GRiPi Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 no jest coraz lepiej. tylko ze nadal mi nie pasuja te edge, kazdy w inna strone, na lakierze to raczej bedzie widac :/
GRiPi Napisano 31 Lipiec 2005 Napisano 31 Lipiec 2005 no troche tez, ale przede wszystkim rzuca mi sie tu w oczu dziwny chamfer... zarzuc fatka tego miejsca w nastepnym poscie, jak mozesz. a co do dziwnych edgow - najbardziej to widac w poscie 48, w czesci z nadkolem i na masce tez troszke.
xyrion Napisano 31 Lipiec 2005 Autor Napisano 31 Lipiec 2005 hmmm to miejsce ? Tutaj przed cut`ami i po co do tych chamferow to mozliwe ze sa dziwne troche nie wiem czy dobrze je robie edit: co do tego miejsca nad nadkolem to racja umknelo to mojej uwadze wy blacharkowalem to jak to mowicie :) ehh edit 2: chyba o zdjecie chodzilo a nie o render
xyrion Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 Zaniedbalem Was troche :)....Troche siatek teraz wycinam przednia szybe i nie zwracajcie uwagi na te przezroczyste reflektory ich tam nie powinno byc
ReflectVision Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 gęęęęsto ;) też robie evo8 jak skoncze to bedzie w galerii 3d bardzo fajne autko ;)
xyrion Napisano 2 Sierpień 2005 Autor Napisano 2 Sierpień 2005 probowalem zrobic tak gesto jak ma subzeuz ale strasznie ciezko jest utrzymac prosta siatke 8-), wiec zostalem przy swoim P.S.: Te sedruszka co macie w avatarach to sami sobie robicie czy _Mody_ tam je nadaja ? Edit: Strasznie sie przymulilo forum. W sumie skonczylem karoserie. Jakbys ktos jeszcze cos znalazl zlego to prosze o info. Zostaly mi tylko najgorsze pierdoly typu lusterka, klamki itd, itp. Myslalem zeby zrobic tez wnetrze jak uda mi sie dobre wymodelowac karoserie, tylko musze sie jeszcze zastanowic jak sie za to zabrac. Nastepnie przerobic tutki z oswietleniem i shader`ami. Ten owlosiony render to jest w ogole calkowity przypadek 8-)
ReflectVision Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 zbyt kanciaste miejsca na tylne lampy
dyonizoss Napisano 2 Sierpień 2005 Napisano 2 Sierpień 2005 HEJKA!!! Mam taka proźbe ... Jak moze mi ktos powiedziec jak modelujece auta to jaka metoda?? NURBS czy low poly czy jak?? Próbowałem lp ale cos mi nie wychodzi, to widze ładny modelik i nie wiem jaka metoda podobny efekt otrzymac. Czy to sie modeluje zaczynajac np od konkretnego elementu (np maska) uzywając plaina czy jak?? Dzieki z góry. pozdrówka!!!!
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 Ten model zrobilem tak: ustawiasz prawidlowo blueprinty, robisz plane na dachu (top viewport), konwertujesz go do editable poly i dalej to chyba juz wiesz co robic, Polecam tutorial z 3d-palace.com . Tutorial dotyczacy modelowania audi a3. Jest wysmienity pokazuje co i jaka metoda mozna zrobic. A odnosnie mojego modelu moze to nie ten dzial ale co tam Animacja bez lakieru [czas renderingu 15min] Animacja z lakierem [czas renderingu 62min] Co do animacji to mam pare pytan ale umieszcze je w innym dziale pozniej. Co do lamp Qba zaznacz prosze w ktorym miejscu powinny byc wedlug Ciebie zaokraglone gdyz mi sie wydaje ze jest dobrze.
nielot007 Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 dyonizoss--> low poly tak zaczyna sie od plane np. od maski (zalezy od modelujacego) i sie dodaje egsy vertexy i powstaja takie cuda;D bardzo ladnie ci to wychodzi pozdro
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 bardzo ladnie ci to wychodzi pozdro hahaha nawet nie wiesz jak sie ciesze ze to mowisz, jestem naprawde dumny z tego modelu :)
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 zrobiłes kant a tam powinno byc łagodne zagięcie idące z chamferem z nadkola a Ty dodałes jeszcze jeden edge i wyszło tak jakby był podwojny chamfer pozdrawiam
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 pogubilem sie w tym :), w kazdym razie poprawie to troszku
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 aha jezeli moge spytac ile poly juz ma model ?
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 huh musialem najpierw searchnac gdzie to jest 8-) wiec caly model ma 105k polygonow z ms x2
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 a połącz te 2 vertexy bo z bliska robi sie bug na lakierze ... moze nie bug ale jakos dziwacznie wyglada :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 Jest dziwacznie tak jak mialem wczesniej i tak jak pokazales tez 8-). Zostawie czworokat
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 wlasnie jak polaczysz te 2 vertexy to bedzie dopiero czworokąt :D teraz masz pieciokąt :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 ehhh znowu zle napisalem :)wiec sie poprawie....mialem pieciokat poprawilem na czworokat tak jak pokazales (a i tak wyglada dziwacznie) ale zostawie czworokat ;)
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 takie będy z tyłu wypisałem :) mozesz uwazac ze sie czepiam ale probuje pomoc Ci doprowadzic lancera do porządku i zeby byl jak najblizszy orginalu :) potem wypisze z przodu jak znajde czas pozdrawiam :)
Hindus Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 imo ta tylnia klapa ma takie ostre załamanie - za ostre - zmniejsz ten chamfer - pokaż siatke z tego ujęcia - co taki lipne rendery :P ?
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 jedno załamanie ma byc ostre , drugie (te ktore zaznaczylem) ma byc lagodne ;) pozdrawiam :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 jak tylko wroce na swojego kompa wezme pod uwage Twoje uwagi qba, moge powiedziec tylko ze tam gdzie napisales dziwne wglebienie napewno tak ma byc (postaram sie udowodnic jak tylko bede na moim kompie) w kazdym razie Dziekuje za zainteresowanie.
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 mozliwe ze tak powinno byc , nie sprzeczam sie , moze to przez oswietlenie tak dziwnie wyglada ;)
GRiPi Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 ja tak sie tylko zastanawiam po co ci ten chamfer ps. coraz lepiej :P
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 to nie chamfer tylko wgłębienie tam jest :P oprzypatrz sie uwaznie :) , tylko nie wiem czy w orginale tak jest , kiedys zobacze jak bede oprawiac przod:)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 to jest takie malutkie wglebienie :) takie ze mozna tam pol zapalki wlozyc edit: Qba....tylny zderzak po lewej stronie zaznaczyles na czerwono pod napisem "taki kant" na lewo od rejestracji linia poprowadzona od gory lukiem w dol do prawej taki zderzak jest w wersji mr ktora masz w avatarze ja robie zwykla wersje evo viii, to samo odnosnie kantu zaznaczonego na czerwono
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 ja mam w avatarze taka wersje której nie ma ;) to jest praca grafika 2d a chodziło mi o to ;) niebieskie - tak jak ty masz czerwone- tak jak powinno byc Twoje jest bardziej zaokrąglone a powinno byc z duzyc widocznym zagięciem :) pozdrawiam
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 no tak to sie zgadza, poprawie....ale nizej ten zderzak i tak jest inny :DDD. Dziekuje bardzo za pomoc
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 a mozesz podrzucic fotki jaką wersję Ty robisz ?
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 aaaaa to inna rozmowa ;) ale i tak kilka bledow musisz poprawic ktore Ci wypisalem :) zycze milego poprawiania pozdrawiam :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 Tak zgadza sie jak juz mowilem wlasnie poprawiam to, jeszcze raz dziekuje za pomoc.
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 a ja sie bawie moim evoskiem :) na razie siakoś mi idzie 4k poly ma :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 Jakos go nie moge znalezc tutaj ;)....Czyzbys go nie umiescil na forum?
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 zgadza sie ;) zobaczycie dopiero efekt koncowy ... przed albo po teksturowaniu i przygotowywaniu do wstepnego rendera jeszcze pomysle :) pozdrawiam :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 aaa chcesz nas zaskoczyc super produkcja ;P...tez tak probowalem z mercedesem :), okazalo sie musialem nim podkladke wyczyscic taka byla z niego superprodukcja :) P.S. to nie zadna aluzja do Twego modelu ;)
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 niczym nie chce zaznakiwac to moja 4 rzecz ktora robie w maxie :) poprzednie byly ekhm ... wiadomo do czego :D aha i czekam na rendery :>
Hindus Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 ta krawędz co masz w swoim wózku innaczej idzie niz na tym zdjeciu - minimalnie ale :] mówier o tej co masz nad tylnum nadkolem - ta na fotce jest bardziej okrągła.
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 Qba - rozumiem :P Hindus - hehehehehe skoro dopatrujesz sie takich malutkich szczegolow to rozumiem ze model naprawde mi sie udal 8-))))
ReflectVision Napisano 3 Sierpień 2005 Napisano 3 Sierpień 2005 to nie maly szczegol tylko duzy szczegol ... bardzo dobrze ze hindus zauwazyles to bo ja poprostu przeoczylem :)
xyrion Napisano 3 Sierpień 2005 Autor Napisano 3 Sierpień 2005 tak lookam i lookam i wcale nie jest zbyt kanciasta ten render moze tak to pokazal, ale to miejsce jest zgodne z blueprintami i fotkami tak mi sie przynajmniej wydaje, w kazdym razie dziekuje za uwage
Hindus Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 Hindus - hehehehehe skoro dopatrujesz sie takich malutkich szczegolow to rozumiem ze model naprawde mi sie udal 8-)))) a kto powiedział że nie :] naprawdę mase dobrej roboty żeś odwalił...ale pamiętaj że to szczegół tworzy samochód i jak będziesz tak omijał takie szczególiki to powili przestanie być evo ;) minimalna odchyłka jest - jak uważasz ;) ps. qba - dzisiaj cie pomęcze ;)
ReflectVision Napisano 4 Sierpień 2005 Napisano 4 Sierpień 2005 ps. qba - dzisiaj cie pomęcze ;) zboczencu ty :D
dyonizoss Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 własnie odpaliłem se tego tutka z 3d-palace.com i musze przyznac ze naprawde jest cool. dzieki xyrion. mam jeszcze takie pytanie. gdzie wrzuciłes mape hdri i jaką ja najlepiej ustawic. mam taki problem ze mam jakis tam lakier samochodu ale nie wiem jaka te hdri ustawic, która opcje wybrac ( cubical, spherical czy cos tam...) poprostu kiepsko mi sie udbija w lakierze ( uzywam uffzi ;/ ) bede baardzo wdzieczny za szczegółą radę ;) pozdrawiam i czekam na nastepne rendery Twego autka ;)
GRiPi Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 tdobra po hdri podejzewam ze uzywasz vraya - wiec mape z reflekasmi wstaw do kanalu env refl\refr(jest to ten drugi kanal w env vrayowym, w opcji rendera). a rdz mapy poznasz po jej wygladzie. jak masz taki krzyz z obrazkami z roznych stron - to jest cubic env. jak masz taka mape rozciagnieta, w stosunku 2-1 wtedy to jest spherical, jak masz taka kulke, to najprawdopodobniej jest to angular map(mirror ball rozni sie tym ze zawiera 180 stopni zdjecia w porownaniu do 360 angular). no to chyba tyle
xyrion Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Napisano 5 Sierpień 2005 ja mapke hdri wrzucam do environment tym ktore jest pod klawiszem "8", a co do modelu to dorzucam pare renderow edit: zapomnialem dopisac...wam tez sie te swiatla i klamki tak ciezko robi... ?? juz nie wspominam o lusterkach 2nd edit: 190k poly 8-)
javor Napisano 5 Sierpień 2005 Napisano 5 Sierpień 2005 oj stary .... wiem że lusterka to najgorszy element samochodu ale twoje jest wręcz śmieszna :) koniecznie je poprawy i to całe !!! klamke niepotrzebnie robisz razem z karoserią - zrób jako oddzielny element i popraw to wgłąbienie pod nią zderzak pod tylnią lampą jest krzywy - dodaj tam pionowe linie w siatce i żarówki w światłach też zrobiłeś śmieszne :) taki krztałt i wielkość to mają 5watowe żaróweczki do podświetlenia tablicy rozdzielczej - te powinne być większe i bardziej kuliste .... natomiast w głównym reflektorze przednm są żarówki H4 które mają krztałt cylindra zaokrąglonego na końcu lub ksenony o podobnym krztałcie (najlepiej wejdź na allegro > motoryzacja > części samochodowe > oświetlenie > żarówki i tam zobacz jak to powinno wyglądac) jak to poprawisz to będzie świetny model :)
xyrion Napisano 5 Sierpień 2005 Autor Napisano 5 Sierpień 2005 ok jak skoncze spoiler to poprawie swiatla i klamki ale lusterek nie ruszam bo szalu dostaje z nimi wbite takie juz zostana chociaz moim zdaniem to one wcale nie sa smieszne
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się