Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

zapodal bys zblizenie na siateczke, texturk i polycount :) mi juz oczy przezarlo promieniowanie z monitora i nie widze cos, jaka ma byc jego docelowa wielk0osc na ekranie?

Napisano

nom dlatego napisalem cobys dal z bliska siatke coby ja bardziej przestudiowac bo z daleka zachecajaco nie wyglada (ale to moze kwestia oddalenia), no i cobys powiedzial jaka wielka texturka jest i ile miejsca zajmuje, to bym powiedzial czy zblurowana jest czy nie :) a tak to slabo widac :) wiec ciezko godac :D

Napisano

no modelik navet fajny ale hmm... widze pare podobienstw do pevnej osoby [J.P. (nie chodzi o papieza):)] ta figura, ta twarz i te... :) a tak ogolem to wydaje mi sie ze stopy i dlonie/palce sa jakies takie... takie niegabarytowe. to trzeba zmienic a pozatym jesli jest to model do gry to ja nie chce tak wygladac w wirtualnym swiecie :P

Napisano

kilka bugow proporcji ale model poprawny choc bez polotu, to samo texturka, technicznie ok ale "nudna" straszliwie - jesli dopiero zaczynasz z organikom to jest ok, jesli to którys tam z koleji model to jest bardzo przecietnie w negatywnym tego słowa znaczeniu.

Fajnie ze ktos wkoncu jakas organike pokazuje a nie tylko drewno i skrzynki...

Napisano

Ja w swoim stylu czepie sie tekstur - na twoim miejscu wykorzystywalbym wiecej foto (skora miesnie), nadalo by to sporego realizmu, ktorego tutaj niestety brakuje.

 

Widok z frontu jest zabawny :) - podoba mi sie - hodowca ziemniakow to wiesiek moze byc ;P

 

Moze powiedz cos wiecej o wykorzysaniu modelu, skali...

 

Kakrotto13

Napisano

siatka niezbyt ciekawa-moznaby o polowe poly zredukowac bez sporej widocznej zmiany w modelu. Mapowanie wyglada calkiem wporzadku a texturka taka standardowa....ogolnie rewelacji nie ma ...

btw te cyce ma ogniowe !

Napisano

nom nie doczekam sie siaty z bliska ani komntu ile wiesiek bedzie zajmuje miejsca na texturce, nom trudno:

 

jesli jego texturka to 256 to nawet wporzatku (chodz wieksze kontrasty dalo sie wycisnac z tego co dodalo by jej ostrosci)

jesli 512 to jest bardzo cienko niestety, blur duzy i wogole

 

co do fotek to sie z Rzukiem nie zgodze, lepiej jak pomeczysz sam i domalujesz tu i uwdzie reka, zwrucil bym uwage na twoim miejscu na ulozenie miesni na jego ramieniu bo cos to dziwne takie jest (nom bardzo dziwne nawet powiem..)

 

co do wielkosci lap itd to bym nie zmienial bo to munadaje taki fajny ksztalt

 

siatka dosc ciekawie/dziwnie jest zlozona z tego co widze lecz malo widze

 

dawojta nastepne modele :)

Napisano

model byl robiony pomiedzy 2-4 w nocy... taki after work. p.s ja nie mam talentu plastycznego --> ni ksztyny i dlatego nawet miesni nie umiem zrobic, ani nie widze proporcji, : dlatego moja domena jest przyroda, i dlatego we wszystkich projektach zajmuje sie budynkami i texturami, i dlatego to bede robil :) . ... moze rodzic sie pytanie : nie ma talentu a robi texturki. otoz tak. sa takie programy i takie techniki , ze jest to realne , poza tym, ja nadrabiam brak reki do malowania fotkami, rewelacja...,.---> czekajcie na budynki, tyle.

Napisano

Kurt ulozenie miesni nie zalezy od talentu plastycznego :) poprostu chcei poszukania referencji :)

 

a wogole to niema czegos takmiego jak talent... :)

Napisano

Tak jak mowi Hatred nie ma czegos takiego jak talent.

 

Poprostu albo masz cos opanowane albo nie , texturki mi sie podobaja ale model moim zdaniem jezeli nie jest stylizowany(na co nie wyglada) to nie przejdzie, rowniez pod wzgledem siatki jest bardzo bardzo nie czytelnie, a przez co straciles duzo poly

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności