Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Robie jakas tam animke. Na jeden z obiektow obecnych w scenie jako teksture nakladam filmik avi. I teraz pytanie - jak to zrobic (i czy w ogole sie da), zeby filmik nalozony na obiekt startowal na przyklad od 1000 klatki mojej animacji? Dodam, ze wczesniej obiekt bedzie po prostu niewidoczny w kadrze.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Hmm.. Blend po prostu zmiemi jeden material w drugi. Ale gdzies tam w tle ten filmik bedzie sie caly czas przewijal, o ile sie nie myle.

Napisano

może poprostu otwórz ten filmik w jakimś edytorze video (choćby VirtualDub) i dodaj na początku tyle pustych klatek ile jest Ci potrzebne.

 

Pozdrawiam

Napisano

PIERDOŁY..... boshe....

Co wy smucicie....

 

jak załądujesz materiał bitmape.... to w edytorze materiałów, na dole masz zakładke TIME

 

Tam ustawiasz od której klatki ma zacząć sie odtwarzanie filmu... co ile "maxowych" klatek ma być wyswietlana "filmowa" klatka .... i jak ma się film zachowac po dojsciu do końca....

 

Pozdrawiam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności