MetaL Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 Model zrobiony w 3 godziny (jeszcze nieskonczony) ma jedyne 8k poly :P http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg4.jpg http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg5.jpg http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg6.jpg (linki chyba juz naprawione) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kubi Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 You don't have permission to access /czolg5.jpg on this server. Jak mam cokolowiek napisać, jak nie moge zobaczyć obrazka. Dobra juz widze załączniki. Całkiem fajny ten czołg, może brakuje jeszcze jednego włazu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slayer2004 Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 ile ma poly? Dość mało szczegółowe, ale w końcu jest to model do gry ;) W jaki sposób chcesz robić gęsiennicę ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetaL Posted June 21, 2005 Author Share Posted June 21, 2005 Juz pisalem ze model ma 8000 poly (kola za duzo zrzeraja) a wlasnie niewiem z czgo zrobic gasienice :P moze jakies pomysły ?? :) P.S To mój pierwszy czołg :D Link to comment Share on other sites More sharing options...
sartr Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 8k.....:) niewidać tego kompletnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kakrotto13 Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 moje uwagi (nie znam sie na konstrukcji czolgu wiec bede to nazywal malo profesjonalnie) : lufa nie musi byc tak zaokraglona , miejsce przez ktore sie wchodzi jest rowniez zbyt okragle i chyba troche zbyt wysokie , te butle z tylu tez sa zbyt okragle , tak jak i te rury ktore sa od nich odprowadzone . Jednym slowem za bardzo zaokraglasz .Reszta modelu jest wpozio ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetaL Posted June 21, 2005 Author Share Posted June 21, 2005 Kolejna odsłona mojego Tygrysa :) Zmieniłem koła i dodałem kilka szczegułów i zaoszczedziłem prawie 2000 poly :) Teraz ma 6000 poly. Tu jest screen: http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg7.jpg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hatred Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 no na 8k to napewno nie wyglada, za duzo poly wlozyles w kola kytore i tak malo widac ogolnie to sugerowal bym zaczecie go odnowa i skupieniu sie na nadwoziu 8k to taki duzy polycount ze ten czalg powinien wygladac jak cudo nawet bez textur.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kakrotto13 Posted June 21, 2005 Share Posted June 21, 2005 jak juz mowilem zredukuj ilosc poly na okraglych powierzchniach Link to comment Share on other sites More sharing options...
MetaL Posted June 21, 2005 Author Share Posted June 21, 2005 Musze tylko zmniejszyc ilosc poly na kolach bo bez kol ma 1900 poly :P Ale niechce zeby wygladal kancasto P.S macie jakis pomysl jak zrobic gąsienice?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kurt_hectic Posted June 25, 2005 Share Posted June 25, 2005 za duzo staciles na kola! . poza tym , pamietaj : najwazniejsza jest za... textura, bez tego nie da sie oceniac game artu., dlaczego ? --> poniewaz ona moze sprawic , ze zly model bedzie fantastyczny i odwrotnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now