eMDe Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 Witam Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max, i już napotkałem problem. Otóż na stronie http://www.3d-palace.com/video.php?vid=63# znalazłem fajny tutorial modelowania auta, jednak nałożone blueprinty sa niedokładne i rozpikslowane ... :| tak to wygląda : http://maciek88pl.fm.interia.pl/01.jpg a po wyrenderowaniu wygląda tak jak powinno : http://maciek88pl.fm.interia.pl/02.jpg może mi ktoś pomóc ??
JunioR Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 1.Jesteś początkujący i zabierasz sie za robienie auta ?! 2. Załatw sobie większe i wyrazniejsze blueprinty. 3. A na tym videotutorialu nie ma jak to zrobić ?
eMDe Napisano 7 Maj 2005 Autor Napisano 7 Maj 2005 1) a czemu nie ? :D 2) one są dobre [ to są te same co koles w tutku ma :D 3) jest pokazane, i robie wszystko jak tam jest i nie wychodzi, znaczy wychodzi ale rozpikslowane :|
Bacry Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 obraz w viewporcie przechodzi przez karte graficzną, redenring przez procesor. Pierwsze zależy od tego jak masz ustawione opcje maxa. Tysiąc razy o tym pisali.
szwako Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 Max automatycznie zmiejsza bitmapy i wymiary zaokrągla do najbliższej potęgi dwójki żeby zoptymalizować prace we wieporcie - kobyła typu 2048x2048 - to już dość duże obciążenie dla karty (jeżeli na dodatek włączysz generowanie mipmap). Niemniej, aby to ominąć wejdź w: Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver ...i w grupie download texture size zaznacz Match Bitmap Size as Close as Possible.
polka dot Napisano 7 Maj 2005 Napisano 7 Maj 2005 Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver masz tam jeszcze dwa wskazniki, ustaw je na najwieksze wartossi (512 i 1024)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się