scur_ek Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 Witam poniżej przedstawiam Wam moją pierwszą poważną pracę i zarazem auto. Ma to być mini moris. Póki co bawie się jeszcze w Cinemie 4D. Generalnie to moje początki z grafiką 3D więc proszę o wyrozumiałość i konstruktywną krytykę ;) Pierwsza siatka z HyperNurbsem (SubDivision 1 ) a druga Low poly Pozdr.
chveti Napisano 10 Maj 2005 Napisano 10 Maj 2005 Witamy na forum ;) myślę że dobrze póki co ale za duże te 'rowki'. pozdr.
RA Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 ooo... stary miniak... 3 takie mnie wozily za mlodu. :) A jeden to nawet wan byl. Fajnie jak sie stanelo obok kola ciezarowki, to byly wrazenia. :) Taki maly samochod... :D A kola... chyba 13 byly... ehh... Jak go zmascisz, to osobiscie pojade do Warszwy, zeby Ci... :P pozdrawiam i POWODZENIA zycze.
slate Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Jak na razie to bardzo fajnie. Czy możesz dać jakieś inne ujęcia? Pozdrawiam
scur_ek Napisano 11 Maj 2005 Autor Napisano 11 Maj 2005 Jak go zmascisz, to osobiscie pojade do Warszwy, zeby Ci... :P ....wytłumaczyć jak się to prawidłowo robi - rozumiem że to chciałeś napisać :P a tak serio będe się starał ale ciśnienie mi niezłe teraz zrobiłeś slate -> w piątek zrobie jakieś updaity bo wcześniej chyba nie dam rady Pozdrawiam
slate Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Ok, super, no to czekam. Aha, no właśnie, witamy na forum :)) Pozdrawiam
Baton Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Mam wrazenie ze w niektorych miejscach robisz za gesta siatke. Poza tym staraj sie ja rozkladac rownomiernie. I co to za bugi na dachu? :)
scur_ek Napisano 12 Maj 2005 Autor Napisano 12 Maj 2005 Witam jednak udało mi się coś skrobnąć wcześniej i jak obiecałem daje inne ujęcia.
scur_ek Napisano 13 Maj 2005 Autor Napisano 13 Maj 2005 hmmm.....nie wiele tych komentarzy a już nie mówię o jakiś uwagach, jeszcze pomyślę, że ten "Twór" jest prawie idealny ;) pozdrawiam
Pawelkos Napisano 14 Maj 2005 Napisano 14 Maj 2005 fajne autko sobie wybrales, mam nadzieje ze sie bardzo starasz i go nie skopiesz, pozwolilem sobie zaznaczyc co mi sie nie podoba, wiec: przednie nadkole niej podwinno byc tak wygiete na zewnatrz, tyl nad blotnikiem powinien byc zaokraglony i bardziej obly a ty masz tam taka spadzista powierzchnie, tam gdzie zaznaczylem strzalka ta krawedz nad swiatlami to ona powinna byc troche nizej i powinna prawie sie stykac z tym pierscieniem od lampy, przy styku szyby z maska (druga strzalka) powinna byc wyrazna krawedz. Wiem ze to dopiero poczatek i pewnie to jescze poprawic ale najlepiej zrobic to na poczatku zanim siatka za bardzo sie zagesci. pozdro
scur_ek Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 dzięki za rady, ale nadkole będzie jeszcze bardziej wypukłe, mam zamiar założyć trochę szersze ogumienie ;-) Z tyłem to się zgadzam że tam jest ładny wypukły kaształt, okolice przy światłach też mi się nie bardzo podobają. Dziś postaram się to poprawić i jeszcze dać jakiś update. Pzdro
scur_ek Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 Witam, poniżej wrzucam kolejne update'y Pozdro
scur_ek Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 Nie mogłem się poqwstrzymać i zrobiłem pierwsze próby z lakierem
scur_ek Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 Pawelkos rzeczywiście, poza tym dopiero teraz zauważyłem że z tyłu nie ma zrobionej rynienki :( Sam nie wiem jak to przeoczyłem. Niedługo kolejne update'y tylko się zastanawiam po co, bo i tak nie ma zainteresowania.
GRiPi Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 no ten render z lakiem to tak delikatnie mowiac srednio ci wyszedl ;) zrob lepszy paint w ktorym bardziej bedzie sie odbijac otoczenie, jakas ciekawsza mapke hdri, albo renderuj z planem, wylacz przezroczystosc w oknach, a najlepiej przerob jakies tutki :D
scur_ek Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 GRiPi dzięki za uwagi. Zagadzam sie ten lakier nie jest zbyt dobry ale to dopiero pierwsze podejście. Co do szyb to wstawiłem tak od czapy, może niepotrzbnie. Jest za duży parametr refrakcji ustawiony. Dzięki za zainteresowanie i licze na więcej takich komentarzy
Pawelkos Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 scure_ek nie przejmuj sie ze na razie nie ma zainteresowania, walcz dalej pozdro
scur_ek Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 walczę walcze, chyba juz za długo bo zaczyna mnie to nudzić, ale podchodziłem do tego samochodu 5 rqazy i teraz się uparłem że skończe. Niedługo znowu jakieś update'y Pozdr.
GRiPi Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 troche lepiej, ale nadal sie nic nie odbija :/ wyrzuc to szare podloze, bo srednio efektownie sie odbija i wsadz jakas mapke hdri(tak chyba najprosciej uzyskac ladne efekty) z odpowiednio wysokim mp. a co do modelu-wydaje mi sie z przodu splaszczony strasznie.
scur_ek Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 mapka jest, tylko lakier ma chyba za mało refleksów no i moze kiepska mapka, wciąz to testuje. Co do modelu to napewno muszę poprawić przedni błotnik. Jeszcze trochę pracy jest nad tym modelem.
-=S3B=- Napisano 22 Maj 2005 Napisano 22 Maj 2005 Lakier zdecydowanie potrzebuje wiecej odbic, jakis fallof w slocie reflect napewno tez by nie zaszkodzil. Modelik bardzo fajny!! pzdr
scur_ek Napisano 29 Maj 2005 Autor Napisano 29 Maj 2005 Witam po dość długiej przerwie. Modelik poza kilkoma szczegółami się nie różni ale chyba nie mam już siły dalej nad nim siedzieć. Zdaje sobie sprawę że ma mnóstwo błędów i kiepskie materiały ale więcej nie dam rady wykrzesać, może zmienei tylko przedni reflektor bo wybitnie jest do bani. Mam tylko nadzieję, że przy następnym pójdzie mi lepiej. Zapraszam do komentowania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się