Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Zamieszczony przez nas wątek (Grobowiec) nie działał, z przeczyn od nas niezależnych, za co serdecznie przepraszamy. Teraz powinno być wszystko ok.

 

19ym1.th.jpg 24pp.th.jpg 33sw.th.jpg

  • Odpowiedzi 15
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano
Zamieszczony przez nas wątek (Grobowiec) nie działał, z przeczyn od nas niezależnych, za co serdecznie przepraszamy. Teraz powinno być wszystko ok.

 

przez NAS?

 

a co do pracy to nie amatorka tylko oldschool.

Napisano
mi sie nie podoba

nie ma cieni, wszystko jest płaskie, jednolite, niewiele widac i powiało amatorką

 

Po pierwsze nigdy nie pisaliśmy, że jesteśmy super extra za$%^ dobrzy - też kiedyś zaczynałeś od kulki na boxie i cieszyłeś się jak dziecko. A apropo cieni to nie bardzo są widoczne w ciemnym pomieszczeniu, ale dzięki za uwagę - wysłaliśmy posta właśnie po to, żeby Ci, którzy znają się lepiej coś podpowiedzieli.

Napisano
Zamieszczony przez nas wątek

 

Jeśli jest was więcej to powinniście zrobić coś o wiele lepszego. To narazie wygląga jak scena z gry na PSX'a

Napisano

Nie jesteśmy teamem. Po prostu 2 funfli siedzi i stara się coś wykreować. Wiemy, że nasze prace rażąco odstają od poziomu prac na forum, ale jakoś trzeba zacząć.Dzięki za dotychczasowe komentarze - każda krytyka buduje, ale dorzućcie czasem jakąś radę.

Napisano

OK. moja rada: zaiwestujcie trochę czasu na naukę teksturowania, poprawnego oświetlenia i FX.

jeśli chodzi o ogół prac to nie ma w nich czegoś specjalnego. ot pare boxów i cylindrów, pociągniętych nieciekawymi texturkami.

popracujcie nad oświetleniem, to najważniejszy element jaki się u was przewija i jest zrobiony po prostu do kitu.

nie wiem co miałeś na myśli mówiąc że nie widać cieni bo jest ciemno: na 3 renderku jest jasno i tez nie ma cieni.

ogólnie 2/10 :/

Napisano
OK. moja rada: zaiwestujcie trochę czasu na naukę teksturowania, poprawnego oświetlenia i FX.

jeśli chodzi o ogół prac to nie ma w nich czegoś specjalnego. ot pare boxów i cylindrów, pociągniętych nieciekawymi texturkami.

popracujcie nad oświetleniem, to najważniejszy element jaki się u was przewija i jest zrobiony po prostu do kitu.

nie wiem co miałeś na myśli mówiąc że nie widać cieni bo jest ciemno: na 3 renderku jest jasno i tez nie ma cieni.

ogólnie 2/10 :/

 

Tweety serdeczne dzięki - o to właśnie chodziło. Co do inwestowania czasu to poświęcamy go bardzo dużo, ale 3dms jest tak potężnym kombajnem, że potrzeba duuuużo pracy żeby go chociażby jako tako opanować. Pozdro i dzięki za konkretną opinię

Napisano
a co do pracy to nie amatorka tylko oldschool.

 

oldschool ? no proosze cie ;)) - oldschool to jest mario-brothers a nie pare primitives z materialem.

 

A co do Was ;) To robcie dalej pracki a poki co, jak dla mnie, nie ma tu nic wlasciwie, ale chyba sami powinniscie dojsc do takich wnioskow patrzac na prace innych poczatkujacych.

Napisano

leru na straży przyzwoitości ;)

jesszcze jedno chłopaki: jesli robicie jakiś projekt zawsze kierujcie się jakimiś referancjami np: zdjęciami z ciemnych miejsc aby w miarę dokładnie odwzorować cienie, czy też zdjęciami grobowców aby odwzorować ich specyficzny kształt i materiał.

powodzenia w dalszej nauce :)

Napisano

wiecie co... wg. mnie to nie jest złe... tylko wygląda na nieskończone, na waszym miejscu dałbym to do WIPa (work in progress jakby co :P ) i tam wnosić poprawki itp.

i popracujcie troche nad oświetleniem: dajcie kilka świateł z różnym natężeniem i ustawieniem cieni u bawcie się do puki nie bęcie ciekawego efektu, a mgłę naprawdę zmieńcie bo wygląda... dziwnie. Ale na początek ćwiczyć ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć (tylko róbcie se przerwy :P ) i bedziecie tworzyć rzeczy o których wam sie nie śniło.

Napisano

Dobra to na poczatek sciagnijcie sobie testowa wersje brazila, albo z reszta mental ray jest. No wiec wlaczcie globalna iluminacje. Nic bardziej nie motywuje do dalszej pracy jak lepiej wygladajacy obrazek postepowy ;] powaznie




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności