Skocz do zawartości

Kryształy Lorien WiP - 2D


Phantom

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 547
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Co do zlecen to potrzebujemy jak jusz pisałem zwykłych mieszkańców Altdorfu, na początku następnego tygodnia postaram się sprecyzować. Możesz też pogadać z giorgionem, on ma listę conceptów wioski i może coś odstąpi, chociaż wtedy, musielbyście jakoś tak zrobić, żeby concepty nie różniły się znacznie stylem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nio dobra...żeby nie było że nic nie robie...:P

 

a więc zabrałem się za jeden z artów andertona...nawiązujących do Kryształów Lorien...po całodziennym (prawie) dłubaniu w PSie możecie (i ja tesh:P)...zobaczyć efekt...jeszcze nie końcowy...ale zawsze jakiś tam efekt :D

 

PS...nigdy nie colorowałem cobiety...znaczy sie...ash tak !! uzębienia ust...innych :D robie to pierwszy raz :)

 

pozdro...i [ziewa] dobranoc :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ladne, nawet bardzo, tylko nasowa mi sie na mysl pewien problem: oczy, część postaci (Luigi, ta panienka) mają wielkie oczy, a część (np. modele giorgiona małe) trzeba sie na coś zdecydować, bo nie może być takich rozbierzności stylów w naszej grze, no chyba że mogą, a ja o tym nie wiem;P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh co do oczu to mash racje :P ale 2 różnych styli chyba nie da się połączyć albo nawet porównać :) nie akurat giorgiona i andertona :) a co do cobitki to jush jej twarz poprawiłem...jushe nie wygląda jak popalona palnikiem acetylenowym :P

 

pozdro...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

phantom, tak luknolem tylko i ... no nie obraz sie chlopie, ale ona, ten stwor, no, to jest makabryczne poprostu ( szukalem jakiegos mniej bolesnego okreslenia, ale nie znalazlem )Nie trzyma zadnych proporcji ( nawet jesli celem jest zrobienie nieproporcjonalnej postaci, to deformacje musza wynikac anatomi, nie przypadku ) raczki ma polamane koslawo, i kolor skury jak by przegiela z pierwsza wizyta w solarium, chociaz blizej jej do albinosa...serio, popracujcie nad tym troszke.

 

Giorgione - fajne rysuneczki, jak zwykle, w ogole coraz lepsze zeczy pokazujesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kobieta i jej piekno... byc moze za malo sledzilam komiksowej tworczosci, moze za duzo naogladalam sie cudow a moze zwyczajnie zbyt wiele we mnie escetyzmu...

zastanawiam sie czy uzyte slowo kobieta jest tu adekwatne... panowie phantom i pomyslodawca pracy macie dosc specyficzny gust jesli chodzi o kobiece ksztalty... brak proporcji, okropna deformacja, czy ona moze- nie wiem to wynika z tresci komiksu (?)- byla poddawana jakims torturom, rozciaganie na kole, ciagniecie za wozem? moze cos innego?- to by tlumaczylo jej wyglad potrosze... rece powykrecane, nienaturalnie rozciagniete, biust jeden z atrybutow kobiecosci aj panowie on z reguly jest troszke wyzej inaczej to pewna nieprawidlowosc... pochwale pupe i gorna czesc ud ( tylko gorna ) ta istota ktora zowiecie kobieta- jest za bardzo umiesniona ale to juz czepianie moze ma taka byc, kwestia gustu... twarz- tak poprawiona ale litosci nadal sa wielkie nieprawidlowosci... usta alez fantazja. oczy- za malo jodu? tak zdecydowanie powinnam sie zapoznac z trescia tego komiksu bo chcialabym wiedziec kto jej tak przestawil nos... ogolnie kogo wyklinac za taka masakre na jej twarzy czy wogole ciele.

rozumiem ze nie wszystkie kobiety sa piekne i nie tylko takie nalezy uwieczniac ale w przedstawianiu brzydoty tez obowiazuja podstawowe zasady anatomiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oj Phantom... Naprawdę można się przestraszyć... Nim się wziąłeś za kolorowanie powinieneś gruntownie przekopać proporcje... Bo naprawdę... Strasznie to wygląda.

 

Heh, pomijając wielkość głowy to i tak nogi ma za krótkie, biust leży w połowie drogi między początkiem głowy a kroczem... Nos styka się z ustami... Oj w sumie to wszystko jest poprzesuwane...

 

Kolorowanie wychodzi ci coraz lepiej jak obserwuję, ale to jeszcze nie to ona wciąż wygląda strasznie płasko. Np. gdy rysujesz tatuaż to najpierw narysuj to miejsce bez niego, a potem go nałóż. Bo w chwili obecnej w tych miejscach robią się straszne płaszczyzny... A i brak dynamiki daje mocno o sobie znać. Twój dobór kolorystyczny oraz faktura jeszcze mnie nie przekonuje jeszcze.... Ale jest zdecydowanie lepiej...

 

Więc co mogę więcej napisać? Miłego i owocnego trenowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki wszystkim za posty...tłumaczyć się nie będę...bo nie mam potrzeby :) faktem jest że jeśli chodzi o colorowanie i to cobiety robie to 1 raz...na oko...

 

rozmawiałem z Andertonem (wykonawcą szkicu)...zresztą on tesh się przeją i ma coś narysować na jutro żeby wybrnąć z określenia złego przyjęcia proporcji...:) ale to jutro....

 

co do colorowania to biglebowsky mash racje color skóry nie wyszedł...może z czasem sam wejdzie :) i tak całe to forum zmeniło moje podejście do PSa...jush nie bawie się tak \"często:P\" filtrami...jush nie tworze technicznych rzeczy...ale design stron i innych podobnych...ale zabieram się za colorowanie...jak gdyby dorosłem :) co do rysunku to się nie wypowiadam ;)

 

ulsia - wielkie dzięki za fachowe podpowiedzi :)

 

gotham...tesh mash racje...widzisz nie mam się na czym wzorować :( jeszcze nie szukałem w necie prac...na których mógłbym się wzorować...colory metody...itp...co do shkicu ja nie będe w to wchodził...Ander go wykonał według swojego zamysłu...on mi przedstawia swoją wizję wy swoją...jestem między młotem a kowadłem :)

 

ogólnie...jutro postaramy się coś z Anderem poprawić podrasować...przerobić albo od nowa zacząć nie które rzeczy...:) więc nie trace nadziei :)

 

pozdrawiam...dzięki raz jeszcze za posty...obiecuje że teraz poznajduje sobie dobre wzory jeśli chodzi o coloryt :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kobieta, niekobieta nie ma znaczenia, podstawy sa takie same zawsze.

Ok, to moze walne dokladniej co jest nie tak jak trza. W samym rysunku: no oprucz tego co wymieniono i ogolnego zawalenia wszelakich proporcji to uda ma jak w kanonie egipskim.Trudno powiedziec czy stoi, leci, skacze. Ma dwa bicepsy na lewym ramieniu , no sprawia wrazenie jak by miala zwichnieta reke, to moglo by byc otwarte zlamanie gdyby jej tam kosc dorysowac, jest strasznie nienaturalnie wygieta. prawa reka jest za to wygieta rownie nienaturalnie, tylko w druga strone, jakby sie chciala podrapac po plecach, tylko niebardzo wiedziala gdzie one sa.Same dlonie, lewa spastykuje, a prawa wykazuje deformacje typowa dla tkzw. ludzi krabow... Nos styka sie z wargami, oczy sa wielgachne i lalkowate cala glowa doczepiona do korpusu na sile. No mozna by tak jeszcze troche powymieniac, ale konkluzja jest prosta, zobaczyc jak wygladaja ludzie, tacy prawdziwi, nie mangowi, nie zmutowani, ale poprzegladac chociazby fotki i sprawdzic jak proporcje sie maja do siebie, zreszta jest sporo miejsc w ktorych znajda sie klasyczne rozpiski w stylu ile glow miesci sie w wsysokosci czlowieka, co sie nijak ma do prawdy oczywiscie, bo u karzdego jest inaczej, ale na poczatek wystarczy.

Teraz kolor i swiatlocien, tutaj kazda czesc ciala jest oswietlona z innej strony. Podstawa jest to ze sie wybiera z kad pada swiato, pokazalem to na gradientach, pierwszy to lewe ramie, drugi prawe ramie, lewa noga i prawa noga, ktora nagle zupalnie niewiadomo dlaczego jest zaswietlona z boku. samym kolorem to sie narazie nie przejmuj, najpierw trzeba by nad tymi podstawami popracowac, i to najlepiej chyba zaczac od jakiegos wyraznego swiatla z boku. Traktuj to jak 3d, i shadery, tak chyba latwo to sobie wyobrazic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie no dobra przyznać się muszę że spiepszyłem tą pracę nie ma co się tłumaczyć, oprócz samej panny chciałem narysować jeszcze tło, tak żeby go nie zasłaniał stąd jej mała wielkość, bałem się że nie zmiści się w całości na kartce :P wiec wyszła taka sqrczona :) i ogólnie się nie przyłożyłem :P

 

tu jush większą uwagę zwróciłem na anatomię, na niczym się nie wzorowałem nadal z pamięci :)

 

http://max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=5083&page=2#pid57509

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym się pochwalić stroną, którą czeka jeszczę wiele pracy ale nie dziś jest późno, i komp mi się zaczoł sypać (zmęczył się chyba).

Więc się chwalę http://republika.pl/krysztalylorien/

Czekam na wszelakie uwagi ale tylko z praktycznym rozwiązaniem (narzekać każdy potrafi).

 

ps. jest za 20 4 i nie do końca wiem co piszę :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hihihihi...dobra zrobie jak mówicie :P a co do sajta to rad...bar na samej górze nie jest równy z resztą tzn...powinien zaczynać się od lewej i kończyć na prawej a u ciebie kończy się wcześniej z prawej strony :) no i ta biała ramka grrr...wywal to albo zmień color :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kopia Infa z oficjalnej strony KLa:

Chciałbym się pożegnać z moim ukochanym składem tworzącym KLa bo od teraz czyli w roczną rocznicę rozpoczęcia prac nad grą niestety nasze drogi się rozchodzą ;(

Kilka słów należnych się wam wyjaśnień otóż zostałem poproszony o przestanie się zajowaniem się KLem po przemyśleniu doszedłem do wniosku, że w istocię nie jest to głupi pomysł.

Niestety różnorakie obowiązki sprawiły, iż moje zaangażowanie spadło a przyszłość nie wygląda na to by mi ich liczba się zmniejszyła wprost przeciwnie.

 

Mam prośbe by się ze mną nie kontaktować już w sprawach dotyczących KLa.

 

Pamiętajcie o moim wkładzie w KLa.

 

Mam nadzieję, że przynajmniej z częścią składu spotkam się w jakimś innym projekcię.

 

Pozdrawiam i życzę szczęścia.

RadX

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności