Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pierwszy render na wypasionej wersji Vue d'Esprit czyli "Vue 5 Infinite" :-)

Było troszkę problemów z ustawieniem renderera by render nie zajął dwóch dni, bo scena składa się z 25 mln. polygonów.

.Ta wersja jest w niskiej rozdzielczości.

.

.

Landscape_low.jpg

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ten chlopek strasznie zlewa sie z otoczeniem.

Co do terenu to mi sie nie podoba, jest nijaki. Malo urozmaicona tekstura, zlewa sie w jedno. Wyglada jak z gry.

Napisano

Mi się podoba. Tylko ten człowiek jakiś taki nijaki, ale w sumie mało go widać (i szkoda). Nie wiem do końca, co jest w tym momencie myślą przewodnią..

Jeśli chciałeś oddać piękno krajobrazu, to szczerze mówiąc wg. mnie człowiek jest tam zbędny.

Lecz jeśli zależało Ci na ukazaniu jakiegoś wędrowca przemierzającego świat, to postać powinna być większa i dokładniejsza.

Oczywiście to jest tylko moje osobiste odczucie.

 

Aha - jeszcze małe pytanko:

Tekstura tych skał jest powtarzalna, czy może stanowi jedną całość?

 

Pozdro!

Napisano

Dobra, odpowiadam :-)

- Koleś na skale - nie ważny, taki detal poprostu,

- materiał jest proceduralny oczywiście ...

- .... i jest standardowym materiałem Vue dla skał, Ziemskich ....

Z tego co wiem, na Marsie nie ma takiego nieba, a teren jest czerwony i pełen kraterów :-)

.

Napisano

Jak powiedziałem, nic nie grzebałem w materiale. Jeśli uważacie, że nie przypomina skały to widocznie panowie z e-on software mają foty referencyjne z NASA :-)

Ale zaraz zabieram się za poprawioną wersję, może zmienię materiał na taki pozwalający dodać troszkę roślinności. Zobaczę jak to będzie wyglądać bo teren jest wymodelowany "pod skały", może być nienaturalnie, ale poeksperymentuje.

.

PS. 25 miln poly w "Vue 5 Infinite" to nic nadzwyczajnego, tu też nie powinno nikogo dziwić. Każda szczelina, zagłębienie, kamyczek jest 3D. Jeśli dodam drzewa, a pewnie będzie ich kilka tysięcy, każde po 150-350 tyś poly, ilość polygonów w scenie zwiększy się jeszcze bardziej. W Vue nie ma z tym problemu, problem jest z moim 256 MB Ram :(

Napisano

w zasadzie to nie ma tu nic nadzwyczajnego w stosunku do tego co widziałem w galeri na ich stronce. Tam był niezły wypas. Popracuj trochę to napewno stworzysz coś lepszego.

Napisano

25 mln poly i wygląda fatalnie, fatalne dopasowanie tekstur , straszliwe uksztaltowanie terenu.. jedyne co się mi podoba to NIEBO i chmurki.. wyszło naprawdę fajnie

Napisano

Na stronie producenta są wybierane pracy naj, naj, nie ma co porównywać.

Spokojnie, właśnie renderuję nową wersję.

.

Sith - "fatalne dopasowanie tekstur",

.

Poprostu dodałem standardowy materiał i zmieniłem skalowanie. W nowej wersji są już materiały mix, z Ecosystemem.

.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności