MetaL Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 Model zrobiony w 3 godziny (jeszcze nieskonczony) ma jedyne 8k poly :P http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg4.jpg http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg5.jpg http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg6.jpg (linki chyba juz naprawione)
kubi Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 You don't have permission to access /czolg5.jpg on this server. Jak mam cokolowiek napisać, jak nie moge zobaczyć obrazka. Dobra juz widze załączniki. Całkiem fajny ten czołg, może brakuje jeszcze jednego włazu.
slayer2004 Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 ile ma poly? Dość mało szczegółowe, ale w końcu jest to model do gry ;) W jaki sposób chcesz robić gęsiennicę ?
MetaL Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Napisano 21 Czerwiec 2005 Juz pisalem ze model ma 8000 poly (kola za duzo zrzeraja) a wlasnie niewiem z czgo zrobic gasienice :P moze jakies pomysły ?? :) P.S To mój pierwszy czołg :D
Kakrotto13 Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 moje uwagi (nie znam sie na konstrukcji czolgu wiec bede to nazywal malo profesjonalnie) : lufa nie musi byc tak zaokraglona , miejsce przez ktore sie wchodzi jest rowniez zbyt okragle i chyba troche zbyt wysokie , te butle z tylu tez sa zbyt okragle , tak jak i te rury ktore sa od nich odprowadzone . Jednym slowem za bardzo zaokraglasz .Reszta modelu jest wpozio ;)
MetaL Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Napisano 21 Czerwiec 2005 Kolejna odsłona mojego Tygrysa :) Zmieniłem koła i dodałem kilka szczegułów i zaoszczedziłem prawie 2000 poly :) Teraz ma 6000 poly. Tu jest screen: http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg7.jpg
Hatred Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 no na 8k to napewno nie wyglada, za duzo poly wlozyles w kola kytore i tak malo widac ogolnie to sugerowal bym zaczecie go odnowa i skupieniu sie na nadwoziu 8k to taki duzy polycount ze ten czalg powinien wygladac jak cudo nawet bez textur..
Kakrotto13 Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 jak juz mowilem zredukuj ilosc poly na okraglych powierzchniach
MetaL Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Napisano 21 Czerwiec 2005 Musze tylko zmniejszyc ilosc poly na kolach bo bez kol ma 1900 poly :P Ale niechce zeby wygladal kancasto P.S macie jakis pomysl jak zrobic gąsienice??
kurt_hectic Napisano 25 Czerwiec 2005 Napisano 25 Czerwiec 2005 za duzo staciles na kola! . poza tym , pamietaj : najwazniejsza jest za... textura, bez tego nie da sie oceniac game artu., dlaczego ? --> poniewaz ona moze sprawic , ze zly model bedzie fantastyczny i odwrotnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się