Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Robie jakas tam animke. Na jeden z obiektow obecnych w scenie jako teksture nakladam filmik avi. I teraz pytanie - jak to zrobic (i czy w ogole sie da), zeby filmik nalozony na obiekt startowal na przyklad od 1000 klatki mojej animacji? Dodam, ze wczesniej obiekt bedzie po prostu niewidoczny w kadrze.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 939
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Hmm.. Blend po prostu zmiemi jeden material w drugi. Ale gdzies tam w tle ten filmik bedzie sie caly czas przewijal, o ile sie nie myle.

Napisano

może poprostu otwórz ten filmik w jakimś edytorze video (choćby VirtualDub) i dodaj na początku tyle pustych klatek ile jest Ci potrzebne.

 

Pozdrawiam

Napisano

PIERDOŁY..... boshe....

Co wy smucicie....

 

jak załądujesz materiał bitmape.... to w edytorze materiałów, na dole masz zakładke TIME

 

Tam ustawiasz od której klatki ma zacząć sie odtwarzanie filmu... co ile "maxowych" klatek ma być wyswietlana "filmowa" klatka .... i jak ma się film zachowac po dojsciu do końca....

 

Pozdrawiam ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności