Napisano 10 Maj 200519 l Witam wszystkich Ostatnio zaczełem się bawić vreyem i za zadanie postawiłem sobi zrobić wizualizacje podobną do zdjęcia .No i niestety mam problem efekty mnie nie zadowala nie tego czegoś(klimatu,cieni i światła ) czyli wszystkiego.pomocy jak nalezy go ustawić by było dobrze ja dałem 1 światło target spot z cieniem vreya.załanczam fotke i wizualizacje.
Napisano 10 Maj 200519 l po pierwsze vray, a nie vrey po drugie które to zdjęcie ? ;-) po trzecie na jednym z załączników podłoga ma inny kolor i daje większe odbicia
Napisano 10 Maj 200519 l Zmniejsz w podłodze wartość glossiness bo masz za ostre odbicia. Dodaj do niej jakiś bump. Na niższych blatach jest rzeczywiście inny kolor tak jak zrobiłeś ale i on posiada odbicia których nie włączyłeś. Dodatkowo do nich musisz pobawić się Falloffem a w nim włączył bym fresnela który daje większe odbicia gdy się patrzy na płaszczyznę pod większym kątem. Ogólnie brakuje w twojej scenie odbić różnego typu i jest przez to trochę za ciemno. Na razie tyle Powodzenia
Napisano 10 Maj 200519 l jeżeli chodzi o swiatło i render tu moze cos znajdziesz: http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=219799#post219799
Napisano 10 Maj 200519 l Autor vray lights uzyj i odrazu bedziesz mial zdjecie :D czyli co wywalić direct spot i wstawić vray light ? czy dodatkowo wsadzić vray lighta?
Napisano 10 Maj 200519 l Zmien w gornej zakladce kazdego (opcja) swiatla z direct na vray light i poustawiaj co trzeba w zakladkach nizej. :)
Napisano 10 Maj 200519 l Autor powiedzcie mi jeszcze jedno czy w takiej aranżacji najlepiej dawać materiały same vray-owskie(czy one przyśpieszaja rendering?i czy dzieki nimi uzyskuje się realizm w aranżacjach?) i jeszcze jedno ile świateł najlepiej dawać do takich wnętrz?
Napisano 10 Maj 200519 l no mi sie wydaje ze najlepiej to materialy v-ray, raczej nie przyspieszaja renderingu tylko spowalniaja ale realizm jest wiekszy. Co do swiatel to bym dal jakies 2 bezposrednio w oknie i 1 poza scena (znaczy poza kamera czyli swiatlo skierowane na pokoj ale tak jakby zza plecow kamery :)). Ja bym tak to zrobil. Ale sluchaj specjalistow :]. A materialy to na podlogo dal bym cos z duzym glossinesem (tak z 8) i wiekszy reflekt w materiale stolu tez z glossinesem
Napisano 11 Maj 200519 l Autor przez nocy wyrenderowałem coś takiego.tylko nie wiem co to za białe plamy skad się biorą??
Napisano 11 Maj 200519 l zwroc uwage na podloge na fotce i na to jak jest rozswietlona. u ciebie tego ni ma,a mysle,ze dodaloby realizmu. pzdr :)
Napisano 11 Maj 200519 l Autor zwroc uwage na podloge na fotce i na to jak jest rozswietlona. u ciebie tego ni ma,a mysle,ze dodaloby realizmu. pzdr :) masz racje .tylko jak to zrobić :-) ostro siedzę nad tym.
Napisano 11 Maj 200519 l masz racje .tylko jak to zrobić :-) ostro siedzę nad tym. Mozesz uzyc jeszcze photoshop`a do rozjasnien i takich tam :)
Napisano 11 Maj 200519 l moznaby tez uzycz mocnego swiatla (direct) i jeszcze pomieszac w materialach podlogi
Napisano 11 Maj 200519 l ogolnie jest scena a ciemna, poprostu zwieksz multiplier i moze dodaj swiatlo na suficie ^^
Napisano 11 Maj 200519 l vray material jest szybszy niz standard, przynajmniej jesli uzywasz vraylightow, nie wiem jak z innymi swiatlami.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto