Pat Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Pierwszy render na wypasionej wersji Vue d'Esprit czyli "Vue 5 Infinite" :-) Było troszkę problemów z ustawieniem renderera by render nie zajął dwóch dni, bo scena składa się z 25 mln. polygonów. .Ta wersja jest w niskiej rozdzielczości. . .
ZiBi_PL Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 bardzo ladne, jak na to patrze to mi sie nasuwa na mysl Kordian :-)
Baton Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Ten chlopek strasznie zlewa sie z otoczeniem. Co do terenu to mi sie nie podoba, jest nijaki. Malo urozmaicona tekstura, zlewa sie w jedno. Wyglada jak z gry.
kubi Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Wyglada jak mars po zasiedleniu przez ziemian. Niebo jest fajne...
Chris Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Mi się podoba. Tylko ten człowiek jakiś taki nijaki, ale w sumie mało go widać (i szkoda). Nie wiem do końca, co jest w tym momencie myślą przewodnią.. Jeśli chciałeś oddać piękno krajobrazu, to szczerze mówiąc wg. mnie człowiek jest tam zbędny. Lecz jeśli zależało Ci na ukazaniu jakiegoś wędrowca przemierzającego świat, to postać powinna być większa i dokładniejsza. Oczywiście to jest tylko moje osobiste odczucie. Aha - jeszcze małe pytanko: Tekstura tych skał jest powtarzalna, czy może stanowi jedną całość? Pozdro!
MOTHMAN Napisano 11 Maj 2005 Napisano 11 Maj 2005 Przez skały znajdujące się najbliżej - praca nabiera jakiegoś pozaziemskiego klimatu - traci.
Pat Napisano 11 Maj 2005 Autor Napisano 11 Maj 2005 Dobra, odpowiadam :-) - Koleś na skale - nie ważny, taki detal poprostu, - materiał jest proceduralny oczywiście ... - .... i jest standardowym materiałem Vue dla skał, Ziemskich .... Z tego co wiem, na Marsie nie ma takiego nieba, a teren jest czerwony i pełen kraterów :-) .
Master Kiełbaster Napisano 12 Maj 2005 Napisano 12 Maj 2005 materiał i rzeźba terenu z rzeczywistością ma niewiele wspólnego... Gdzie tu zmieściłeś 25 mln poly? czy siatka jest wszędzie tak samo gęsta?
Pat Napisano 12 Maj 2005 Autor Napisano 12 Maj 2005 Jak powiedziałem, nic nie grzebałem w materiale. Jeśli uważacie, że nie przypomina skały to widocznie panowie z e-on software mają foty referencyjne z NASA :-) Ale zaraz zabieram się za poprawioną wersję, może zmienię materiał na taki pozwalający dodać troszkę roślinności. Zobaczę jak to będzie wyglądać bo teren jest wymodelowany "pod skały", może być nienaturalnie, ale poeksperymentuje. . PS. 25 miln poly w "Vue 5 Infinite" to nic nadzwyczajnego, tu też nie powinno nikogo dziwić. Każda szczelina, zagłębienie, kamyczek jest 3D. Jeśli dodam drzewa, a pewnie będzie ich kilka tysięcy, każde po 150-350 tyś poly, ilość polygonów w scenie zwiększy się jeszcze bardziej. W Vue nie ma z tym problemu, problem jest z moim 256 MB Ram :(
Tores Napisano 12 Maj 2005 Napisano 12 Maj 2005 w zasadzie to nie ma tu nic nadzwyczajnego w stosunku do tego co widziałem w galeri na ich stronce. Tam był niezły wypas. Popracuj trochę to napewno stworzysz coś lepszego.
sith_LORD Napisano 12 Maj 2005 Napisano 12 Maj 2005 25 mln poly i wygląda fatalnie, fatalne dopasowanie tekstur , straszliwe uksztaltowanie terenu.. jedyne co się mi podoba to NIEBO i chmurki.. wyszło naprawdę fajnie
Pat Napisano 12 Maj 2005 Autor Napisano 12 Maj 2005 Na stronie producenta są wybierane pracy naj, naj, nie ma co porównywać. Spokojnie, właśnie renderuję nową wersję. . Sith - "fatalne dopasowanie tekstur", . Poprostu dodałem standardowy materiał i zmieniłem skalowanie. W nowej wersji są już materiały mix, z Ecosystemem. .
Pat Napisano 12 Maj 2005 Autor Napisano 12 Maj 2005 No i proszę, zrobiłem nową wersję. Jest całkiem inna i według mnie o wiele lepsza od tego: http://max3d.pl/forum/showthread.php?p=220846#post220846
Rekomendowane odpowiedzi