Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Problem w tym, że mam scenkę a w niej kilkaset światel i w viewporcie nie widac tekstury podłogi na przykład, bo tak się jarzy, że widac tylko jakiś skrawek, powiedzmy w rogu, gdzie jest cień. Nie mogę zatem ustawic gizma UWVMap, bo mam tylko białą plamę zamiast tekstury. Defaultowe świtała (Ctrl+L) też nie dają nic a nawet gorzej, bo już cała podłoga jest biała. Nie będę przeciez wyłączał kilkuset swiateł, żeby cos poprawic! Jest na to sposób?

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

sprawdz z innymi diverami graficznymi maxa. w przypadku defaultowych swiatel czasem pomaga restart programu.

 

heh a ile masz tych świateł dokadnie? zaraz będziesz sie borykać z problemem odpalenia renderera w ogóle :]

Napisano

Hmm ja myslalem ze to normalne :) zawsze jak wzuce kilka switel to tak sie dzieje :) oczywiscie rozwiazaniem jest ustawienie Multiply swiatel - tak by suma Multiply tych

swiatel przez il. swiatel dawala 1 :) ale to takie sobie rozwiazanie - > pozatym

 

problem ten znika gdy tylko ustawisz Decay - na inverse square ;) - no ale hyba to miales ustawione ?

 

pozdro :)

Napisano

kloeledz chodzi chyba o wyświetlanie w viewporcie więc zmiana natężenie światła w scenie jest chyba nienajlepszym rozwiązaniem :]

 

max ma problemy driverowe. przynajmniej na kartach nvidii. w każdym viewporcie scena wygląda inaczej a czesem coś się sypnie i widok msooth sceny ze światłami zostaje tak właśnie rozjaśniony że nie można pracować. po restarcie maxa. sytuacja wraca do normy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności