Jump to content

Moje pracki w low poly - do gry


giorgione

Recommended Posts

Za radą Phantoma nowy pościk z moimi postaciami wykoananymi w low poly - proszę o ocenę.

 

 

postać ninja - przed i po oteksturowaniu.

 

Boss2-1.jpg

Boss2-2.jpg

Boss2-3.jpg

 

Jakiś samuraj:

Boss1-1.jpg

Boss1-2.jpg

Boss1-3.jpg

 

 

Jeden z bossów - jeszcze bez teksturki

Boss3-1.jpg

Boss3-2.jpg

Boss3-3.jpg

 

 

Kolejny boss - już gotowy

Boss4-1.jpg

Boss4-2.jpg

Boss4-3.jpg

 

 

postać1 - 1398 faces

postać2 - 1044 faces

boss1 - 1304 faces

boss2 - 1274 faces

:D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

Wielkie Dzięki za wasze komentarze.

 

Co do widelca - to nie miał jeszcze teksturki - w najbliższym czasie postaram się wrzucić.

 

Te mieczyki to faktycznie rozdzielone obiekty, ale połączę je i zobaczymy, co wyjdzie.

 

Tego ninja postaram się zmienić zgodnie z zaleceniami.

 

Giorgione

Link to comment
Share on other sites

Na temat twoich pracek mam tylko jedną opinie: Cooooooooooooooooooooool do kwadratu !! Nauczysz mnie takie cuda robić ????

Ja też robie gre !!

Pozdrowienia z szkowany Jarek

 

:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o

[boje się][boje się][boje się][boje się]

Link to comment
Share on other sites

hello

 

 

Jestem tu pierwszy raz i to mój pierwszy post

 

Jestem programistą, ale właśnie powoli zaczynam dłubać w 3dsmaxie (jak widzicie po moim face :) )

 

Nie mam zastrzeżeń, ale jak dla mnie to za mało faceów, jestem za ok. 10.000 na postać (może nawet więcej) , no i te teksturki do dopracowania

 

pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Może mieć 10.000 faców jak masz karte graf. Ge force 100 i pentium 8 50 ghz

:P :P :P :P

A tak na serio to niewiem czy by taka postać pooszła w gierce :P

Jak tam jeszcze kilka by obok siebie stało to wogle by była kaszana :P

Pozdro Jarek

:D:D:D:D:D:D:D:D

Link to comment
Share on other sites

VIger we meet once again, tym razem na innym forum :-) I tak w ogole to cos Ci chyba strzelilo do lepka jak mowisz o 10000 faceach na postac, bo przy zalozeniu, ze musisz miec teren, na ktorym sie gra, jednego kolesia, ktorym grasz i dajmy na to 3 przeciwnikow, masz jakies 60000 faceow, z czego 40000 to postacie. To jeszcze by chodzilo nawet niezle, ale co sie stanie, jak wrzucisz tych postaci 10 na otwartym terenie. Juz widze ten napis na pudelku

 

Minimal Requirements: You Can\'t Handle Them! ;)))

Link to comment
Share on other sites

Uh, uh, mialem zapytac jeszcze a zapomnialem - czy te postacie maja jakies szkielety do animacji? Bo chyba sobie nie wyobrazasz tego tak, ze bedzies chodzil statycznymi meshami w grze, nie? :)

 

Ogolnie, jak pisalem juz w innym topicu - rulez!

Link to comment
Share on other sites

Kali nie wiedziec co znaczyc cs w slang grafikow 3d.

Ja 3dsmax widzialem na oczy tylko u mojego grafika a cs kojarzy mi sie z niczym w odniesieniu do grafiki 3d :)

A o szkielety zahaczam, bo engine, ktorego uzywam, potrafi eksportowac animacje z 3ds tylko i wylacznie przez szkielety..

Link to comment
Share on other sites

heh ;)

 

Najprosciej to animke zrobic robiac kilka modeli i morfujac jeden w 2.

Pewnie ze to idealne nie jest, ale napisanie pelnego silnika z animacja szkieletowa to kawalek roboty jest. Co do exportu tego to trzeba pisac sobie pluginka do maxa zeby to wyciagnac.

 

Co do postaci, to sa fajne, ale faktycznie troszke wiecej mozna tych scianek w dzisiejszych czasach dac.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy