Napisano 7 Maj 200519 l Witam Jestem początkującym użytkownikiem 3ds max, i już napotkałem problem. Otóż na stronie http://www.3d-palace.com/video.php?vid=63# znalazłem fajny tutorial modelowania auta, jednak nałożone blueprinty sa niedokładne i rozpikslowane ... :| tak to wygląda : http://maciek88pl.fm.interia.pl/01.jpg a po wyrenderowaniu wygląda tak jak powinno : http://maciek88pl.fm.interia.pl/02.jpg może mi ktoś pomóc ??
Napisano 7 Maj 200519 l 1.Jesteś początkujący i zabierasz sie za robienie auta ?! 2. Załatw sobie większe i wyrazniejsze blueprinty. 3. A na tym videotutorialu nie ma jak to zrobić ?
Napisano 7 Maj 200519 l Autor 1) a czemu nie ? :D 2) one są dobre [ to są te same co koles w tutku ma :D 3) jest pokazane, i robie wszystko jak tam jest i nie wychodzi, znaczy wychodzi ale rozpikslowane :|
Napisano 7 Maj 200519 l obraz w viewporcie przechodzi przez karte graficzną, redenring przez procesor. Pierwsze zależy od tego jak masz ustawione opcje maxa. Tysiąc razy o tym pisali.
Napisano 7 Maj 200519 l Max automatycznie zmiejsza bitmapy i wymiary zaokrągla do najbliższej potęgi dwójki żeby zoptymalizować prace we wieporcie - kobyła typu 2048x2048 - to już dość duże obciążenie dla karty (jeżeli na dodatek włączysz generowanie mipmap). Niemniej, aby to ominąć wejdź w: Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver ...i w grupie download texture size zaznacz Match Bitmap Size as Close as Possible.
Napisano 7 Maj 200519 l Customize -> Preferences -> Viewports -> Configure Driver masz tam jeszcze dwa wskazniki, ustaw je na najwieksze wartossi (512 i 1024)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto