Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

kolejny wip, co oczywiscie nie oznacza, ze tamten projekt porzuciłem

po prostu chcialem sie zająć dla rozluznienia czyms łatwiejszym (w sumie modeling dosyć prosty jest, a i z teksturkami mam nadzieje sobie dobrze poradzić)

nie zamierzam robic całej postaci, bedzie to raczej "portret", choc zobacze jak mi pojdzie... :)

  • Odpowiedzi 23
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No no musze przyznać że ciekawy to portret bedzie. A co do tekstur to polecam te z 3d total texturki alienów. A i jeszcze jedno możesz dać render z większym MS??

 

Powodzenia w dalszej pracy

Napisano

trochę postępów w pracy: w modelowaniu uznałem, ze juz najwyzszy czas zrezygnować z modifiera symmetry (choc ciezko mi było)

poza tym zacząlem robic teksturke (na razie tylko bump, bo nie bede wszystkich zmarszczek i "grudek" na skórze modelował recznie)

no i siateczka bo i tak bedziecie zaraz sie o nią prosić :)

Napisano

kolejny update - tym razem juz są az dwie teksturki - bump i diffuse (oczywiscie wymagające jeszcze kilku poprawek)

zamierzam jeszcze dodać fragment ręki i takie smieczne coś, co trzyma w ustach - jak na obrazku:

Napisano

racja, jak na Jabbę trochę za chudy. Bardziej rozlazły powinien być. Ale to może Twoja interpetacja więc jeśli tak to jest super :D Ciekawy materiał.

Napisano

mkk3a...fajna zaba...ale pokazujesz strasznie ciemne rendery...jabba czesciej pokazywany byl w jasnych slonecznych scenach gdzie bylo widac ladne reflexy na jego wodowatej skorze ;)

 

mw4d nice avatar ;D

Napisano

moze za bardzo nie widać zmian, ale jednak są

- nieco zmieniłem jego kształt (bardziej szerszy)

- nieco inne mapy bump i displace

- oświetlenie (próbowałem tez zrobić scenke w stylu Tatooine, ale jakos taka mi sie bardziej podoba)

Phantom - mi sie jednak wydaje, ze Jabba był własnie czesciej pokazywany w ciemnych lokacjach

- nieco zmieniłem specular na skorze

poza tym po ostatecznym renderze zamierzam jeszcze co nieco popoprawiać w photoshopie (jakies filtry, krzywe, poziomy, moze jakieś speculary wyrenderuje na osobnej warstwie... jeszcze sie zobaczy)

 

co powiecie na to, aby mu dodać jakies gluty? :) w filmie dosyc często mu cos wyciekało z nosa i gęby...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności