Napisano 30 Czerwiec 200321 l dark elf, mozesz edytować siatke, ale wydaje mi sie ze nie wiem do konca o co chodiz, jak byś mógł dokładniej powiedziec to pewnie bede mogl pomoc :)
Napisano 30 Czerwiec 200321 l dzięki :):) jeszcze taki widok, proszę o wszelką, straszną itp. krytyke bo chce zacząć texturki robić ....
Napisano 30 Czerwiec 200321 l model b. dobry . Nie widze zadnych bledow technicznych wiec ... :D [rotfl]
Napisano 30 Czerwiec 200321 l super ten krasnal... hmm z tym problemem... to chodzi mi o cos takiego: mam editable mesh... dodaje physique :). Tam sobie ustawiam, ustawiam... i chce przestawic pare vertexow bo costam mi sie nie zgadza(chce to zrobic w editable meshu) ale gdy klikam na editable mesh pojawia mi sie blad... i max sie zamyka :). Dlatego pytam, czy jestjakis inny sposob na zrobienie tego ;D. A co do grubosci... to przerobilem troche siatke, jutro pokaze :). I jeszcze 1... dawid jak robisz te sukienke zeby ona ladnie sie ruszala z noga? :). flexem jakims? Ale jak :P.
Napisano 30 Czerwiec 200321 l twój błąd jest dziwny mi to działa... spróbuj zrobic turn to poly i potem collapse to.. sukienke robie zwiększając zasięg envelope.
Napisano 30 Czerwiec 200321 l Autor Jak kogoś interesuję to tu jest lista zrobionych budynków (będzie się powiększała) http://www.republika.pl/krysztalylorien/lista.html
Napisano 1 Lipiec 200321 l no dobra... dawid, jezeli masz teksturowac... to to chyba ma byc sluga dwarfa nie? wiec... postac ucznia mialabyc do 1000 faców, mało szczegółowe, bez palców, rysy twarzy bardzo uproszczone (u ciebie jest 1500 i sa palce :))). Pozatym mam takie pytanko... czy robiles te sukienke i cale nogi ?? A co do tych poprawek... to mysle ze powinienes go wywalic w barach, zeby krasnala przypominal, bo na razie wyglada jak starszy czlowiek :)... albo zmien pozycje, moze zmienie zdanie :D.
Napisano 1 Lipiec 200321 l Czy ktoś inny może go poruszać ( bo ja nie umiem jeszcze obsługiwać się psihique)?
Napisano 1 Lipiec 200321 l Teksturka będzie jeszcze poprawiona - bo na razie jest zbyt rozmyta. Która lepsza ta na górze czy ta na dole??
Napisano 1 Lipiec 200321 l giorgione...mój idol :P:P:P...świetny model i świetny texturing :D masta mój :P skłądam pokłony...:P ale możesz zmniejszyć troche rękojeść miecza :) pozdro...
Napisano 1 Lipiec 200321 l bosko, po prostu bosko :D.... CS jest b. latwy :)... przeczytaj jakis kurs i zrobisz bipeda... to jest latwe jak drut :D...
Napisano 1 Lipiec 200321 l oki!! Poprawię mieczyk i lekko twarzyczkę. Dawid cool!! krasnal - [piwo][piwo][piwo] Spróbuję:(:(:( Giorgione
Napisano 1 Lipiec 200321 l no wiec... czas na mnie... i moj model :P... Jezeli jest za malo gruby... to ja nie wiem, czy mam dobrze z glowa... i czy grubi maja duze brzuchy :P... taka teksturka... a raczej pseudo tekstura... ale tak wzialem, bo nie za bardzo bylo widac brode i tak polecialem ze wsyzstkim :D. Jezeli cos macie do zarzucenia...walcie smialo. Phantom: dostatecznie gruby?? ;D A i zmienilem poze... bo mysle ze w tej latwiej bedzie modelingowac i riggowac :).
Napisano 1 Lipiec 200321 l A może opuść mu jeszcze ten brzuszek - będzie śmiesznie gruby:]:]:]:]:] Giorgione:|:|
Napisano 1 Lipiec 200321 l zrzuć mu ten brzuch niżej...teraz wygląda jak paker :P ale to moje zdanie :P
Napisano 1 Lipiec 200321 l no juz nizej to bedzie w ciazy [lol] no ale macie :P mam nadzieje ze taki model ujdzie? i ze go umiescicie gdzie z boku [lol] oczywiscie teksturka bedzie mroczna hehe
Napisano 1 Lipiec 200321 l wczesniej mi sie nie wgraly te rysunki wiec nie widialem ich :P hehe pozdr
Napisano 1 Lipiec 200321 l no ale w sumie to nie wiem... czy moze byc... czy ujdzie czy taki sobie... czy brzuch dobry :P?
Napisano 1 Lipiec 200321 l Miło się ogląda postępy w pracy :), ale chciałbym zwrócić uwagę na pewne aspekty... Otóż te obiekty i tekstury trochę nijak się do siebie mają. Różne techniki style... To może wyjść podobna kaszana jak w Morrowindzie... Wiecie patrząc na modele osobno ok... Ale przejść przez miasto bez torebki papierowej to jest sztuka... Musicie wyznaczyć jedną osobę odpowiedzialną za wydźwięk całości... Kogoś kto nada temu spójności... Taka moja mała rada.
Napisano 1 Lipiec 200321 l no tak.... ale jak to uspojnic... ja nie mam pomyslu :). Tzn... teoretycznie moznaby robic jakies bazowe obiekty krasnoluda, czlowieka, orka itd... tak jakmowielm na poczatku... ale nie spotkalo sie to z duzym entuzjazmem :).
Napisano 1 Lipiec 200321 l ja jestem za robieniem baz a potem ulepszaniem, zmienieaniem , edytowaniem, urozmaicaniem etc . dało by to dosyć szybką możliwosc zrobienia probnej wersji gry, a potem by sie zmienialo istniejące rzeczy na potrzeby następne ///
Napisano 1 Lipiec 200321 l aha - dark elf, popraw jeszcze tężyzne krasnala, zrób mu grubiej juz na spodniach bo tam te jest brzuch
Napisano 2 Lipiec 200321 l Zrobilem takie Wiadro:) Napewno sie przyda w ktoryms momencie:) Ma 274 facy. Na textury niepatrzcie bo niesa moje standardowe mapy z maxa wykorzystalem. A wlasne bede robil puzniej.
Napisano 2 Lipiec 200321 l Powiedzcie mi co zrobi by weksportowac tak do formatu 3ds by w pliku byla tez tekstura a nie sam model(siatka).
Napisano 2 Lipiec 200321 l A tu macie taki prosty kielich 216 facow. Zabieram sie za kufel:) Mzoe ktos mi podpowie jaki zrobic?
Napisano 2 Lipiec 200321 l A tu macie dwarfa zrobionego przez Polaka:)Moze cos podejzycie:) Made by Dariusz zwierzynski.
Napisano 2 Lipiec 200321 l Sasq....musze powiedziec ze chyba troche za duzo polygonow ronbisz na takie male obiekt.y...nie moglbys sie wmiescic w 100 lub maxz 150 faceach??? I do reszty grafikow....cezmu nie robicie palcow u rak??? pozdr
Napisano 2 Lipiec 200321 l hm... no moge sie zmiescic moge nawet i do 40 facow ale wtedy wychodza same kwadraty to ledwo teoretycznie przypominan to czym ma byc. Podpatrzylem W Morowind(taka gra RPG dla tych co niewiedza) I tam obiekty maja wlasnie cos kolo 150-350 facow a postacie 2500 A morowind jest juz troszke ma. Hyba z 2 lata jesli sie niemyle.
Napisano 2 Lipiec 200321 l ..dsafdspablo: felav.republika.pl - tam jest 5 - bez palcow... A pozatym, mysle ze zaimiast takich rak zlaczonych 5 palcow i kciuka osobno lepiej byloby robic postacie z zacisnietymi piesciami... mniej polygonow, a w wiekszosci starych geir tak bylo :). sasqoc - morrowind chyba tki stary nie jest strasznie, a zreszta ja nie wiem czy nasz engine moze sie rownac z morrowindowym :). Ale najlepiej by bylo, abys zmniejszyl liczbe polygonow na te rzeczy poniewaz: a. nie mamy takiego mocarnego enginu(tak mi sei wydaje :P) b. nie sa to tak wazne przedmioty, zeby je tak bardzo dopracowywac... bardziej bedziesz pracowal nad toporem glownego bohatera, niz nad jakims glupim wiaderkiem :P).
Napisano 2 Lipiec 200321 l jest to wersja niemalże oteksturowana, zostały mi buty, ale nie mam koncepcji zbytnio :) proszę o commenty
Napisano 2 Lipiec 200321 l Najki dawidku Najki albo Adidasy choć mogą być glany albo martensy [spox][spox][spox][spox][spox][spox][spox][spox][spox][spox][spox][spox]
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto