EF Napisano 31 Maj 2005 Share Napisano 31 Maj 2005 Witam Mam taki problem. Zbudowalem sobie bunkier. O taki: http://img129.echo.cx/img129/9999/obrazek5jv.jpg Problem w tym, ze dach ma rozmazana teksture, tak ja widac tu: http://img163.echo.cx/img163/7752/obrazek16sm.jpg I nie wiem jak zrobic, zeby textura nie byla taka rozmazana. Dodam tylko, ze juz udalo mi sie rozwiazac ten problem, jednak efekt nie byl tym czego poszukuje - dodalem UVW map modifier. Problem w tym, ze model zostal polaczony 'compound connectorem' a nast. przeksztalcony w editable mesh. Jest jakas metoda nakladania map UVW tylko na wybrane sciany a nie tylko na caly model? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 31 Maj 2005 Share Napisano 31 Maj 2005 poczytaj w helpie na temat UVW unwarp lub poszukaj tutoriali na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 31 Maj 2005 Share Napisano 31 Maj 2005 dokladnie > klik F1 , nastepnie go to > help > user reference i tam masz cos, co Ci pomoze, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukasz2244 Napisano 31 Maj 2005 Share Napisano 31 Maj 2005 Marcin, Kurt_hectic ->> kiedys takie odpowiedzi mnie strasznie wkur... ale teraz wiem ze gdyby nie takie to siedzialbym i pytal na forum o byle pierdole i oczekiwal odpowiedzi a czasem wytsarczy troszke, odrobinke wlasnej iniciatywy i problem da sie samemu rozwiazac. EF->> tak jak juz 2 posty wczesniejsze F1 i wszytsko masz, chyba lepszego tutka nie znajdziesz [polecam] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin Napisano 31 Maj 2005 Share Napisano 31 Maj 2005 UVW unvarp nigdy nei uczylem sie od innych ... i wiem ze ciezko to wytlumaczyc .. to ciezki temat ale przydatny jak choleva ... niestety ... ja uczylem sie go sam i zajelo mi to okolo 3 tyg. ale to bylo kiedys i bez tutoriali a jedynie z maxowego refa ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
El Wieczor Napisano 31 Maj 2005 Share Napisano 31 Maj 2005 !!!??? Że co? Jaki unwrap? Po co? Przecież jak zaznaczy poligona i doda UVW Map, to mu nałoży tylko na tego poligona. Czy może się mylę? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 Nie, nie mylisz się, a w przypadku akurat tego modelu jest to o tyle wygodne, ze jest sporo płaszczyzn, które mozna tą metoda mapować, z uzyciem tylko UVWmap cylindrical, planar i wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bacry Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 a nawet box maping. Oczywiście w unwrapie ma się znacznie większą swobodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SimeN Napisano 1 Czerwiec 2005 Share Napisano 1 Czerwiec 2005 A jesli nic jeszcze nie znalazles to tu masz tutorial, w ktorym w dosc dobry sposob jest wyjasnione mapowanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się