Napisano 23 Maj 200519 l cze! taki mały obrzydliwiec... bazowy model w maxie, potem zabawa w zbrushu, z powrotem do maxa i zabawa z brazylijskim skinem (namalowałem dwie texturki: wierzchnia i subdermal) pozdrawiam
Napisano 23 Maj 200519 l dla mnie wypas tylko te texturki mi sie zakolorowe wydaja.. niewiem moze tak ma byc.. Pozdrawiam
Napisano 23 Maj 200519 l dorób w zbrushu więcej szczegułów - jakieś szramy, rysy, żeby było bardziej odrażająze, a i jeszcze jakaś dziura w brzuchu by pasowała ;)
Napisano 23 Maj 200519 l O, przyjemne :) moze jakies ciekawsze tlo, bo przy tym troszke model sie marnuje.
Napisano 23 Maj 200519 l Dobre, nie chcial bym spodkac czegos takiego oblesnego, no chyba ze bym mial dwururke...niezla praca
Napisano 23 Maj 200519 l dorób w zbrushu więcej szczegułów - jakieś szramy, rysy, żeby było bardziej odrażająze, a i jeszcze jakaś dziura w brzuchu by pasowała ;) hehe ja was nie czaje a w max'e to sie nie da szczegooloow czy ten zbrush jest tak dobry??...
Napisano 23 Maj 200519 l aaaaaaaaaa parzy!!!!!!!! koszmarnie dobre:P fajny motyw parzydeł na łapach.bo to chyba są parzydła? tułów nie z tej bajki
Napisano 23 Maj 200519 l jeśli chodzi o zbrusha, to wejdz na stronę producenta, to się przekonasz "czy dobry" :)
Napisano 23 Maj 200519 l Autor zbrush jest bardzo dobry... coraz wiecej osób się do niego przekonuje.. może służyć zarówno jako program do tworzenia gotowych prac jak też jest doskonałym narzędziem wspomagającym pracę w maxie.. smart: tak to parzydła :) chwyta ofiarę, paraliżuje a potem się w nią wsysa i pozostawia tylko suchą skorupkę i kosteczki...
Napisano 24 Maj 200519 l ubogo , poza tymi rękoma to tego zbrusha nie widac :) ale koncept mi sie podoba.
Napisano 24 Maj 200519 l Autor po pierwsze z założenia stwór ten miał mieć gładką skórę więc nie chciałem w nim nic na siłę wrzucać... drugie jak przerzuciłem wszystko do maxa moja maszynka tego nie udźwignęła także musiałem zmniejszyć iteracje co sprawiło że model stracił większość drobnych szczegółów jak bruzdki, krosty, żyłki i pory na skórze... następnym razem muszę zrobić szczególiki jako bumpa :) (albo pójść śladem kolegów z zagranicy i wciagnąć dual xeona z 3GB ramu :P)
Napisano 24 Maj 200519 l bardzo fajne, jak na razie najlepsza twoja praca :D daj ją w bardziej wyeksponowanym miejscu w porfolio (np. na pierwszym miejscu ;) Jeżeli mam skrytykować, to deformacje na rękach momentami sprawiają wrażenie dość przypadkowych, a ciało jest trochę za bardzo gładkie jednak - nie ma takich bajerów jak sutki, czy chociażby mięśnie. ogólnie jest fajnie, mogłoby być jeszcze lepiej ;) pzdry
Napisano 25 Maj 200519 l sam stworek ladny (no nei jest to moze odpowiednie okreslenie), ale sposob prezentacji mi sie za bardzo nie podoba, szczegolnie tlo, tlo wyglada bardzo plasko i jest oderwane od reszty.
Napisano 26 Maj 200519 l Zgadzam sie z Ania C... tlo psuje efekt. Za to sam potworek przeswietny... mam andzieje ze wiecej takiuch mutantow zapodasz ;) Proponuje dac na tlo ciemne wzgorze (a raczej sama linie horyzontu) i jakis ksiezyc, neibeiskie swiatlo w oddali... Pozdrawiam
Napisano 29 Maj 200519 l naprawde obrzydliwy jest, gratuluje wyczucia klimatu :-), szkoda że nie ma gębo-ssawki zamątowanej w brzuchu
Napisano 30 Maj 200519 l model raczej niedokonczony, zebra sa nie na miejscu, klata za duza, nie ma miesni skosnych brzucha... itd ;]
Napisano 30 Maj 200519 l h4sh - czepaiasz się :P przecież model może być a-anatomiczny Mi się bardzo podoba. Strasznie obrzydliwy potwór/zombie/cokolwiek innego - czyli spełnione założenie. Jedynie co bym dodal to delikatny zarys lasy w tle.
Napisano 30 Maj 200519 l nie, model raczej NIE powinien byc a-anatomiczny. Moze byc, czemu nie, ale w ten sposob nigdy nie bedzie NAPRAWDE dobry. tyle.
Napisano 31 Maj 200519 l Straszne, ale jak widać sińce to czemu nie wypukłe żyły? Może zbyt fantazjuje :P troche klatka piersiowa w okolicy mostka wydaje mi się zbyt płaska. Ale model robi itak b.dobre wrażenie