nermal Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 War dog is standing on guard...is there something suspicious? Render z tego posta do nominacji.
razor Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 master & servant ? ;) Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało, powodzenia.
nielot007 Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 takie samo skojarzenie jak razor zycze powodzenia:)
ArTooRo Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 Coś jak Master-Blaster z Mad Maxa? ;) Powodzenia!
Leru Napisano 21 Czerwiec 2005 Napisano 21 Czerwiec 2005 nermal -> skojarzeń raczej nie mam ale powiem tylko - witam w Bitwie, powodzenia :)
nermal Napisano 22 Czerwiec 2005 Autor Napisano 22 Czerwiec 2005 A oto koncepcik wierzcowca,jak w opisie bedzie mial jezdzca.Klimat powienien sie miescic w konwencji fantasy.Oczywiscie ciagle obmyslam ten model i koncept napewno sie jeszcze zmieni,dodam jakies elementy wyposarzenia i rzuty z kilku stron celem nakreslenia wlasciwosci fizycznych "potworzastego".
kubi Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 Koncepcik całkiem miły dla oka. Zastanawiam sie tylko gdzie umieścisz jeźdzca (na plecach tzn. tu na karczychu gdzieś)?
nermal Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 Jezdziec bedzie wlasnie za tym kostnym kolnierzem,narazie rozwazam dwie opcjie usadzenia go przodem lub tylem do kierunku jazdy.Jako ze to ma byc maszyna bojowa a potworek ma na tyle duzy leb ze samodzielnie potrafil by myslec wiec jego pasazer prawdopodobnie bedzie jego tylnim strzelcem.
razor Napisano 23 Czerwiec 2005 Napisano 23 Czerwiec 2005 tak jak wspomniałeś o tylnym strzelcu, tak w tym momencie pomyślałem sobie, że fajnie by wyglądał ten stwór jako coś w stylu 'latających fortec'. Znaczy on wielki i masywny , a na nim nie jedno, lecz ze 3 stanowiska ogniowe, obsadzone przez ludzi, czy inne humanoidalne coś.
nermal Napisano 23 Czerwiec 2005 Autor Napisano 23 Czerwiec 2005 Myslalem o takim rozwiazaniu ale doszedlem do wniosku ze bardziej mi sie podoba perspektywa dynamicznej jednostki bojowej.Nawet jego facjata troche wzorowana jest na anatomii lwa.Powazna uspiona sila w muskularnym ciele.Bede sie skupial na klimacie tej ilustracii.
Matys Napisano 27 Czerwiec 2005 Napisano 27 Czerwiec 2005 Witam. Jesli moge sobie pozwolic to zaproponowal bym Tobie popracowanie nad konceptem co zaoszczedzi Ci czasu w puzniejszym etapie. Jak dla mnie jest naprawde spoko jesli chodzi o zarys i klimat ale jesli teraz zadbasz o szczegoly to samo modelowanie bedzi juz tylko przyjemnoscia. Powodzenia i pozdrawiam.
nermal Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Napisano 1 Lipiec 2005 Podczas codziennnej jazdy autobusem,mocno mysle nad szczegulami.Dopiero dzisiaj mam tak zwany dzien wolny dlatego zabieram sie za dokanczanie konceptow.Update moze dzisiaj moze jotro.
Leleń Napisano 1 Lipiec 2005 Napisano 1 Lipiec 2005 Fajny pomysl, jak dla mnie bylby trudny do zrealizowania, czekam na update i zycze powodzenia
nermal Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Napisano 1 Lipiec 2005 A tutaj maly update,postac bedzie bardziej kanciasta(rogowa skora) ale teraz wrzucam ze smoothem to co zaczelo sie robic. koncepty mam zrobione ale czytelne tylko dla mnie wiec nie pokazuje.
hkropinski Napisano 1 Lipiec 2005 Napisano 1 Lipiec 2005 bardzo fajny modeling, ale jeszcze musisz go dopracować, nie widać bugów, jednak trochę nie zgadza się z conceptem. pozdrawiam i życzę powodzenia
nermal Napisano 1 Lipiec 2005 Autor Napisano 1 Lipiec 2005 Na dzisiaj koniec updatow, potforek sie rozwija, narazie totalenie rezygnuje ze szczegolow na rzecz wykonania bryly.Widze gdzie sa bugi ale poprawie jak wroce,najwczesniej w niedziele. Wszelkie rady mile widziane. :)
nermal Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Napisano 2 Lipiec 2005 A oto glowa, narazie bez szczegolow, beda po skonczeniu pozy postaci.
Leleń Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Fajna glowka, moze siatka pozniej rzucisz? Powodzenia
nermal Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Napisano 2 Lipiec 2005 Dzieki,siatke wrzuce jótro a póki co jeszcze widok z przodu..
nermal Napisano 27 Sierpień 2005 Autor Napisano 27 Sierpień 2005 Witam po wakacjach :) Update jest. Prosze o konstruktywne komentarze.
Leru Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 głowa stwora szczegółowa w stosunku do reszty, kontrast widać bardzo dobrze i osobiście nie pasuje mi to. Łuk bardzo fajny, miecz sprawia wrażenie delikatnego :/
Pinki Napisano 27 Sierpień 2005 Napisano 27 Sierpień 2005 Leru dobrze mowi.. przydaloby sie wiecej szczegolow calego ciala.. proponowalybym bryle dopracowac w ZBrushu... to by naprawde fajnie wyszlo.. a tak po za tym to ten stworek bedzie w cos ubrany ?? :) jezeli tak to zmieniloby postac rzeczy..
nermal Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 No tak nie napisalem ze bedize ubrany, taktyke obralem taka ze jak go ustawie w scenie to pociagne z-bruschem.surowosc ciala jest zamierzona wlasnie dlatego.ten mieczyk tez poprawie bo teksturka nudna ale to dopiero jak calosc bedzie w scenie zeby wiedziec co jeszcze zmienic.
nermal Napisano 18 Wrzesień 2005 Autor Napisano 18 Wrzesień 2005 Acha nie napisalem we wstepie C&C are welcome ;)
leander Napisano 7 Październik 2005 Napisano 7 Październik 2005 http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=24452&d=1128255582W swoim imieniu napisze, czemu mi sie Twoja praca nie do konca podoba i czemu np. ja na nia nie glosowalem. - brak ostrosci na postaci lub chociaz jej fragmencie.. - barwy zielona i niebieska mają własciwisci uspokajające, a takie kolory u Ciebie dominuja co nie sprzyja tematyce - niebieski po prawej bardzo splaszcza glebie przestrzenna. Mimo, ze to zimna barwa, przy takim duzym nasyceniu bedzie wychodzic do przodu. Co gorsza fragment niebieskiej smugi przy toporze niefortunnie laczy dalszy plan z postacia. - postac nieciekawie zlewa sie kolorem z tlem. Na zasadzie kontrastu kolorystycznego warto by ja wybic. Czyli np. przy zielonkawym tle najskuteczniej dodac czerwieni na postaci. - okna za bardzo odwracaja uwage od potwora. W dodatku zarowno swiatlo ze strony okna jak i niebieska smuga nie maja na niego zadnego wplywu. Takie dominujace elementy powinny porzadkowac tresc, eksponowac temat. A tak robia wiecej zlego. Generalnie uwazam, ze przy pomocy umiejetnej postprodukcji w PS'ie, daloby sie mocno prace wyciagnac. Teraz nie zatrzymuje na sobie wzroku. Nie zaciekawia, nie wprowadza widza w swiat, ktory wykreowales, trudno w tego potwora uwierzyc, a co za tym idzie - zwyczajnie praca nie działa na odbiorce. Takie moje zdanie w skrocie.
nermal Napisano 7 Październik 2005 Autor Napisano 7 Październik 2005 Dzieki za konstruktywna krytyke, ze swojej strony dodam ze termin mi deptal po pietach jeszcze kilka dni i znalazlbym na nia jakis lepszy pomysl.Mysle ze przerobie ja, ale z zieleni nie zrezygnuje :)
Rekomendowane odpowiedzi