Skocz do zawartości

Mapowanie skomplikowanego mesha


EF

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam taki problem.

Zbudowalem sobie bunkier.

O taki:

http://img129.echo.cx/img129/9999/obrazek5jv.jpg

 

Problem w tym, ze dach ma rozmazana teksture, tak ja widac tu:

http://img163.echo.cx/img163/7752/obrazek16sm.jpg

 

I nie wiem jak zrobic, zeby textura nie byla taka rozmazana.

 

Dodam tylko, ze juz udalo mi sie rozwiazac ten problem, jednak efekt nie byl tym czego poszukuje - dodalem UVW map modifier. Problem w tym, ze model zostal polaczony 'compound connectorem' a nast. przeksztalcony w editable mesh. Jest jakas metoda nakladania map UVW tylko na wybrane sciany a nie tylko na caly model?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Marcin, Kurt_hectic ->> kiedys takie odpowiedzi mnie strasznie wkur... ale teraz wiem ze gdyby nie takie to siedzialbym i pytal na forum o byle pierdole i oczekiwal odpowiedzi a czasem wytsarczy troszke, odrobinke wlasnej iniciatywy i problem da sie samemu rozwiazac.

 

EF->> tak jak juz 2 posty wczesniejsze F1 i wszytsko masz, chyba lepszego tutka nie znajdziesz [polecam]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UVW unvarp nigdy nei uczylem sie od innych ... i wiem ze ciezko to wytlumaczyc .. to ciezki temat ale przydatny jak choleva ... niestety ... ja uczylem sie go sam i zajelo mi to okolo 3 tyg. ale to bylo kiedys i bez tutoriali a jedynie z maxowego refa ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności