Jump to content

czy da się zrobić taki cwany materiał ... ???


Recommended Posts

chcę zrobić taki materiał jak to były dawno temu w grach - tzn jest sobie bitmapka i z której strony byśmy na nią nie patrzyli ona zawsze będzie odwrucona do kamery :)

chcę na kulę nałożyć taką bitmapkę żeby właśnie z każdej strony dobrze to wyglądało (nie chcę zmieniać mapowania przy każdym ujęciu)

da się tak ??????????

Link to comment
Share on other sites

yyy no to tak:

ser: tak jak piszesz działa ale rozciąga texturke na cały ekran :( a gdy dodam jeszcze modyfikator map scaler to textura ma tobry rozmiar ale jest pocięta :( kawałek przesunięty w lewo, kawałek w prawo, miejscami jest rozdwojona i kicha :( czemu tak się dzieje ?????

master kiełbaster: to znam ale właśnie musi mieć wielkość zgodną z obiektem

Link to comment
Share on other sites

texturka mapowana jest plenar wzglendem kamery w sposub dynamiczny, mozesz troche posterowac parametrami "tiling i offset" w mapie diffuse jak ochaczysz "tile"

przy uv mapka nie bedzie sie kafelkowac. innych nozliwosci nie widze.

najlepszym rozwiązaniem byloby chyba obracać obiekt dynamicznie do kamery.

podłacz obiekt narzedzem "select and link", obiekt będzie zawsze poruszał się z kamera, jakl chcesz żeby tylko się zwracał do kamery, a nie poryszał z nią to: przejdz do zakładki "hierarchy - link onfo" tam odchacz x,y,z przy "move".

Więcej pomysłów nie mam :DD na razie.

Link to comment
Share on other sites

nie no ja już nie moge ..........

kozioo: dobry patent ale coś mi to nie idzie :( mój plane (particle) obraca się jak mu się podoba mimo że wszystkie ustawienia jego obrotu temu przeczą :/ pozatym jak mu dam materiał to się przestaje renderować :( coś źle robie ???

ser: to z hierarchią to też dobry patent ale niewiem czemu mój plane gdy go podepne pod kamere kręci się jak oszalały tak jakby mu się pivot przesuną ... ale jest na swoim miejscu o_O

koniec z tymi głupotami na dzisiaj .... jutro się pomęcze jeszcze

jak wiecie cemu mi ię takie rzeczy dzieją to piszcie

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy