Napisano 2 Lipiec 200519 l Celem stworzenia tego autorskiego projektu graficznego była próba ukazania oblężonego miasta przez technicznie zaawansowane maszyny/pojazdy załogowe w sumie skupiłem się na drobnym fragmencie miasta. Całość utrzymana w klimatach sf, duzo mroku, zgliszcz itp Projekt jest wykonany przy pomocy programu Photoshop i Painter + tablet graficzny Wacom. Mariusz Kula
Napisano 2 Lipiec 200519 l bardzo podobaja mi sie te volumowe swiatelka... robiles je w peesie? mogłbys zdradzić jak? :) kurde tak na nie patrze i niewiem czy smudgeowales czy nie :P Moze poprostu jakis miękki pendzel. Hyh niewiem ale fajne, zapowiada sie ciekawie i character też jest, powodzenia w bitwie i żeby zapału niezabrakło :)
Napisano 2 Lipiec 200519 l Autor to uzyłem pedzle z katalogu FX - Glow w programie Painter 9. Dzięki za posta - pozdrawiam
Napisano 2 Lipiec 200519 l Pomysł ciekawy, zobaczymy co z tego wyjdzie. Keep Good Working Powodzenia Pozdrawiam :D
Napisano 2 Lipiec 200519 l Jeśli puźniej warsztat dorówna klimatowi to przewiduje świetlana przyszłość tej pracy ;)
Napisano 2 Lipiec 200519 l Autor no cóż mam nadzieje że tak będzie :) dzieki za dobre przyjęcie - człowiek od razu nabiera ochoty na dalszą pracę
Napisano 2 Lipiec 200519 l cholera... trzeba bylo go zjechac, to by sie wycofal i nagrody byloby latwiej zdobyc :/ :P
Napisano 2 Lipiec 200519 l Autor hahahaha - chłopaki z tego co widzę na podobnych bitwach to prawdziwi gracze pojawiają się na koniec takich imprez. tu pewnie będzie podobnie i wykoszą nas wszystkich więc lepiej skupić się na dobrej zabawie niż na nagrodach.
Napisano 2 Lipiec 200519 l "prawdziwi gracze pojawiają się na koniec takich imprez" - nie koniecznie... , po prostu pod koniec to wszystko przybiera inną formę i łatwiej stwierdzić kto wymiata, a kto nie, bo prace są w innej "fazie produkcji"... "cholera... trzeba bylo go zjechac, to by sie wycofal i nagrody byloby latwiej zdobyc :/" - jesli będziesz myslał o nagrodach jako o głównym celu, to raczej wątpliwe szanse ... po prostu nie tedy droga... jeśli twoja praca będzie naprawdę dobra, to w tedy przyjdą i laury... i na tym trzeba się skupić... zeby praca była jak najlepsza i jakoś Cię prezentowała... I nawet jesli np. moje umiejętnosci w chwili obecnej nie wystarczą, żeby coś tam zdobyć, to jednak może kiedyś...
Napisano 2 Lipiec 200519 l archangelus -> witam w Bitwie serdecznie :) życzę powodzenia Marduk -> nagrody mogą być dla niektórych konieczną formą mobilizacji ;)
Napisano 2 Lipiec 200519 l klimacik przedni, nie przeobrazaj go za nic! skup sie raczej na tym, zeby go w kolejnych fazach nie zgubic!:) pzdr. i powodzenia:)
Napisano 4 Lipiec 200519 l Autor ...wreszcie znalazłem trochę czasu by ruszyć projekt... powoli zaczyna nabierać ciekawego charakteru, nie mniej do końca bardzo daleko.
Napisano 4 Lipiec 200519 l male zastrzezenie do postaci: podnies go troche do gory, postaw na czyms, czy cos, bo z obcietymi przez kadr stopami wyglada troszke dziwnie. Reszta cool:) pzdr
Napisano 5 Lipiec 200519 l Autor No własnie co do postaci to jeszcze nie mogę się zdecydować co zrobić. Mam w głowie dwa rozwiązania ale dopóki ich nie spróbuje ciężko mi się jednoznacznie zadeklarować - wyjdzie w praniu.
Napisano 5 Lipiec 200519 l Autor Poszeżyłem prackę, teraz jest jeszcze bardziej panoramiczna, wszystko poszło ciut do przodu. Co o tym myslicie ?
Napisano 5 Lipiec 200519 l Autor ...kurcze nie wiem jaka wersja jest lepsza, ta dłuższa czy krótsza... jak ktoś ma sugestie będę wdzięczny...
Napisano 5 Lipiec 200519 l wersja panoramiczna jest calkiem ok, pod warunkiem jednak ze na koncu dolozysz letterboxa ;) tak pozatym fajnie Ci to idzie, sugerowałbym troche więcej detalu na tym pierwszoplanowym statku [czy co to tam :) ] jakiś grebbling byłby ok.
Napisano 6 Lipiec 200519 l glownie chodzi o takie male wypustki, różnego typu, imitujace zaawansowaną technologie ;) bardzo czesto to mozna w roznych filmach sf spotkac na poszyciach statkow kosmicznych. Niewiedziałem jak to inaczej nazwazć, wogóle niewiem czy to ma jakąś inna nazwę :) http://images.amazon.com/images/P/B00020LZ6Q.01._SCLZZZZZZZ_.jpg http://www.irananimation.com/images/3D/Mohsen_Omidi_greeble1.jpg
Napisano 6 Lipiec 200519 l Autor :) no też o tym myślałem. Tylko jeszcze nie chce skupiać sie na takim detalu. Jeszcze mam pomysł na coś jeszcze co umieszcze na projekcie a dopiero potem detalik. Jak to mówią od ogółu do szczegółu :)
Napisano 12 Lipiec 200519 l no jest dobrze.. tylko to 1 siatlo na tej kuli (czy co to tam jest;)) krzywo pada..? a moze ja sie starzeje? niewiem moze ktos inny tez to dostrzeze. pozdr
Napisano 12 Lipiec 200519 l hmm, mi sie jakos bez budynkow bardziej podobalo..moim zdaniem burza troche ta cisze obecna na popszednim etapie, moje zdanie, pewnie bledne:D reszta extra:) pzdr.
Napisano 27 Lipiec 200519 l Spoko, mi sie dla odmiany te budynki podobaja. Zmienily charakter obrazka. Troche za bardzo sie swieci ta kula a nie ma bryly okreslonej. Na razie taka atakujaca bombka swiateczna ;)
Napisano 28 Lipiec 200519 l Autor Ciągle szukam właściwej scenerii, mysle że ten zaznaczony kierunek zwiększa dramaturgie całości, co do wyglądu "bąbki" to prawda jest jeszcze mocno nie okreslona. Mam nadzieje że z czasem nabierze konkretnych kształtów, podobnie jak cała praca. Na razie tyle jak by komuś się chciało napisać co o tym myśli i jak ten obrazek ma się do poprzednich będe bardzo wdzięczny.
Napisano 28 Lipiec 200519 l Fajny klimat. Podobaja mi sie swiatla widoczne w tym dymie. Zcieniuj ladnie te kule bo sa plaskie, dodaj im odblaskow wkoncu tam duzo tego fajnego swiatla ;) i wydluzylbym te poswiaty w tych dalszych kulach. Zmierzasz w dobra strone. powodzenia
Napisano 31 Lipiec 200519 l na budynkach moze metalowe schody ewakuacyjne, albo jakies retro elewacje... zrezygnowałbym z bezosobowych wieżowców które nic nie wnoszą, pociągnij może w te stylowe kamieniczki, jesli o scenerie chodzi :) pozatym super idzie :) [cut] acha... i odwagi z barwami!
Napisano 28 Sierpień 200519 l Autor W końcu znalazłem trochę czasu i wprowadziłem kilka zmian, co o tym myślicie?
Napisano 29 Sierpień 200519 l za gruby brush na fakturach gdzie odbija się światło. Snopy świała w poprzedniej wersji były lepsze, subtelniejsze i bardziej zadymione ale przez to bardziej realistyczne i klimatyczne. Kombinuj, bo w takiej kolorystyce można naprawdę wiele fajnych rzeczy zrobić.
Napisano 6 Wrzesień 200519 l bombki choinkowe z kosmosu!... :D nie wiem czemu, ten blok po prawej wydaje mi się mieć z metr grubości :) popraw tam perspektywę, jak ci się chce, to niech światło ze statków wpada przez okna w lewej (naszej lewej) ścianie... no i mgła, jak już ktoś pisał
Napisano 7 Wrzesień 200519 l całkiem zgrabnie to wyglada (jako WIP)...byle jak najwięcej detali, a bedzie z tego naprawde dobra praca
Napisano 10 Wrzesień 200519 l ciekawy design, gra światel tez robi wrazenie, i tak jak poprzednicy chcetnie zobaczylbym wiecej detalu, zycze powodzenia!
Napisano 11 Wrzesień 200519 l O teraz jest ciekawiej, pelniej , ale mi brakuje tych malych ludzikow. Moze dalo by sie zalatwic ich powrot?
Napisano 11 Wrzesień 200519 l Autor Powróciłem częściowo do poprzedniego oświetlenia, dzięki za uwagi... Co do ludzików to też mi ich brakuje :) ale poprzednia wersja nie przekonywała mnie więc szukam coś ciekawszego, wkrótce je dodam.
Napisano 12 Wrzesień 200519 l Ciekawy pomysl. Fajny kadr choc moze nieco ciasny. Niezle zapowiadajace sie kolorowanie. Troche brakuje cieplejszych barw. Poza tym zrobienie wszystkich "snopow" swiatla takiej samej intensywnosci splaszczylo obrazek. Podoba mi sie generalnie. Jedna z ciekawszych prac. Pozdrawiam.
Napisano 17 Październik 200519 l Oszczędność środków i powalający efekt. Jeden z moich faworytów w tej rozgrywce. Pozdrawiam.