Napisano 21 Czerwiec 200519 l War dog is standing on guard...is there something suspicious? Render z tego posta do nominacji.
Napisano 21 Czerwiec 200519 l master & servant ? ;) Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało, powodzenia.
Napisano 21 Czerwiec 200519 l nermal -> skojarzeń raczej nie mam ale powiem tylko - witam w Bitwie, powodzenia :)
Napisano 22 Czerwiec 200519 l Autor A oto koncepcik wierzcowca,jak w opisie bedzie mial jezdzca.Klimat powienien sie miescic w konwencji fantasy.Oczywiscie ciagle obmyslam ten model i koncept napewno sie jeszcze zmieni,dodam jakies elementy wyposarzenia i rzuty z kilku stron celem nakreslenia wlasciwosci fizycznych "potworzastego".
Napisano 23 Czerwiec 200519 l Koncepcik całkiem miły dla oka. Zastanawiam sie tylko gdzie umieścisz jeźdzca (na plecach tzn. tu na karczychu gdzieś)?
Napisano 23 Czerwiec 200519 l Autor Jezdziec bedzie wlasnie za tym kostnym kolnierzem,narazie rozwazam dwie opcjie usadzenia go przodem lub tylem do kierunku jazdy.Jako ze to ma byc maszyna bojowa a potworek ma na tyle duzy leb ze samodzielnie potrafil by myslec wiec jego pasazer prawdopodobnie bedzie jego tylnim strzelcem.
Napisano 23 Czerwiec 200519 l tak jak wspomniałeś o tylnym strzelcu, tak w tym momencie pomyślałem sobie, że fajnie by wyglądał ten stwór jako coś w stylu 'latających fortec'. Znaczy on wielki i masywny , a na nim nie jedno, lecz ze 3 stanowiska ogniowe, obsadzone przez ludzi, czy inne humanoidalne coś.
Napisano 23 Czerwiec 200519 l Autor Myslalem o takim rozwiazaniu ale doszedlem do wniosku ze bardziej mi sie podoba perspektywa dynamicznej jednostki bojowej.Nawet jego facjata troche wzorowana jest na anatomii lwa.Powazna uspiona sila w muskularnym ciele.Bede sie skupial na klimacie tej ilustracii.
Napisano 27 Czerwiec 200519 l Witam. Jesli moge sobie pozwolic to zaproponowal bym Tobie popracowanie nad konceptem co zaoszczedzi Ci czasu w puzniejszym etapie. Jak dla mnie jest naprawde spoko jesli chodzi o zarys i klimat ale jesli teraz zadbasz o szczegoly to samo modelowanie bedzi juz tylko przyjemnoscia. Powodzenia i pozdrawiam.
Napisano 1 Lipiec 200519 l Autor Podczas codziennnej jazdy autobusem,mocno mysle nad szczegulami.Dopiero dzisiaj mam tak zwany dzien wolny dlatego zabieram sie za dokanczanie konceptow.Update moze dzisiaj moze jotro.
Napisano 1 Lipiec 200519 l Fajny pomysl, jak dla mnie bylby trudny do zrealizowania, czekam na update i zycze powodzenia
Napisano 1 Lipiec 200519 l Autor A tutaj maly update,postac bedzie bardziej kanciasta(rogowa skora) ale teraz wrzucam ze smoothem to co zaczelo sie robic. koncepty mam zrobione ale czytelne tylko dla mnie wiec nie pokazuje.
Napisano 1 Lipiec 200519 l bardzo fajny modeling, ale jeszcze musisz go dopracować, nie widać bugów, jednak trochę nie zgadza się z conceptem. pozdrawiam i życzę powodzenia
Napisano 1 Lipiec 200519 l Autor Na dzisiaj koniec updatow, potforek sie rozwija, narazie totalenie rezygnuje ze szczegolow na rzecz wykonania bryly.Widze gdzie sa bugi ale poprawie jak wroce,najwczesniej w niedziele. Wszelkie rady mile widziane. :)
Napisano 2 Lipiec 200519 l Autor A oto glowa, narazie bez szczegolow, beda po skonczeniu pozy postaci.
Napisano 27 Sierpień 200519 l Autor Witam po wakacjach :) Update jest. Prosze o konstruktywne komentarze.
Napisano 27 Sierpień 200519 l głowa stwora szczegółowa w stosunku do reszty, kontrast widać bardzo dobrze i osobiście nie pasuje mi to. Łuk bardzo fajny, miecz sprawia wrażenie delikatnego :/
Napisano 27 Sierpień 200519 l Leru dobrze mowi.. przydaloby sie wiecej szczegolow calego ciala.. proponowalybym bryle dopracowac w ZBrushu... to by naprawde fajnie wyszlo.. a tak po za tym to ten stworek bedzie w cos ubrany ?? :) jezeli tak to zmieniloby postac rzeczy..
Napisano 28 Sierpień 200519 l Autor No tak nie napisalem ze bedize ubrany, taktyke obralem taka ze jak go ustawie w scenie to pociagne z-bruschem.surowosc ciala jest zamierzona wlasnie dlatego.ten mieczyk tez poprawie bo teksturka nudna ale to dopiero jak calosc bedzie w scenie zeby wiedziec co jeszcze zmienic.
Napisano 7 Październik 200519 l http://www.max3d.pl/forum/attachment.php?attachmentid=24452&d=1128255582W swoim imieniu napisze, czemu mi sie Twoja praca nie do konca podoba i czemu np. ja na nia nie glosowalem. - brak ostrosci na postaci lub chociaz jej fragmencie.. - barwy zielona i niebieska mają własciwisci uspokajające, a takie kolory u Ciebie dominuja co nie sprzyja tematyce - niebieski po prawej bardzo splaszcza glebie przestrzenna. Mimo, ze to zimna barwa, przy takim duzym nasyceniu bedzie wychodzic do przodu. Co gorsza fragment niebieskiej smugi przy toporze niefortunnie laczy dalszy plan z postacia. - postac nieciekawie zlewa sie kolorem z tlem. Na zasadzie kontrastu kolorystycznego warto by ja wybic. Czyli np. przy zielonkawym tle najskuteczniej dodac czerwieni na postaci. - okna za bardzo odwracaja uwage od potwora. W dodatku zarowno swiatlo ze strony okna jak i niebieska smuga nie maja na niego zadnego wplywu. Takie dominujace elementy powinny porzadkowac tresc, eksponowac temat. A tak robia wiecej zlego. Generalnie uwazam, ze przy pomocy umiejetnej postprodukcji w PS'ie, daloby sie mocno prace wyciagnac. Teraz nie zatrzymuje na sobie wzroku. Nie zaciekawia, nie wprowadza widza w swiat, ktory wykreowales, trudno w tego potwora uwierzyc, a co za tym idzie - zwyczajnie praca nie działa na odbiorce. Takie moje zdanie w skrocie.
Napisano 7 Październik 200519 l Autor Dzieki za konstruktywna krytyke, ze swojej strony dodam ze termin mi deptal po pietach jeszcze kilka dni i znalazlbym na nia jakis lepszy pomysl.Mysle ze przerobie ja, ale z zieleni nie zrezygnuje :)