pomiot Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 cze! taki mały obrzydliwiec... bazowy model w maxie, potem zabawa w zbrushu, z powrotem do maxa i zabawa z brazylijskim skinem (namalowałem dwie texturki: wierzchnia i subdermal) pozdrawiam
mistrz3d Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 dla mnie wypas tylko te texturki mi sie zakolorowe wydaja.. niewiem moze tak ma byc.. Pozdrawiam
danilo2 Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 dorób w zbrushu więcej szczegułów - jakieś szramy, rysy, żeby było bardziej odrażająze, a i jeszcze jakaś dziura w brzuchu by pasowała ;)
MalwiX Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 O, przyjemne :) moze jakies ciekawsze tlo, bo przy tym troszke model sie marnuje.
asfalton Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 Dobre, nie chcial bym spodkac czegos takiego oblesnego, no chyba ze bym mial dwururke...niezla praca
Baldack Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 dorób w zbrushu więcej szczegułów - jakieś szramy, rysy, żeby było bardziej odrażająze, a i jeszcze jakaś dziura w brzuchu by pasowała ;) hehe ja was nie czaje a w max'e to sie nie da szczegooloow czy ten zbrush jest tak dobry??...
smart Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 aaaaaaaaaa parzy!!!!!!!! koszmarnie dobre:P fajny motyw parzydeł na łapach.bo to chyba są parzydła? tułów nie z tej bajki
danilo2 Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 jeśli chodzi o zbrusha, to wejdz na stronę producenta, to się przekonasz "czy dobry" :)
pomiot Napisano 23 Maj 2005 Autor Napisano 23 Maj 2005 zbrush jest bardzo dobry... coraz wiecej osób się do niego przekonuje.. może służyć zarówno jako program do tworzenia gotowych prac jak też jest doskonałym narzędziem wspomagającym pracę w maxie.. smart: tak to parzydła :) chwyta ofiarę, paraliżuje a potem się w nią wsysa i pozostawia tylko suchą skorupkę i kosteczki...
KLICEK Napisano 23 Maj 2005 Napisano 23 Maj 2005 jak na zbrusza bardzo malo detali :/ model bardzo sredni ale ciekawy pomysl
Hindus Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 ubogo , poza tymi rękoma to tego zbrusha nie widac :) ale koncept mi sie podoba.
pomiot Napisano 24 Maj 2005 Autor Napisano 24 Maj 2005 po pierwsze z założenia stwór ten miał mieć gładką skórę więc nie chciałem w nim nic na siłę wrzucać... drugie jak przerzuciłem wszystko do maxa moja maszynka tego nie udźwignęła także musiałem zmniejszyć iteracje co sprawiło że model stracił większość drobnych szczegółów jak bruzdki, krosty, żyłki i pory na skórze... następnym razem muszę zrobić szczególiki jako bumpa :) (albo pójść śladem kolegów z zagranicy i wciagnąć dual xeona z 3GB ramu :P)
KLICEK Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 albo wypalic mape displejs i zostawic renderowanie na noc ;)
arcade Napisano 24 Maj 2005 Napisano 24 Maj 2005 bardzo fajne, jak na razie najlepsza twoja praca :D daj ją w bardziej wyeksponowanym miejscu w porfolio (np. na pierwszym miejscu ;) Jeżeli mam skrytykować, to deformacje na rękach momentami sprawiają wrażenie dość przypadkowych, a ciało jest trochę za bardzo gładkie jednak - nie ma takich bajerów jak sutki, czy chociażby mięśnie. ogólnie jest fajnie, mogłoby być jeszcze lepiej ;) pzdry
Ania Napisano 25 Maj 2005 Napisano 25 Maj 2005 sam stworek ladny (no nei jest to moze odpowiednie okreslenie), ale sposob prezentacji mi sie za bardzo nie podoba, szczegolnie tlo, tlo wyglada bardzo plasko i jest oderwane od reszty.
LISEK Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 Zgadzam sie z Ania C... tlo psuje efekt. Za to sam potworek przeswietny... mam andzieje ze wiecej takiuch mutantow zapodasz ;) Proponuje dac na tlo ciemne wzgorze (a raczej sama linie horyzontu) i jakis ksiezyc, neibeiskie swiatlo w oddali... Pozdrawiam
pomiot Napisano 26 Maj 2005 Autor Napisano 26 Maj 2005 hmmm.. no dobra tak szybciutko napaćkałem takie tło w photoshopie..
MalwiX Napisano 26 Maj 2005 Napisano 26 Maj 2005 juz jest lepiej :) a to tlo nie mogloby byc 'szersze'?
LHT Napisano 29 Maj 2005 Napisano 29 Maj 2005 naprawde obrzydliwy jest, gratuluje wyczucia klimatu :-), szkoda że nie ma gębo-ssawki zamątowanej w brzuchu
h4sh Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 model raczej niedokonczony, zebra sa nie na miejscu, klata za duza, nie ma miesni skosnych brzucha... itd ;]
MaGuu Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 h4sh - czepaiasz się :P przecież model może być a-anatomiczny Mi się bardzo podoba. Strasznie obrzydliwy potwór/zombie/cokolwiek innego - czyli spełnione założenie. Jedynie co bym dodal to delikatny zarys lasy w tle.
h4sh Napisano 30 Maj 2005 Napisano 30 Maj 2005 nie, model raczej NIE powinien byc a-anatomiczny. Moze byc, czemu nie, ale w ten sposob nigdy nie bedzie NAPRAWDE dobry. tyle.
Kruku Napisano 31 Maj 2005 Napisano 31 Maj 2005 Straszne, ale jak widać sińce to czemu nie wypukłe żyły? Może zbyt fantazjuje :P troche klatka piersiowa w okolicy mostka wydaje mi się zbyt płaska. Ale model robi itak b.dobre wrażenie
Rekomendowane odpowiedzi