Napisano 31 Lipiec 200519 l no jest coraz lepiej. tylko ze nadal mi nie pasuja te edge, kazdy w inna strone, na lakierze to raczej bedzie widac :/
Napisano 31 Lipiec 200519 l no troche tez, ale przede wszystkim rzuca mi sie tu w oczu dziwny chamfer... zarzuc fatka tego miejsca w nastepnym poscie, jak mozesz. a co do dziwnych edgow - najbardziej to widac w poscie 48, w czesci z nadkolem i na masce tez troszke.
Napisano 31 Lipiec 200519 l Autor hmmm to miejsce ? Tutaj przed cut`ami i po co do tych chamferow to mozliwe ze sa dziwne troche nie wiem czy dobrze je robie edit: co do tego miejsca nad nadkolem to racja umknelo to mojej uwadze wy blacharkowalem to jak to mowicie :) ehh edit 2: chyba o zdjecie chodzilo a nie o render
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor Zaniedbalem Was troche :)....Troche siatek teraz wycinam przednia szybe i nie zwracajcie uwagi na te przezroczyste reflektory ich tam nie powinno byc
Napisano 2 Sierpień 200519 l gęęęęsto ;) też robie evo8 jak skoncze to bedzie w galerii 3d bardzo fajne autko ;)
Napisano 2 Sierpień 200519 l Autor probowalem zrobic tak gesto jak ma subzeuz ale strasznie ciezko jest utrzymac prosta siatke 8-), wiec zostalem przy swoim P.S.: Te sedruszka co macie w avatarach to sami sobie robicie czy _Mody_ tam je nadaja ? Edit: Strasznie sie przymulilo forum. W sumie skonczylem karoserie. Jakbys ktos jeszcze cos znalazl zlego to prosze o info. Zostaly mi tylko najgorsze pierdoly typu lusterka, klamki itd, itp. Myslalem zeby zrobic tez wnetrze jak uda mi sie dobre wymodelowac karoserie, tylko musze sie jeszcze zastanowic jak sie za to zabrac. Nastepnie przerobic tutki z oswietleniem i shader`ami. Ten owlosiony render to jest w ogole calkowity przypadek 8-)
Napisano 2 Sierpień 200519 l HEJKA!!! Mam taka proźbe ... Jak moze mi ktos powiedziec jak modelujece auta to jaka metoda?? NURBS czy low poly czy jak?? Próbowałem lp ale cos mi nie wychodzi, to widze ładny modelik i nie wiem jaka metoda podobny efekt otrzymac. Czy to sie modeluje zaczynajac np od konkretnego elementu (np maska) uzywając plaina czy jak?? Dzieki z góry. pozdrówka!!!!
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor Ten model zrobilem tak: ustawiasz prawidlowo blueprinty, robisz plane na dachu (top viewport), konwertujesz go do editable poly i dalej to chyba juz wiesz co robic, Polecam tutorial z 3d-palace.com . Tutorial dotyczacy modelowania audi a3. Jest wysmienity pokazuje co i jaka metoda mozna zrobic. A odnosnie mojego modelu moze to nie ten dzial ale co tam Animacja bez lakieru [czas renderingu 15min] Animacja z lakierem [czas renderingu 62min] Co do animacji to mam pare pytan ale umieszcze je w innym dziale pozniej. Co do lamp Qba zaznacz prosze w ktorym miejscu powinny byc wedlug Ciebie zaokraglone gdyz mi sie wydaje ze jest dobrze.
Napisano 3 Sierpień 200519 l dyonizoss--> low poly tak zaczyna sie od plane np. od maski (zalezy od modelujacego) i sie dodaje egsy vertexy i powstaja takie cuda;D bardzo ladnie ci to wychodzi pozdro
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor bardzo ladnie ci to wychodzi pozdro hahaha nawet nie wiesz jak sie ciesze ze to mowisz, jestem naprawde dumny z tego modelu :)
Napisano 3 Sierpień 200519 l zrobiłes kant a tam powinno byc łagodne zagięcie idące z chamferem z nadkola a Ty dodałes jeszcze jeden edge i wyszło tak jakby był podwojny chamfer pozdrawiam
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor huh musialem najpierw searchnac gdzie to jest 8-) wiec caly model ma 105k polygonow z ms x2
Napisano 3 Sierpień 200519 l a połącz te 2 vertexy bo z bliska robi sie bug na lakierze ... moze nie bug ale jakos dziwacznie wyglada :)
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor Jest dziwacznie tak jak mialem wczesniej i tak jak pokazales tez 8-). Zostawie czworokat
Napisano 3 Sierpień 200519 l wlasnie jak polaczysz te 2 vertexy to bedzie dopiero czworokąt :D teraz masz pieciokąt :)
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor ehhh znowu zle napisalem :)wiec sie poprawie....mialem pieciokat poprawilem na czworokat tak jak pokazales (a i tak wyglada dziwacznie) ale zostawie czworokat ;)
Napisano 3 Sierpień 200519 l takie będy z tyłu wypisałem :) mozesz uwazac ze sie czepiam ale probuje pomoc Ci doprowadzic lancera do porządku i zeby byl jak najblizszy orginalu :) potem wypisze z przodu jak znajde czas pozdrawiam :)
Napisano 3 Sierpień 200519 l imo ta tylnia klapa ma takie ostre załamanie - za ostre - zmniejsz ten chamfer - pokaż siatke z tego ujęcia - co taki lipne rendery :P ?
Napisano 3 Sierpień 200519 l jedno załamanie ma byc ostre , drugie (te ktore zaznaczylem) ma byc lagodne ;) pozdrawiam :)
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor jak tylko wroce na swojego kompa wezme pod uwage Twoje uwagi qba, moge powiedziec tylko ze tam gdzie napisales dziwne wglebienie napewno tak ma byc (postaram sie udowodnic jak tylko bede na moim kompie) w kazdym razie Dziekuje za zainteresowanie.
Napisano 3 Sierpień 200519 l mozliwe ze tak powinno byc , nie sprzeczam sie , moze to przez oswietlenie tak dziwnie wyglada ;)
Napisano 3 Sierpień 200519 l to nie chamfer tylko wgłębienie tam jest :P oprzypatrz sie uwaznie :) , tylko nie wiem czy w orginale tak jest , kiedys zobacze jak bede oprawiac przod:)
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor to jest takie malutkie wglebienie :) takie ze mozna tam pol zapalki wlozyc edit: Qba....tylny zderzak po lewej stronie zaznaczyles na czerwono pod napisem "taki kant" na lewo od rejestracji linia poprowadzona od gory lukiem w dol do prawej taki zderzak jest w wersji mr ktora masz w avatarze ja robie zwykla wersje evo viii, to samo odnosnie kantu zaznaczonego na czerwono
Napisano 3 Sierpień 200519 l ja mam w avatarze taka wersje której nie ma ;) to jest praca grafika 2d a chodziło mi o to ;) niebieskie - tak jak ty masz czerwone- tak jak powinno byc Twoje jest bardziej zaokrąglone a powinno byc z duzyc widocznym zagięciem :) pozdrawiam
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor no tak to sie zgadza, poprawie....ale nizej ten zderzak i tak jest inny :DDD. Dziekuje bardzo za pomoc
Napisano 3 Sierpień 200519 l aaaaa to inna rozmowa ;) ale i tak kilka bledow musisz poprawic ktore Ci wypisalem :) zycze milego poprawiania pozdrawiam :)
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor Tak zgadza sie jak juz mowilem wlasnie poprawiam to, jeszcze raz dziekuje za pomoc.
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor Jakos go nie moge znalezc tutaj ;)....Czyzbys go nie umiescil na forum?
Napisano 3 Sierpień 200519 l zgadza sie ;) zobaczycie dopiero efekt koncowy ... przed albo po teksturowaniu i przygotowywaniu do wstepnego rendera jeszcze pomysle :) pozdrawiam :)
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor aaa chcesz nas zaskoczyc super produkcja ;P...tez tak probowalem z mercedesem :), okazalo sie musialem nim podkladke wyczyscic taka byla z niego superprodukcja :) P.S. to nie zadna aluzja do Twego modelu ;)
Napisano 3 Sierpień 200519 l niczym nie chce zaznakiwac to moja 4 rzecz ktora robie w maxie :) poprzednie byly ekhm ... wiadomo do czego :D aha i czekam na rendery :>
Napisano 3 Sierpień 200519 l ta krawędz co masz w swoim wózku innaczej idzie niz na tym zdjeciu - minimalnie ale :] mówier o tej co masz nad tylnum nadkolem - ta na fotce jest bardziej okrągła.
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor Qba - rozumiem :P Hindus - hehehehehe skoro dopatrujesz sie takich malutkich szczegolow to rozumiem ze model naprawde mi sie udal 8-))))
Napisano 3 Sierpień 200519 l to nie maly szczegol tylko duzy szczegol ... bardzo dobrze ze hindus zauwazyles to bo ja poprostu przeoczylem :)
Napisano 3 Sierpień 200519 l Autor tak lookam i lookam i wcale nie jest zbyt kanciasta ten render moze tak to pokazal, ale to miejsce jest zgodne z blueprintami i fotkami tak mi sie przynajmniej wydaje, w kazdym razie dziekuje za uwage
Napisano 4 Sierpień 200519 l Hindus - hehehehehe skoro dopatrujesz sie takich malutkich szczegolow to rozumiem ze model naprawde mi sie udal 8-)))) a kto powiedział że nie :] naprawdę mase dobrej roboty żeś odwalił...ale pamiętaj że to szczegół tworzy samochód i jak będziesz tak omijał takie szczególiki to powili przestanie być evo ;) minimalna odchyłka jest - jak uważasz ;) ps. qba - dzisiaj cie pomęcze ;)
Napisano 5 Sierpień 200519 l własnie odpaliłem se tego tutka z 3d-palace.com i musze przyznac ze naprawde jest cool. dzieki xyrion. mam jeszcze takie pytanie. gdzie wrzuciłes mape hdri i jaką ja najlepiej ustawic. mam taki problem ze mam jakis tam lakier samochodu ale nie wiem jaka te hdri ustawic, która opcje wybrac ( cubical, spherical czy cos tam...) poprostu kiepsko mi sie udbija w lakierze ( uzywam uffzi ;/ ) bede baardzo wdzieczny za szczegółą radę ;) pozdrawiam i czekam na nastepne rendery Twego autka ;)
Napisano 5 Sierpień 200519 l tdobra po hdri podejzewam ze uzywasz vraya - wiec mape z reflekasmi wstaw do kanalu env refl\refr(jest to ten drugi kanal w env vrayowym, w opcji rendera). a rdz mapy poznasz po jej wygladzie. jak masz taki krzyz z obrazkami z roznych stron - to jest cubic env. jak masz taka mape rozciagnieta, w stosunku 2-1 wtedy to jest spherical, jak masz taka kulke, to najprawdopodobniej jest to angular map(mirror ball rozni sie tym ze zawiera 180 stopni zdjecia w porownaniu do 360 angular). no to chyba tyle
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor ja mapke hdri wrzucam do environment tym ktore jest pod klawiszem "8", a co do modelu to dorzucam pare renderow edit: zapomnialem dopisac...wam tez sie te swiatla i klamki tak ciezko robi... ?? juz nie wspominam o lusterkach 2nd edit: 190k poly 8-)
Napisano 5 Sierpień 200519 l oj stary .... wiem że lusterka to najgorszy element samochodu ale twoje jest wręcz śmieszna :) koniecznie je poprawy i to całe !!! klamke niepotrzebnie robisz razem z karoserią - zrób jako oddzielny element i popraw to wgłąbienie pod nią zderzak pod tylnią lampą jest krzywy - dodaj tam pionowe linie w siatce i żarówki w światłach też zrobiłeś śmieszne :) taki krztałt i wielkość to mają 5watowe żaróweczki do podświetlenia tablicy rozdzielczej - te powinne być większe i bardziej kuliste .... natomiast w głównym reflektorze przednm są żarówki H4 które mają krztałt cylindra zaokrąglonego na końcu lub ksenony o podobnym krztałcie (najlepiej wejdź na allegro > motoryzacja > części samochodowe > oświetlenie > żarówki i tam zobacz jak to powinno wyglądac) jak to poprawisz to będzie świetny model :)
Napisano 5 Sierpień 200519 l Autor ok jak skoncze spoiler to poprawie swiatla i klamki ale lusterek nie ruszam bo szalu dostaje z nimi wbite takie juz zostana chociaz moim zdaniem to one wcale nie sa smieszne
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto