TrojkaT Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 http://img95.echo.cx/my.php?image=szklanka41ml.jpg co tu mozna bylo by zmienic czy jest juz ok ?? uzylem do reneringu Brazil
JunioR Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 mi ta szklanka troche nieksztaltna, ale wedlug mnie to spoko.
Hindus Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 mam identyczną szklanke w domu :D to jest taka co sie w niej koniak zapodaje głównie :P tylko nei wiem co ona robi w dziale 3ds max :o ?
TrojkaT Napisano 16 Maj 2005 Autor Napisano 16 Maj 2005 czy moge za pomoca realflow umiescic jakas ciecz w tej szklance jak tak to jak ;))??
Hindus Napisano 16 Maj 2005 Napisano 16 Maj 2005 realflow to raczej jakbys chciał zrobić animke z cieczą w srodku :P
TrojkaT Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 no dobra czy ktos mi powie jak mam zrobic zeby w tej szklance byla woda ?? czy ktos kolwiek wie ???
siwy Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 Kopiując poligony wymodeluj kształt tej cieczy i nadaj materiał - musisz sie troche pobawić żeby wyszedł fajny a jak chcesz iść na łatwizne to materiał water ze zmienionym kolorem, albo inny gotowy z raytraców
TrojkaT Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 a jakie musza byc parametry tego materiwlu ??i jaki ma byc to material najlepiej ??
siwy Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 misisz to sprawdzić ekperymentalnie. Jako materiał wyjściowy/przykładowy możesz użyć np water w raytreaced2. Współczynnik rozszczepiania dla wody wynosi 1,33 ; dla alkoholu 1,36
TrojkaT Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 mozesz jasniej ?? daje material editor i ?? uzywam do renderingu brazila
siwy Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 W mat. editor jak wezmiesz open masz do dyspozycji różne materiały, m. in. raytraced i tam poszukaj materiału podobnego do wody. Brazil widzi standardowe materiały. Spróbuj tez z brazil glass albo brazil mlt i pobawić sie parametrami i mapami raytraced. Gdzieś jest tutorial do wody. Chyba na tej stronce. Można zrobić tak, że materiał jak sie patrzy pod kątem prostym jest przezroczysty, a jak pod innym to zaczyna odbijać. Zajrzyj tam. Powodzenia
TrojkaT Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 daj linka??? :P) jeszcze jedna rzecz co to ja mam w editor material ?? http://img265.echo.cx/my.php?image=brazil4uk.jpg patrzcie na link ze nie widze danego materialu ??
siwy Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 Pewnie musisz odhaczyć kłódke przy asign renderer. http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs41/morze.htm to jest ten link. Nie wiem czy pomoże bo to morze, ale spróbuj
TrojkaT Napisano 17 Maj 2005 Autor Napisano 17 Maj 2005 ostatnia rzecz zaznaczylem w wewnatrz szklanki poligony, a jak zamknac gorna powieszchnie ??
RA Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 Gore zamknij cap'em... A asign renderer, to ostatnia zakladka w opcjach renderingu...
VGT Napisano 17 Maj 2005 Napisano 17 Maj 2005 TrojkaT - dopiero co połączyłem Twoje pisane pod rząd posty, zakładam, że zauważyłeś, więc dlaczego ponownie tworzysz spam na forum? assign render? http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=10434 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=11982 http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=13265
TrojkaT Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 edit poly\border\zaznaczam krawedzie\cap i nic nie zamyka sie (nic sie nie dzieje) ??
Hindus Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 zmien na face -> a potem create i stwórz face klikając na vertexy ;)
TrojkaT Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 juz mam tylko teraz jak ustawic najlepszy material aby uzyskac efekt wody - uzywam do renderingu brazil
streaker Napisano 18 Maj 2005 Napisano 18 Maj 2005 K...a TrojkaT, weź coś zrób sam, a nie pytaj sie o każdą pierdołe na forum, co teraz mamy ci napisać dokładne ustawienia shadera, może jeszcze z screenami żebyś sie nie przemęczał przy szukanieu odpowiednich opcji albo jeszcze lepiej - zapisać materiał, weź nie przesadzaj, bo jak czytam twoje posty to myśle czasami, że jesteś jakiś niedorozwinięty, czy coś... Sorry, że tak brutalnie, ale musiałem...
TrojkaT Napisano 18 Maj 2005 Autor Napisano 18 Maj 2005 http://img281.echo.cx/my.php?image=drink1mq.jpg poprawilem teraz chyba juz jest lepiej jak sadzicie??
TrojkaT Napisano 19 Maj 2005 Autor Napisano 19 Maj 2005 http://img99.echo.cx/my.php?image=drink6mv.jpg
Hindus Napisano 19 Maj 2005 Napisano 19 Maj 2005 nieuznajesz opcji edytowania postów ? http://www.toya.net.pl/~qqraczy/lekcja1.swf
krecik Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 Ej mam pytanie bo patrze na te wasze ''dzieła'' 3D i pomyślałem że też chce się pobawić w takie coś:). Właśnie ściąga mi sie jakieś 3D studio max 7 czy to dobry wybur? Bo ja jeszcze nic o tym nie wiem.Jeśli ktoś chciałby udzielic odpowiedzi to prosiłbym:).
duck Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 dobry dobry, ale radze ci wyrzucić to z posta że go ściągasz :D sporo tu nie toleruje piractwa.. i b dobrze
streaker Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 1. Jak już napisano, nie rozmawiamy o piractwie, crackach, kradzieży etc 2. Sądząc po twojej wypowiedzi zastanawiam sie jak długo wytrzymiesz w 3d, ludzie myslą, że to takie proste, ściagne 3ds maxa i po tygodniu będe robił samochody i niedługo zaczną polować na ciebie łowcy talentów z pixara, a tu d... najprawdopodobniej dasz sobie z tym spokój po góra tygodniu... ja jak zaczynałem to wiedziałem, że będe sie cholernie długo musiał uczyć żeby coś zrobić i efekt jest taki, że po 1,5 roku dalej walcze, czytam tutki i sie ucze Mam nadzieje, że swoja wypowiedzią zmotywowałem sie do tego, żeby jednak nie rzucać 3d po tygodniu...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się