już napotkałem problem.

Otóż na stronie http://www.3d-palace.com/video.php?vid=63# znalazłem fajny tutorial modelowania auta, jednak nałożone blueprinty sa niedokładne i rozpikslowane ... :|

 

tak to wygląda : http://maciek88pl.fm.interia.pl/01.jpg

 

a po wyrenderowaniu wygląda tak jak powinno : http://maciek88pl.fm.interia.pl/02.jpg

 

może mi ktoś pomóc ??

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

1.Jesteś początkujący i zabierasz sie za robienie auta ?!

2. Załatw sobie większe i wyrazniejsze blueprinty.

3. A na tym videotutorialu nie ma jak to zrobić ?

Napisano
  • Autor

1) a czemu nie ? :D

2) one są dobre [ to są te same co koles w tutku ma :D

3) jest pokazane, i robie wszystko jak tam jest i nie wychodzi, znaczy wychodzi ale rozpikslowane :|

Napisano

obraz w viewporcie przechodzi przez karte graficzną, redenring przez procesor. Pierwsze zależy od tego jak masz ustawione opcje maxa. Tysiąc razy o tym pisali.

Napisano

FAQ!!!!!!!

 

Jast tam jak byk napisane. Wystarczy poszukać

Napisano

Max automatycznie zmiejsza bitmapy i wymiary zaokrągla do najbliższej potęgi dwójki żeby zoptymalizować prace we wieporcie - kobyła typu 2048x2048 - to już dość duże obciążenie dla karty (jeżeli na dodatek włączysz generowanie mipmap). Niemniej, aby to ominąć wejdź w:

 

Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver

 

...i w grupie download texture size zaznacz Match Bitmap Size as Close as Possible.

Napisano
Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver

 

masz tam jeszcze dwa wskazniki, ustaw je na najwieksze wartossi (512 i 1024)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności