Napisano 27 Lipiec 200519 l Witam, niewiem czy tak można ale to będzie mój drugi wątek w bitwie bo tamten porzucam!(wsumie i tak sie wiele na nim nauczyłem;) ) Koncept Skrimin' bell: Popychany przez 2 ratogry a na dzwonie thanquol oświetlający wszystkich swojom horned one'ową różdżką i kilkoma spaczeniami(warp'ami). albo Skaven Warp thrower team - To są dwa humanoidalne szczury prujące w krasnoludy z miotacza ognia. Znowu ciemna sceneria ale teraz mam przynajmniej koncept;).
Napisano 27 Lipiec 200519 l Moze jakis graficzny koncept? Bo te nazwy, ktore wymieniles sa dla mnie czarna magia, a jakos nie chce mi sie siegac do zasobow internetu... len jestem. ;) pozdrawiam
Napisano 27 Lipiec 200519 l Witam ponownie :) A możesz to jakoś po ludzku napisać? Bo na razie to mam przed oczami tylko różdżkę i dzwon :) Taki już gupek ze mnie wioskowy :)
Napisano 28 Lipiec 200519 l Autor taaak, szybko coś naszkicowałem dla tych nie (warhammer fantasy battle) klimacie:P
Napisano 28 Lipiec 200519 l Autor To z książki warhammer'a. Games Workshop(wydawca) ma w grafikach niezłych psycholi:)
Napisano 29 Lipiec 200519 l Jee - Warhammer to moje ulubione klimaty - to jeden z najbardziej oryginalnych i "klimatycznych" światów jakie było mi dane poznać - obejmuje patronat nad tą pracką ;)
Napisano 30 Lipiec 200519 l Autor Updejt. Może teksturki rażą(szczególnie bump) Ale chodziło o ogólne wymodelowaine dzwonu. Prosze o komenty. PS. Na szczęscie udało mi się odzyskać mesha skavena(DZIĘKI CI BOŻE!).
Napisano 30 Lipiec 200519 l Więc tak... troszkę mało widać przez oświetlenie (duża część obiektu jest nieoświetlona) natomiast z tego co widać tekstura napisów na dzwonie jest dość rozciągnięta wszerz. Poza tym wydaje mi się, że jest dobrze jednakże jestem bardziej ciekaw tego potworka na dzwonie :D Pozdrawiam!
Napisano 31 Lipiec 200519 l Zmień układ podpór bo tam z przodu jedna na drugą wchodzi . Czekam na szczura:)
Napisano 31 Lipiec 200519 l może Ci się na refkę nada: http://forums.cgsociety.org/showthread.php?threadid=262724
Napisano 1 Sierpień 200519 l Autor Układ podpór zmienie, tylko musi się zgadzać z referkami. Dzięki empeck... Referek teraz mam więcej niż ukończonej pracy. Musze się nauczyć ornatrixa bo shaghair to niewypał. Niedługo wrzuce poprawione rendery. Teraz referki i bipedowy skin. Jakby co to wiem że stopy są beznadziejne i zakrutki ogon. W meshsmoothu wygląda to wszystko lepiej(Niedaje renderów póki są tam oczywiste błędy.). Po drugie wszystko będzie owłosione... Prawie. Narazie procedural textures. ale cush.
Napisano 25 Sierpień 200519 l Autor No, no, no żeby nie było że olałem nagrody w bitwie:D Tego tamtego zwieńczenie laski gray seerów. Ogólnie w pracy dużo się zmieniło ale miałem wakacje. "...na ekranie komputera Cruzh3r'a wyświetlił się dziwny obraz. Przez chwile patrzyłem na niego w konsternacji. Po chwili z ciemności rendera 3dmax ujawniła istota, która swym okropnym spojrzeniem sprawiała że przechodziły mnie ciarki po plecach, na kosturze który trzymała znajdowała się przerażająca(przerażająco źle wymodelowana) czaszka kozła, z jej oczodołuw promieniowała dziwna energia która wypływała z monitora... Czułem że mdlałem."
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor i tu. niebede sie rozpisywał bo nikt nieczyta;P Tak żeby niebyło że zapomniałem Bitwy
Napisano 26 Sierpień 200519 l bardzo słaby render nam pokazałeś, praktycznie nic z niego nie widać, a z poprzednich - tekstury zbyt jednolite i raczej słabe, powodzenia
Napisano 17 Wrzesień 200519 l Autor No więc NIE PODDAJEMY SIĘ CHŁOPAKI(i dziewczyny)!!! Teraz już koncept render, szczurek na pierwszym planie w tle mroczne cave. Materiały zmienie, na podłodze dodam 25k szczuruw na cześć "Solidarności". Podsumowując podczas bitwy nauczyłem się szybkiego Polyeditu, używania materiału blend. Używania maxa 7. Za cholere niemoge sobie wyjaśnić czemu znowu zrobiłem ciemną scene... Najbardziej jestem dumny z czaszki owczej.
Napisano 18 Wrzesień 200519 l nic nie widać :/ popraw to szybko w miarę możliwości albo pokazuj postęp :)
Napisano 18 Wrzesień 200519 l Autor już właśnie mi sie renderuje, tylko jak renderowałem większe (3h) to pod sam koniec wyskoczył bład z GI. i wsumie czarno było. Jak mi się zrenderuje to odrazu wyśle. Ogólnie taki mały renderek żeby zarys pokazać. Czyli na pierwszym planie szczurek(światło odbija mu się od oka (jak w national geographic:))) W tle dopiero duży szczur, jaskinia, dzwon. I rój małych szczurów.
Napisano 19 Wrzesień 200519 l Autor No zrenderowało mi się, strasznie długo gi sie robiły. przypominam że to tylko koncept kompozycji sceny.
Napisano 19 Wrzesień 200519 l strsnie tu ciemno, nic poza tym volumem nie widac, zrobil bym jakies pochodnie albo jakis ogien ktory byto wszytko oswietlal, pozdro
Napisano 19 Wrzesień 200519 l praca raczej słaba... modele kanciaste, trochę low poly, tekstury bardzo słabe. z pracy mało widać, jest bardzo ciemno, mało klimatyczne. jak to koncept to radziłbym wziąść się do pracy i zrobić końcową wersję bo czasu mało a jest bardzo słabo... pozdr
Napisano 19 Wrzesień 200519 l Autor wiem że wszystko słabo. wsumie wszystko miałem na początku zrobić z takim miotaczem ognia, ale mój brat, zaczął mi wmawiać że ten dzwon to super będzie pomysł. Może sam dzwon to fajny pomysł, ale robienie sceny 3d z jego wykorzystaniem to już inna para kaloszy. Niewiem czy macie jakieś kiepskie monitory, ale sprawdzałem w szkole, u 2 kolegów i wszystko było jasno. Niewiem może coś tam jeszcze zrobie. Teraz wszędzie dodam te futerka. Wsumie dokończyć zamierzam robiąc kilka dokładnych szczurów i tyle. Może te teksturki jeszcze poprawie, zobaczy się. Czekamy na następną bitwe. z moimi umiejętnościami to musiał bym działać od samego początku bitwy, a zmieniałem w sierpniu temat..
Napisano 20 Wrzesień 200519 l hehe... monitor raczej słaby nie jest... po prostu radziłbym by praca mniej się zlewała i wszystko byłoby lepiej, pozdr