Napisano 26 Maj 200519 l kolejny wip, co oczywiscie nie oznacza, ze tamten projekt porzuciłem po prostu chcialem sie zająć dla rozluznienia czyms łatwiejszym (w sumie modeling dosyć prosty jest, a i z teksturkami mam nadzieje sobie dobrze poradzić) nie zamierzam robic całej postaci, bedzie to raczej "portret", choc zobacze jak mi pojdzie... :)
Napisano 26 Maj 200519 l No no musze przyznać że ciekawy to portret bedzie. A co do tekstur to polecam te z 3d total texturki alienów. A i jeszcze jedno możesz dać render z większym MS?? Powodzenia w dalszej pracy
Napisano 26 Maj 200519 l narazie mało widać :P z tym nosem cos nei tak :o btw Leru fajną masz sygnaturke :)
Napisano 27 Maj 200519 l Autor trochę postępów w pracy: w modelowaniu uznałem, ze juz najwyzszy czas zrezygnować z modifiera symmetry (choc ciezko mi było) poza tym zacząlem robic teksturke (na razie tylko bump, bo nie bede wszystkich zmarszczek i "grudek" na skórze modelował recznie) no i siateczka bo i tak bedziecie zaraz sie o nią prosić :)
Napisano 28 Maj 200519 l Autor kolejny update - tym razem juz są az dwie teksturki - bump i diffuse (oczywiscie wymagające jeszcze kilku poprawek) zamierzam jeszcze dodać fragment ręki i takie smieczne coś, co trzyma w ustach - jak na obrazku:
Napisano 3 Czerwiec 200519 l racja, jak na Jabbę trochę za chudy. Bardziej rozlazły powinien być. Ale to może Twoja interpetacja więc jeśli tak to jest super :D Ciekawy materiał.
Napisano 3 Czerwiec 200519 l odrazajace ochydne, nie da sie na to patrzec czyli tak jak powinno byc :)
Napisano 3 Czerwiec 200519 l mkk3a...fajna zaba...ale pokazujesz strasznie ciemne rendery...jabba czesciej pokazywany byl w jasnych slonecznych scenach gdzie bylo widac ladne reflexy na jego wodowatej skorze ;) mw4d nice avatar ;D
Napisano 9 Czerwiec 200519 l Autor moze za bardzo nie widać zmian, ale jednak są - nieco zmieniłem jego kształt (bardziej szerszy) - nieco inne mapy bump i displace - oświetlenie (próbowałem tez zrobić scenke w stylu Tatooine, ale jakos taka mi sie bardziej podoba) Phantom - mi sie jednak wydaje, ze Jabba był własnie czesciej pokazywany w ciemnych lokacjach - nieco zmieniłem specular na skorze poza tym po ostatecznym renderze zamierzam jeszcze co nieco popoprawiać w photoshopie (jakies filtry, krzywe, poziomy, moze jakieś speculary wyrenderuje na osobnej warstwie... jeszcze sie zobaczy) co powiecie na to, aby mu dodać jakies gluty? :) w filmie dosyc często mu cos wyciekało z nosa i gęby...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto