javor Napisano 11 Maj 2005 Share Napisano 11 Maj 2005 chcę zrobić taki materiał jak to były dawno temu w grach - tzn jest sobie bitmapka i z której strony byśmy na nią nie patrzyli ona zawsze będzie odwrucona do kamery :) chcę na kulę nałożyć taką bitmapkę żeby właśnie z każdej strony dobrze to wyglądało (nie chcę zmieniać mapowania przy każdym ujęciu) da się tak ?????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ser Napisano 11 Maj 2005 Share Napisano 11 Maj 2005 czy da się zrobić materiał to niewiem, ale uzyj na tym obiekcie modyfikatora "camera map (WSM)", efekt dokładnie taki jaki opisujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 11 Maj 2005 Share Napisano 11 Maj 2005 w material editorze zaznaczasz mapowanie environ i z listy wybierasz screen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 11 Maj 2005 Autor Share Napisano 11 Maj 2005 yyy no to tak: ser: tak jak piszesz działa ale rozciąga texturke na cały ekran :( a gdy dodam jeszcze modyfikator map scaler to textura ma tobry rozmiar ale jest pocięta :( kawałek przesunięty w lewo, kawałek w prawo, miejscami jest rozdwojona i kicha :( czemu tak się dzieje ????? master kiełbaster: to znam ale właśnie musi mieć wielkość zgodną z obiektem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kozioo Napisano 11 Maj 2005 Share Napisano 11 Maj 2005 zrob pojedynczego particla typu facing :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ser Napisano 11 Maj 2005 Share Napisano 11 Maj 2005 texturka mapowana jest plenar wzglendem kamery w sposub dynamiczny, mozesz troche posterowac parametrami "tiling i offset" w mapie diffuse jak ochaczysz "tile" przy uv mapka nie bedzie sie kafelkowac. innych nozliwosci nie widze. najlepszym rozwiązaniem byloby chyba obracać obiekt dynamicznie do kamery. podłacz obiekt narzedzem "select and link", obiekt będzie zawsze poruszał się z kamera, jakl chcesz żeby tylko się zwracał do kamery, a nie poryszał z nią to: przejdz do zakładki "hierarchy - link onfo" tam odchacz x,y,z przy "move". Więcej pomysłów nie mam :DD na razie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
javor Napisano 11 Maj 2005 Autor Share Napisano 11 Maj 2005 nie no ja już nie moge .......... kozioo: dobry patent ale coś mi to nie idzie :( mój plane (particle) obraca się jak mu się podoba mimo że wszystkie ustawienia jego obrotu temu przeczą :/ pozatym jak mu dam materiał to się przestaje renderować :( coś źle robie ??? ser: to z hierarchią to też dobry patent ale niewiem czemu mój plane gdy go podepne pod kamere kręci się jak oszalały tak jakby mu się pivot przesuną ... ale jest na swoim miejscu o_O koniec z tymi głupotami na dzisiaj .... jutro się pomęcze jeszcze jak wiecie cemu mi ię takie rzeczy dzieją to piszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Master Kiełbaster Napisano 12 Maj 2005 Share Napisano 12 Maj 2005 może daj planeowi lookat constrain na kamerę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 12 Maj 2005 Share Napisano 12 Maj 2005 a nie będzie działać podłączenie plana przez kontroler 'look at' na obrocie i wskazać kamerę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się