Napisano 29 Maj 200321 l Jako ze lubie pokazywac to co robie i dostawac komentarze powstaje ten Wip. Celem jest postac, Sc-fi z elementami fantasy - cos ala future-czerwony beret:). Zeby przyblizyc troche temat podaje linki rysunkow na ktorych bede sie troche wzorowal: http://ginterman.republika.pl/pb2/bloodberet.jpg http://ginterman.republika.pl/pb2/murdoch.jpg No i od razu pierwszy renderek, czyli glowka nad ktora pracuje od jakiegos czasu. Oczka maja teksture probna zeby nie powiedziec przypadkowa.
Napisano 29 Maj 200321 l na razie glowka wyglada qlll :)) zobacyzmy jak CI texturka wyjdzie :)) pozdr P.S. ten koles chyba godzinami siedzi przed kompem...bo ma taaaaaak przekrwione oczy :D:D
Napisano 29 Maj 200321 l hmm .. jakiś taki niezadowolony ten klient he he [rotfl2] - co do oczu to fucktycznie ma przekrwione ;) i pewnei pomyslisz, że się czepiam ale wydaje mi się że ma troszkę przydużawy nos... ale ogólnie bardzo przyjenie - - - - pozdrowionka [piwo]
Napisano 30 Maj 200321 l Autor O oczach nie bede sie wypowiadal bo zrobilem to w 1 poscie. Originally poted by honzik i pewnei pomyslisz, że się czepiam ale wydaje mi się że ma troszkę przydużawy nos... [piwo] Czemu mialbym pomyslec ze sie czepiasz. Po to jest Wip zebys sie czepial:) Nos jest zrobiony celowo troche wiekszy bo wydaje mi sie ze bedzie nadawal postaci charakter zolnierza-twardziela:D. No chyba ze mowisz o dlugosci.
Napisano 30 Maj 200321 l Autor No i pierwsza godzinka spedzona nad zbroja, narazie sam kadlubek. Teraz musze wyjsc, nastepny update w weekend. Czekam na komentarz. Edit: link
Napisano 1 Czerwiec 200321 l Autor Kolejny update. Widze ze praca Was nudzi i nie moge liczyc na komentarz:( Berecik jest w wersji beta.
Napisano 1 Czerwiec 200321 l Oooo widze bardzo łądny wypasik , No pracka jest super, moge tu zwrócic ci uwage na małe szczeguliki a mianowicie , samej twazy , zoabcz jak w porównaniu dop głowy wygladac bedzie ciało ...... pozatym twarz jest prosta mimo ze koles jest wq nie widac tego po nim , mgbys mu dac otwarte lekko usta z prawej lub z lewej strony i dac zacisnięte zebiska , a także zwiekszyc mu policzki tak jak by miał lekko wypachane , jako ze komando miał pewni nie jedną akcje moze jakas blizna by sie przydała dajmy ta ze przez oko jest raka wypas szrama i wtedy dajesz oko całe białe lub wogóle dodajesz jakis cybernetyczny element , potem zoabcz na czoła i skron jak dla mnie cos tak brakuje koles jest zbudoany a po głowie tego nie widac , textura oczu jst superr i model tez bardzo dobry ... To co ci wyżej napisałem to tylko moje propozycje , nie musisz sie stosowac ale uarzam ze efekt był by bardziej muroany z takim obiektem :D
Napisano 1 Czerwiec 200321 l Autor Jestem otwarty na wszelkie propozycje i pomysly. Twarz z zalorzenianie ma byc wkurzona ale jedynie powazna, co jeszcze zalerzy do sceny w jakiej go umieszcze. Fajny pomysl ze szrama i cyber-implantem. Chyba go wykorzystam. Powiekszalem poliki ale wyglada wtedy bardziej jak warchlak niz jak zolnierz:cool: Edit: jeszcze maly link jako ciekawostka:D
Napisano 1 Czerwiec 200321 l fajne fajne :D...zwróć uwage na położenie beretki...dotyka ona prawie ucha...:D pozdro...
Napisano 1 Czerwiec 200321 l swietne :) lata pracy mnie czakaja aby osiagnac taki efekt :( ale Twoja praca jest dla mnie motywacja :) wiec moze nie bedzie tak zle .... opusc mu troche ten beret na ucho bardziej (to tylko propozycja) - widzialem takich na filmach ;-) Pozdro Matis
Napisano 1 Czerwiec 200321 l Ciesze sie ze moje pomysły ci sie przydały jak by co to czekam na renderak :D
Napisano 1 Czerwiec 200321 l Autor Originally posted by matis swietne :) lata pracy mnie czakaja aby osiagnac taki efekt :( ale Twoja praca jest dla mnie motywacja :) wiec moze nie bedzie tak zle .... Matis Milo slyszec, dzieki[piwo] Co do beretki to oni chyba maja ja przechylona na prawa strone glowy, co Wy na to? Matis: practice makes perfect, zobaczysz jak schrzanie prace teksturami;)
Napisano 1 Czerwiec 200321 l Co do beretki to oni chyba maja ja przechylona na prawa strone glowy, co Wy na to? a no :) na prawa ... zaslon kawalek ucha :) i bedzie swietnie :) zobaczysz jak schrzanie prace teksturami ej ... nie przejmuj sie :) a so ja mam powiedziec ? ja to totalna amatorka :) a z teksturami sobie tez nie radze ... z tego co wiem to wszyscy maja problemy z textorami (nawet najlepsi) wiec sie nie przejmuj :P Matis
Napisano 3 Czerwiec 200321 l Autor Up, ktory chcialem zrobic juz dawno ale sami wiecie: ostatnie dni szkoly:cool: Oslona na reke, pas - wersja alpha, czapka - beta. Troche ta beretka wyglada teraz jak zwykly beret, postaram sie to zmienic (niestety nie mam takiej w domu:)) Tam gdzie powinien byc lokiec jest narazie zwykly cylinder.
Napisano 4 Czerwiec 200321 l No widze lekkie postepy , no moze byc , jzu lepiej co do szkoły to najpierw zalatw sprawy wiekszej wagi i wróc tu bez problemowo gdzie bedzies zmógł poswiecic wiecej czasu niom nie ??
Napisano 4 Czerwiec 200321 l Autor Tak to jest Sid. W weekend od piatku poczynajac bede mial sporo czasu. Zastanawiam sie czy ustawic go od razu w pozycji koncowej czy dopiero po wymodelowaniu?? No i moze macie jakies pomysly w jakiej scenie go umiescic?? Ja mam 2 warianty: - gdzies ukryty a w tle postnuklearna baza wojskowa wroga - centrum walki na pustyni lub w zruinowanym miescie
Napisano 6 Czerwiec 200321 l gdzie on ma szyję? :P coś mi się zdaje, że proporcje się poszły .... Albo zmniejsz mu głowę, abo zwiększ resztę, bo tak to dziwnie wygląda :/ Nie ma to jak kawał konstruktywnej krytyki! Agólnie zapwiada się fajowo! :D
Napisano 6 Czerwiec 200321 l Autor Szyja specjalnie schowana jest pod pancerz. Proporcje miej-weicej sa zachowane, pod koniec bede je dopieszczac. Mozliwe ze dziwne wrazenie sprawia brak nog. Jak juz je skkoncze wtedy bede sie proporcjami bawil:)
Napisano 6 Czerwiec 200321 l Jest super tylko niepasuje mi ta klata.Sprawdź jak wygląda na zdjęciach koks\'ów. pozdro i powodzenia, KAIN
Napisano 7 Czerwiec 200321 l Autor No i update. Wszelkie komentarze mile widziane. Tu jeszcze link wersji z beretem (ktora mi sie mniej podoba dlatego chyba dalej bede modelowal bez beretki) http://www.astercity.net/~kolunake/warrior/warrior07b.jpg
Napisano 7 Czerwiec 200321 l mam jesno pytanko: tam kolo lokci i na udach jest przerwa w zbroii i bedzie widac skore lub bbranie, czy tylko tak sie zalamuje??
Napisano 7 Czerwiec 200321 l Autor Originally posted by kulexy mam jesno pytanko: tam kolo lokci i na udach jest przerwa w zbroii i bedzie widac skore lub bbranie, czy tylko tak sie zalamuje?? No wlasnie sie zastanawiam. Chyba zrobie takie latexowe ubranko zakladane pod zbroje, zeby nie obcieralo skory.
Napisano 9 Czerwiec 200321 l Autor Update. Nidelogo koniec modelowania wiec piszcze co jeszcze zmienic.
Napisano 9 Czerwiec 200321 l jak dla mnie za sztywne chlopak wyglada...oraz ta klatka...moglbys ja poprawic.. pzodr
Napisano 9 Czerwiec 200321 l Autor Kurcze, chyba zmienie ta klate chociaz ona mi sie bardzo podoba:( No a stoi sztywno bo to poza robocza, pozatym w takiej zbroi tez bys sztywno stal;)
Napisano 10 Czerwiec 200321 l Autor I jeszcze \"bajerki\" na glowce: standardowy mikrofonik do komunikacji na polu walki i kamera slow-motion wylapujaca kilkakrotnie wiecej klatek/sekunde + termowizjer.
Napisano 10 Czerwiec 200321 l jeśli jest to sztywny pancerz, to jak on się pochyla? Cholercia... rzeczywiście twardziel! Co do modelowania, mozna by dodać detale, ale możesz jeszcze teksturkami zasugerować... nie wiem jaki masz plan, ale przydłyby się jakieś magazynki, granaty, sam nie wiem co on tam będzie targać ze sobą...
Napisano 10 Czerwiec 200321 l Autor Krzysztof Kucharz: efekt ten jest zamierzony, dobrze ze narazie mi sie udaje:) Pablo: lepsza ta klata? Kris_R: pochylac tzn. ginac w pasie czy np. kucac? Bo jezeli zginac to moze nie o 180 stopni ale zlupelnie sztywny chodzic nie musi. Generalnie z takim kawalem metalu na sobie to na aerobik by sobie pozwolic nie mogl (a tym bardziej na kamasutre:)) Jeszcze nie wiem jaka bron mu wlorzyc. Albo jakis ciezki karabin, albo shotguna automatycznego, jakies sugestie? Amunicje chce przyczepic do paska tylko generalnie nie wiem w jakiej formie sie ja przechowuje. Update: czyli noz przy pasie, klamra na naramienniku itp. Czekam na komentarze!!
Napisano 12 Czerwiec 200321 l Autor Dzieki Pablo za odpowiedz. Teraz troche zmiana klimatow: bron dla mojego zolnierzyka - karabin wlasnej produkcji. Przednia czesc (procz lufy) jest zwyklym boxem (ta z dziurami) i bede sie za nia dopiero zabierac.
Napisano 12 Czerwiec 200321 l fajna giwera ale z przodu wygląda jak trzepaczka do jajek :) wydaje mi sie że głowa zamała w porównaniu z resztą
Napisano 12 Czerwiec 200321 l Autor Juz prawie koniec ogolnikow. Jeszcze ta gorna czesc z przodu i zabieram sie za szczegoly, z ktorymi przesadzic tez nie chce. Tym czasem update (mam nadzieje ze jest juz mniejsza trzepaczka:))
Napisano 12 Czerwiec 200321 l Ta raczka wyglada jakos tak nie wygodnie, ale moze mi sie tylko wydaje. A zolniezyk jest spoko.[piwo]
Napisano 12 Czerwiec 200321 l Poprawiłbym jedno - uwypukliłbym jakoś fragment pancerza który kryje kolana (żeby nie było gładkie). Reszta OK - fajnie by było jakbyś to potem poteksturował - troszkę rdzy, troszkę metalu troszkę kurzu... po prostu Fallout :))
Napisano 12 Czerwiec 200321 l Autor Chce zrobic jeszcze wlasnie kilka takich dupereli typu greeble zeby bylo ciekawiej. Widze Krzysztof ze wiesz co sie szykuje:D Mam nadzieje ze sobie z teksturami poradze. Raczke poprawilem na wygodniejsza (zle poparzylem na rys. pomocniczy). Umieszcze render jak znowu zasiade do maxa;)
Napisano 12 Czerwiec 200321 l no no... ten koleś nieźle wychodzi; według mnie jago buty wyglądają jakoś tak... komunijnie że tak powiem, po prostu są jakieś takei za eleganckie do tego garniturQ - - - - ogólnie bardzo pozytywnie - - - - - pozdrowionka
Napisano 13 Czerwiec 200321 l bardzo fajny modelling :) a koles ma wredna gebe jak nie wiem co ;) swietnie ci wychodzi ... bardzo mi sie zbroja/pancerz podoba [piwo] trzymaj tak dalej ! ciekawe jak go otexturujesz [hmmm] ale model jest swietny wiec nie mozna wiele zepsuc podziwiam detale na broni/karabine czy jak go tam zwal [wow]
Napisano 14 Czerwiec 200321 l Autor Dzieki za komentarze, bardzo mnie podbudowaliscie:) Jakie buty bys proponowal? Zapewniam Cie Meg ze ja teksturami moge wiele popsuc:) Tymczasem ktorystam update broni. Mam do Was wielka prosbe. Powiedzcie jakie macie pomysly na scenie. Nie chce powielac pracy innych typu: postac na unoszacym sie w powietrzu boxie. Chce zrobic jakas akcje gdzie zolnierz bylby zwrocony przodem do kamery.
Napisano 14 Czerwiec 200321 l Ja bym go widzial na jakims pobojowisku stojacego nad martwym cialem z uniesionym karabinem albo jakos inaczej tak aby bylo widac ze odniosl zwyciestwo. A propo butów to ja bym mu dal takie na wzor glanow tylko bardziej futurystyczne i ćwiekowane:)
Napisano 17 Czerwiec 200321 l Autor Rzeczywiscie skorzane bytu bylyby wygodniejsze. Tymczasem przymiarka do sceny. Jest to korytarz opuszczonego bunkra nuklearnego. Szczegolow nie za duzo zeby uwaga widza skupiala sie na postaci. Nie zwracajcie na pozycje i bledy zolnierza (bledy przy imporcie), to tylko przymiarka. Czekam na sugestie;)
Napisano 17 Czerwiec 200321 l Autor Dobrze ze mowicie, bo wlasnie sie swiatlem bawie. Postaram sie cos z tym zrobic, ale chcialbym zachowac to swiatlo z tylu. Moze inny kolor?
Napisano 17 Czerwiec 200321 l heloł [rotfl2] - - co do butów to właśnie takie glanowate ogólnie bardziej wojskowe butki by mu pasowały - - - natomiast co do scenerii bardziej widziałbym to gdzieś na zewnątrz, jakiś futurystyczny widok, skały, wzgórza z dziwnymi antenami, przekaźnikami i rozbitym pojazdem latającym w tle, wahadłowiec wojskowy NASA i te sprawy - - - ale ogólnie to i tak fajna pracka - - pozdrowionka
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto