Skocz do zawartości

Maszyny Bojowe: "Grey Seer: Thanquol's Screeming Bell"


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, niewiem czy tak można ale to będzie mój drugi wątek w bitwie bo tamten porzucam!(wsumie i tak sie wiele na nim nauczyłem;) )

 

Koncept

Skrimin' bell: Popychany przez 2 ratogry a na dzwonie thanquol oświetlający wszystkich swojom horned one'ową różdżką i kilkoma spaczeniami(warp'ami).

 

albo

 

Skaven Warp thrower team - To są dwa humanoidalne szczury prujące w krasnoludy z miotacza ognia.

 

Znowu ciemna sceneria ale teraz mam przynajmniej koncept;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 26
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Więc tak... troszkę mało widać przez oświetlenie (duża część obiektu jest nieoświetlona) natomiast z tego co widać tekstura napisów na dzwonie jest dość rozciągnięta wszerz. Poza tym wydaje mi się, że jest dobrze jednakże jestem bardziej ciekaw tego potworka na dzwonie :D

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Układ podpór zmienie, tylko musi się zgadzać z referkami. Dzięki empeck... Referek teraz mam więcej niż ukończonej pracy.

 

Musze się nauczyć ornatrixa bo shaghair to niewypał.

 

Niedługo wrzuce poprawione rendery. Teraz referki i bipedowy skin.

 

Jakby co to wiem że stopy są beznadziejne i zakrutki ogon. W meshsmoothu wygląda to wszystko lepiej(Niedaje renderów póki są tam oczywiste błędy.). Po drugie wszystko będzie owłosione... Prawie. Narazie procedural textures. ale cush.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, no, no żeby nie było że olałem nagrody w bitwie:D

 

Tego tamtego zwieńczenie laski gray seerów.

 

Ogólnie w pracy dużo się zmieniło ale miałem wakacje.

 

"...na ekranie komputera Cruzh3r'a wyświetlił się dziwny obraz. Przez chwile patrzyłem na niego w konsternacji. Po chwili z ciemności rendera 3dmax ujawniła istota, która swym okropnym spojrzeniem sprawiała że przechodziły mnie ciarki po plecach, na kosturze który trzymała znajdowała się przerażająca(przerażająco źle wymodelowana) czaszka kozła, z jej oczodołuw promieniowała dziwna energia która wypływała z monitora... Czułem że mdlałem."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc NIE PODDAJEMY SIĘ CHŁOPAKI(i dziewczyny)!!!

 

Teraz już koncept render, szczurek na pierwszym planie w tle mroczne cave.

 

Materiały zmienie, na podłodze dodam 25k szczuruw na cześć "Solidarności".

 

 

 

Podsumowując podczas bitwy nauczyłem się szybkiego Polyeditu, używania materiału blend. Używania maxa 7. Za cholere niemoge sobie wyjaśnić czemu znowu zrobiłem ciemną scene...

Najbardziej jestem dumny z czaszki owczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

już właśnie mi sie renderuje, tylko jak renderowałem większe (3h) to pod sam koniec wyskoczył bład z GI. i wsumie czarno było.

 

Jak mi się zrenderuje to odrazu wyśle.

 

Ogólnie taki mały renderek żeby zarys pokazać. Czyli na pierwszym planie szczurek(światło odbija mu się od oka (jak w national geographic:))) W tle dopiero duży szczur, jaskinia, dzwon. I rój małych szczurów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem że wszystko słabo. wsumie wszystko miałem na początku zrobić z takim miotaczem ognia, ale mój brat, zaczął mi wmawiać że ten dzwon to super będzie pomysł. Może sam dzwon to fajny pomysł, ale robienie sceny 3d z jego wykorzystaniem to już inna para kaloszy.

 

Niewiem czy macie jakieś kiepskie monitory, ale sprawdzałem w szkole, u 2 kolegów i wszystko było jasno. Niewiem może coś tam jeszcze zrobie. Teraz wszędzie dodam te futerka. Wsumie dokończyć zamierzam robiąc kilka dokładnych szczurów i tyle. Może te teksturki jeszcze poprawie, zobaczy się.

 

Czekamy na następną bitwe. z moimi umiejętnościami to musiał bym działać od samego początku bitwy, a zmieniałem w sierpniu temat..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności