Napisano 23 Lipiec 200519 l Witam! Chciałbym się dowiedzieć, jakich kwoty żądają graficy za wykonanie low poly modelu np. motocykla? Nie musi to być jakiś super zdolny artysta, ważne żeby ten przykładowy motocykl wyglądał jak motocykl ;). Pozdrawiam.
Napisano 23 Lipiec 200519 l jezeli jestes pracodawca to dam Ci wskazowke dawaj duzo kasy i nie zaduzo wymagaj ;)))) a tak na serio Ciezko powiedziec co grafik to cena, przecietny grafik wezmie w przedziale od 100-200, chyba ze dasz serie modeli ;)
Napisano 23 Lipiec 200519 l Hmm.. chyba nie wyraziłem się dostatecznie jasno. Nie potrzebuję profesjonalisty, bo i model nie będzie profesjonalnie wykorzystywany. Szukam raczej pasjonaty-amatora ;), który pragnąłby doskonalić modelowanie oraz dołączyć kolejną pracę do swojego portfolio oraz zarobić przy okazji trochę grosza. A trochę to co najwyżej połowa 100 zł ;P. W każdym bądź razie to chyba lepiej niż free ;).
Napisano 23 Lipiec 200519 l ja napisalem "od 100-200" czyli miescisz sie w przedziale :) Wydaje mi sie ze znajdziesz kogos kto Ci zrobi to ladnie 100 zl droga niechodzi :)
Napisano 24 Lipiec 200519 l Wiesz, Klicek, a mam przemożne wrazenie, że on mówił o połowie 100 zł. Ja za to mogę zrobić pół motocykla, albo Vespę.
Napisano 24 Lipiec 200519 l shogunn wybacz to ta godzina, chyba przepracowany jestem :) 50 zl od modelu gdzie pracodawca nie jest wymagajacy az nadto to taka powiedzmy cena na styk :)
Napisano 24 Lipiec 200519 l Zależy jaki model. Przyznam szczerze że za postać 5k + diffuse, spec, normal to 400 zł zdecydowanie nie jest dużo ;)
Napisano 24 Lipiec 200519 l no nie wiem... 50 zł to ja moge zarobić w jeden dzień roznosząc ulotki a robienie modelu low z teksturą to dla mnie kilka dni roboty przy komputerze... Ja bym nawet za 100 zł tego nie zrobił (chociaż żaden ze mnie mistrzu). pzdr
Napisano 24 Lipiec 200519 l no nie wiem... 50 zł to ja moge zarobić w jeden dzień roznosząc ulotki a robienie modelu low z teksturą to dla mnie kilka dni roboty przy komputerze... Ja bym nawet za 100 zł tego nie zrobił (chociaż żaden ze mnie mistrzu). pzdr heh. dobre. nigdy nie modelowałem postaci, czy to znaczy że mogę zleceniodawcy zawracać d składając ofertę z wyceną na kilkanaście tysięcy pln, ponieważ prace nad modelem, eksperymenty i edukacja zajmą mi rok? :]
Napisano 24 Lipiec 200519 l ja tam model tt (audi) sprzedalem za 40 dychy:D i co nie zaluje i tak stal na moim kompie(w??) i nic nie robilem z nim a 40 dychy piechota nie chodzi a napewno ze 100 bym za niego wzial pozdro
Napisano 24 Lipiec 200519 l Jak uważasz Szeryfie... IMO jest różnica między robieniem za darmo, a robieniem za psie pieniądze... Ja tam wole już nie zarobić niż wziąść kilka złotych za prace :) Ale to tylko moje zdanie. pzdr.
Napisano 24 Lipiec 200519 l ziomuś tu nie chodzi o robienie za darmo tylko o etykę. Według Twojego rozumowania będziesz droższy niż najdroższy spec, nie będziesz w stanie określić realnego terminu realizcji, ale efekt Twojej pracy z pewnością zrekompensuje klientowi zawalenie terminów :]
Napisano 24 Lipiec 200519 l Nic takiego nie napisałem SansSerif... Jestem w stanie dokładnie określić ile dana praca zajmie mi czasu i zawsze cene przeliczam na godziny pracy... Tak jest łatwiej. Kiedyś zrobiłem pare prac jako "freelancer" ;) i zawsze tak to liczyłem np. - prosta mapka dojazdu w Corelu - 2h roboty = 30 zł - prosta strona internetowa - 2 dni pracy = 200 zł Jakby zleceniodawca podał dokładniejsze parametry zlecenia (liczbę poly, ilość tekstur, wielkość tekstur, czy mają być malowane czy ze zdjęcia) powiedziałbym dokładnie ile by mi to zajeło i ile kasy bym sobie zarzyczył... No ale na pewno byłoby to więcej niż 50 zł... Chociaż faktycznie jestem raczej zielony w temacie low poly i dopiero zaczynam się tego uczyć. (na razie moje modele dałoby się policzyć na palcach jednej ręki) Jasne że nie jestem profesjonalistą i że profesjonalista zrobił by to dużo szybciej i lepiej, ale też zarządał by na pewno więcej niż ja :D Nie wiem gdzie w moim rozumowaniu jestem nieetyczny, SansSerif :]