MetaL Napisano 21 Czerwiec 2005 Share Napisano 21 Czerwiec 2005 Model zrobiony w 3 godziny (jeszcze nieskonczony) ma jedyne 8k poly :P http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg4.jpg http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg5.jpg http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg6.jpg (linki chyba juz naprawione) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 21 Czerwiec 2005 Share Napisano 21 Czerwiec 2005 You don't have permission to access /czolg5.jpg on this server. Jak mam cokolowiek napisać, jak nie moge zobaczyć obrazka. Dobra juz widze załączniki. Całkiem fajny ten czołg, może brakuje jeszcze jednego włazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slayer2004 Napisano 21 Czerwiec 2005 Share Napisano 21 Czerwiec 2005 ile ma poly? Dość mało szczegółowe, ale w końcu jest to model do gry ;) W jaki sposób chcesz robić gęsiennicę ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MetaL Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 21 Czerwiec 2005 Juz pisalem ze model ma 8000 poly (kola za duzo zrzeraja) a wlasnie niewiem z czgo zrobic gasienice :P moze jakies pomysły ?? :) P.S To mój pierwszy czołg :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sartr Napisano 21 Czerwiec 2005 Share Napisano 21 Czerwiec 2005 8k.....:) niewidać tego kompletnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kakrotto13 Napisano 21 Czerwiec 2005 Share Napisano 21 Czerwiec 2005 moje uwagi (nie znam sie na konstrukcji czolgu wiec bede to nazywal malo profesjonalnie) : lufa nie musi byc tak zaokraglona , miejsce przez ktore sie wchodzi jest rowniez zbyt okragle i chyba troche zbyt wysokie , te butle z tylu tez sa zbyt okragle , tak jak i te rury ktore sa od nich odprowadzone . Jednym slowem za bardzo zaokraglasz .Reszta modelu jest wpozio ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MetaL Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 21 Czerwiec 2005 Kolejna odsłona mojego Tygrysa :) Zmieniłem koła i dodałem kilka szczegułów i zaoszczedziłem prawie 2000 poly :) Teraz ma 6000 poly. Tu jest screen: http://www.devastators.host.sk/phpBB2/czolg7.jpg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 21 Czerwiec 2005 Share Napisano 21 Czerwiec 2005 no na 8k to napewno nie wyglada, za duzo poly wlozyles w kola kytore i tak malo widac ogolnie to sugerowal bym zaczecie go odnowa i skupieniu sie na nadwoziu 8k to taki duzy polycount ze ten czalg powinien wygladac jak cudo nawet bez textur.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kakrotto13 Napisano 21 Czerwiec 2005 Share Napisano 21 Czerwiec 2005 jak juz mowilem zredukuj ilosc poly na okraglych powierzchniach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MetaL Napisano 21 Czerwiec 2005 Autor Share Napisano 21 Czerwiec 2005 Musze tylko zmniejszyc ilosc poly na kolach bo bez kol ma 1900 poly :P Ale niechce zeby wygladal kancasto P.S macie jakis pomysl jak zrobic gąsienice?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 25 Czerwiec 2005 Share Napisano 25 Czerwiec 2005 za duzo staciles na kola! . poza tym , pamietaj : najwazniejsza jest za... textura, bez tego nie da sie oceniac game artu., dlaczego ? --> poniewaz ona moze sprawic , ze zly model bedzie fantastyczny i odwrotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się