archangelus Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Celem stworzenia tego autorskiego projektu graficznego była próba ukazania oblężonego miasta przez technicznie zaawansowane maszyny/pojazdy załogowe w sumie skupiłem się na drobnym fragmencie miasta. Całość utrzymana w klimatach sf, duzo mroku, zgliszcz itp Projekt jest wykonany przy pomocy programu Photoshop i Painter + tablet graficzny Wacom. Mariusz Kula
Plastique Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 bardzo podobaja mi sie te volumowe swiatelka... robiles je w peesie? mogłbys zdradzić jak? :) kurde tak na nie patrze i niewiem czy smudgeowales czy nie :P Moze poprostu jakis miękki pendzel. Hyh niewiem ale fajne, zapowiada sie ciekawie i character też jest, powodzenia w bitwie i żeby zapału niezabrakło :)
archangelus Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Napisano 2 Lipiec 2005 to uzyłem pedzle z katalogu FX - Glow w programie Painter 9. Dzięki za posta - pozdrawiam
miriam Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Pomysł ciekawy, zobaczymy co z tego wyjdzie. Keep Good Working Powodzenia Pozdrawiam :D
Drakula Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 zapowiada sie niezla konkurecja... ciekawe jak bedzie dalej :)
Marduk Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 Jeśli puźniej warsztat dorówna klimatowi to przewiduje świetlana przyszłość tej pracy ;)
archangelus Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Napisano 2 Lipiec 2005 no cóż mam nadzieje że tak będzie :) dzieki za dobre przyjęcie - człowiek od razu nabiera ochoty na dalszą pracę
Drakula Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 cholera... trzeba bylo go zjechac, to by sie wycofal i nagrody byloby latwiej zdobyc :/ :P
archangelus Napisano 2 Lipiec 2005 Autor Napisano 2 Lipiec 2005 hahahaha - chłopaki z tego co widzę na podobnych bitwach to prawdziwi gracze pojawiają się na koniec takich imprez. tu pewnie będzie podobnie i wykoszą nas wszystkich więc lepiej skupić się na dobrej zabawie niż na nagrodach.
Marduk Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 "prawdziwi gracze pojawiają się na koniec takich imprez" - nie koniecznie... , po prostu pod koniec to wszystko przybiera inną formę i łatwiej stwierdzić kto wymiata, a kto nie, bo prace są w innej "fazie produkcji"... "cholera... trzeba bylo go zjechac, to by sie wycofal i nagrody byloby latwiej zdobyc :/" - jesli będziesz myslał o nagrodach jako o głównym celu, to raczej wątpliwe szanse ... po prostu nie tedy droga... jeśli twoja praca będzie naprawdę dobra, to w tedy przyjdą i laury... i na tym trzeba się skupić... zeby praca była jak najlepsza i jakoś Cię prezentowała... I nawet jesli np. moje umiejętnosci w chwili obecnej nie wystarczą, żeby coś tam zdobyć, to jednak może kiedyś...
Leru Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 archangelus -> witam w Bitwie serdecznie :) życzę powodzenia Marduk -> nagrody mogą być dla niektórych konieczną formą mobilizacji ;)
Futro Napisano 2 Lipiec 2005 Napisano 2 Lipiec 2005 klimacik przedni, nie przeobrazaj go za nic! skup sie raczej na tym, zeby go w kolejnych fazach nie zgubic!:) pzdr. i powodzenia:)
archangelus Napisano 4 Lipiec 2005 Autor Napisano 4 Lipiec 2005 ...wreszcie znalazłem trochę czasu by ruszyć projekt... powoli zaczyna nabierać ciekawego charakteru, nie mniej do końca bardzo daleko.
Futro Napisano 4 Lipiec 2005 Napisano 4 Lipiec 2005 male zastrzezenie do postaci: podnies go troche do gory, postaw na czyms, czy cos, bo z obcietymi przez kadr stopami wyglada troszke dziwnie. Reszta cool:) pzdr
archangelus Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 No własnie co do postaci to jeszcze nie mogę się zdecydować co zrobić. Mam w głowie dwa rozwiązania ale dopóki ich nie spróbuje ciężko mi się jednoznacznie zadeklarować - wyjdzie w praniu.
nermal Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 Bardzo mi sie podoba ,klimat super.Zycze powodzenia w bitwie !
archangelus Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 Poszeżyłem prackę, teraz jest jeszcze bardziej panoramiczna, wszystko poszło ciut do przodu. Co o tym myslicie ?
archangelus Napisano 5 Lipiec 2005 Autor Napisano 5 Lipiec 2005 ...kurcze nie wiem jaka wersja jest lepsza, ta dłuższa czy krótsza... jak ktoś ma sugestie będę wdzięczny...
Plastique Napisano 5 Lipiec 2005 Napisano 5 Lipiec 2005 wersja panoramiczna jest calkiem ok, pod warunkiem jednak ze na koncu dolozysz letterboxa ;) tak pozatym fajnie Ci to idzie, sugerowałbym troche więcej detalu na tym pierwszoplanowym statku [czy co to tam :) ] jakiś grebbling byłby ok.
Plastique Napisano 6 Lipiec 2005 Napisano 6 Lipiec 2005 glownie chodzi o takie male wypustki, różnego typu, imitujace zaawansowaną technologie ;) bardzo czesto to mozna w roznych filmach sf spotkac na poszyciach statkow kosmicznych. Niewiedziałem jak to inaczej nazwazć, wogóle niewiem czy to ma jakąś inna nazwę :) http://images.amazon.com/images/P/B00020LZ6Q.01._SCLZZZZZZZ_.jpg http://www.irananimation.com/images/3D/Mohsen_Omidi_greeble1.jpg
archangelus Napisano 6 Lipiec 2005 Autor Napisano 6 Lipiec 2005 :) no też o tym myślałem. Tylko jeszcze nie chce skupiać sie na takim detalu. Jeszcze mam pomysł na coś jeszcze co umieszcze na projekcie a dopiero potem detalik. Jak to mówią od ogółu do szczegółu :)
archangelus Napisano 10 Lipiec 2005 Autor Napisano 10 Lipiec 2005 Nie bardzo ostatnio mam czas coś tu zmienić.... narazie tyle...
archangelus Napisano 12 Lipiec 2005 Autor Napisano 12 Lipiec 2005 Znowu kilka dodatkowych elementów i znowu upload :)
Leleń Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 no jest dobrze.. tylko to 1 siatlo na tej kuli (czy co to tam jest;)) krzywo pada..? a moze ja sie starzeje? niewiem moze ktos inny tez to dostrzeze. pozdr
Futro Napisano 12 Lipiec 2005 Napisano 12 Lipiec 2005 hmm, mi sie jakos bez budynkow bardziej podobalo..moim zdaniem burza troche ta cisze obecna na popszednim etapie, moje zdanie, pewnie bledne:D reszta extra:) pzdr.
leander Napisano 27 Lipiec 2005 Napisano 27 Lipiec 2005 Spoko, mi sie dla odmiany te budynki podobaja. Zmienily charakter obrazka. Troche za bardzo sie swieci ta kula a nie ma bryly okreslonej. Na razie taka atakujaca bombka swiateczna ;)
archangelus Napisano 28 Lipiec 2005 Autor Napisano 28 Lipiec 2005 Ciągle szukam właściwej scenerii, mysle że ten zaznaczony kierunek zwiększa dramaturgie całości, co do wyglądu "bąbki" to prawda jest jeszcze mocno nie okreslona. Mam nadzieje że z czasem nabierze konkretnych kształtów, podobnie jak cała praca. Na razie tyle jak by komuś się chciało napisać co o tym myśli i jak ten obrazek ma się do poprzednich będe bardzo wdzięczny.
scelt Napisano 28 Lipiec 2005 Napisano 28 Lipiec 2005 Fajny klimat. Podobaja mi sie swiatla widoczne w tym dymie. Zcieniuj ladnie te kule bo sa plaskie, dodaj im odblaskow wkoncu tam duzo tego fajnego swiatla ;) i wydluzylbym te poswiaty w tych dalszych kulach. Zmierzasz w dobra strone. powodzenia
Plastique Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 na budynkach moze metalowe schody ewakuacyjne, albo jakies retro elewacje... zrezygnowałbym z bezosobowych wieżowców które nic nie wnoszą, pociągnij może w te stylowe kamieniczki, jesli o scenerie chodzi :) pozatym super idzie :) [cut] acha... i odwagi z barwami!
archangelus Napisano 28 Sierpień 2005 Autor Napisano 28 Sierpień 2005 W końcu znalazłem trochę czasu i wprowadziłem kilka zmian, co o tym myślicie?
Marluk Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 za gruby brush na fakturach gdzie odbija się światło. Snopy świała w poprzedniej wersji były lepsze, subtelniejsze i bardziej zadymione ale przez to bardziej realistyczne i klimatyczne. Kombinuj, bo w takiej kolorystyce można naprawdę wiele fajnych rzeczy zrobić.
LISEK Napisano 29 Sierpień 2005 Napisano 29 Sierpień 2005 Powiem, ze jest elegancko i bardzo dobrze to wyglada.... Pozdrawiam
muody Napisano 6 Wrzesień 2005 Napisano 6 Wrzesień 2005 bombki choinkowe z kosmosu!... :D nie wiem czemu, ten blok po prawej wydaje mi się mieć z metr grubości :) popraw tam perspektywę, jak ci się chce, to niech światło ze statków wpada przez okna w lewej (naszej lewej) ścianie... no i mgła, jak już ktoś pisał
anji Napisano 7 Wrzesień 2005 Napisano 7 Wrzesień 2005 całkiem zgrabnie to wyglada (jako WIP)...byle jak najwięcej detali, a bedzie z tego naprawde dobra praca
mnemon Napisano 10 Wrzesień 2005 Napisano 10 Wrzesień 2005 ciekawy design, gra światel tez robi wrazenie, i tak jak poprzednicy chcetnie zobaczylbym wiecej detalu, zycze powodzenia!
nermal Napisano 11 Wrzesień 2005 Napisano 11 Wrzesień 2005 O teraz jest ciekawiej, pelniej , ale mi brakuje tych malych ludzikow. Moze dalo by sie zalatwic ich powrot?
archangelus Napisano 11 Wrzesień 2005 Autor Napisano 11 Wrzesień 2005 Powróciłem częściowo do poprzedniego oświetlenia, dzięki za uwagi... Co do ludzików to też mi ich brakuje :) ale poprzednia wersja nie przekonywała mnie więc szukam coś ciekawszego, wkrótce je dodam.
thirdeye Napisano 12 Wrzesień 2005 Napisano 12 Wrzesień 2005 Ciekawy pomysl. Fajny kadr choc moze nieco ciasny. Niezle zapowiadajace sie kolorowanie. Troche brakuje cieplejszych barw. Poza tym zrobienie wszystkich "snopow" swiatla takiej samej intensywnosci splaszczylo obrazek. Podoba mi sie generalnie. Jedna z ciekawszych prac. Pozdrawiam.
jp Napisano 17 Październik 2005 Napisano 17 Październik 2005 Oszczędność środków i powalający efekt. Jeden z moich faworytów w tej rozgrywce. Pozdrawiam.
Rekomendowane odpowiedzi