giorgione Posted June 16, 2003 Share Posted June 16, 2003 Za radą Phantoma nowy pościk z moimi postaciami wykoananymi w low poly - proszę o ocenę. postać ninja - przed i po oteksturowaniu. Jakiś samuraj: Jeden z bossów - jeszcze bez teksturki Kolejny boss - już gotowy postać1 - 1398 faces postać2 - 1044 faces boss1 - 1304 faces boss2 - 1274 faces :D:D:D:D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantom Posted June 16, 2003 Share Posted June 16, 2003 [wow][boje się][wow][boje się][piwo]...prawidłowo :D:D:D giorgione oby tak dalej...:D co do ninjy...oczka popraw mu...a raczej color między nimi :) pozdro...[piwo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrik Posted June 16, 2003 Share Posted June 16, 2003 fajne. ten pierwszy nindza (;)) ma dupe za blisko glowy, i za zolta twarz ( wiem ze to azjata - ale bez przesady :D) i wydaje mi sie ze jest ciut za chudy w pasie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RadX Posted June 16, 2003 Share Posted June 16, 2003 Mi się podoba ... Wolverine też :-> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Willow Posted June 16, 2003 Share Posted June 16, 2003 Ten ostatni bos super wygląda:):):)Tylko ten jego \"widelec\" wygląda jak wycięty z kartonu:P Zaokrąglij go troszke i bedzie ok:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrik Posted June 16, 2003 Share Posted June 16, 2003 po co zaokraglac, wystarczy zrobic lepsza texture. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted June 16, 2003 Share Posted June 16, 2003 Bardzo fajne :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 17, 2003 Share Posted June 17, 2003 czesc! ci goscie widze ze maja duzo szczegolow, np te mieczyki... ale to wszystko to jeden Mesh czy rozdzielone obiekty. Bo jezeli rozdzielone to trudno bedzie to wstawic do gry. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted June 17, 2003 Author Share Posted June 17, 2003 Wielkie Dzięki za wasze komentarze. Co do widelca - to nie miał jeszcze teksturki - w najbliższym czasie postaram się wrzucić. Te mieczyki to faktycznie rozdzielone obiekty, ale połączę je i zobaczymy, co wyjdzie. Tego ninja postaram się zmienić zgodnie z zaleceniami. Giorgione Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pablo Posted June 17, 2003 Share Posted June 17, 2003 modeliki qlll:))) a mozesz pokazac siatke?? ktoregos z modeli pozdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted June 17, 2003 Author Share Posted June 17, 2003 OKI Jutro pokażę siatki - bo teraz nie mam dostępu do domowego sprzętu:(:(:( Giorgione Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted June 20, 2003 Author Share Posted June 20, 2003 Obiecane siatki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted June 20, 2003 Author Share Posted June 20, 2003 Jeszcze jeden. Giorgione Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phantom Posted June 20, 2003 Share Posted June 20, 2003 Giorgione sam robisz tą gre?? Sam wszystko po kolei?? Czy współpracujesz z kimś?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgione Posted June 20, 2003 Author Share Posted June 20, 2003 Na razie robię sam - i nie wiem czy wytrzymam i doprowadzę ją do końca. Mam nadzieję, żew mi mktoś pomoże - bo z tym programowaniem to wiszę:(:(:(:(:(. Giorgione Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jajek Posted June 21, 2003 Share Posted June 21, 2003 Na temat twoich pracek mam tylko jedną opinie: Cooooooooooooooooooooool do kwadratu !! Nauczysz mnie takie cuda robić ???? Ja też robie gre !! Pozdrowienia z szkowany Jarek :o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o [boje się][boje się][boje się][boje się] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viger Posted June 21, 2003 Share Posted June 21, 2003 hello Jestem tu pierwszy raz i to mój pierwszy post Jestem programistą, ale właśnie powoli zaczynam dłubać w 3dsmaxie (jak widzicie po moim face :) ) Nie mam zastrzeżeń, ale jak dla mnie to za mało faceów, jestem za ok. 10.000 na postać (może nawet więcej) , no i te teksturki do dopracowania pozdrowienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 22, 2003 Share Posted June 22, 2003 witam!! ale to jest low poly do gry ? i nie moze miec 10.000 tys ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jajek Posted June 22, 2003 Share Posted June 22, 2003 Może mieć 10.000 faców jak masz karte graf. Ge force 100 i pentium 8 50 ghz :P :P :P :P A tak na serio to niewiem czy by taka postać pooszła w gierce :P Jak tam jeszcze kilka by obok siebie stało to wogle by była kaszana :P Pozdro Jarek :D:D:D:D:D:D:D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC_Gnoyek Posted June 22, 2003 Share Posted June 22, 2003 VIger we meet once again, tym razem na innym forum :-) I tak w ogole to cos Ci chyba strzelilo do lepka jak mowisz o 10000 faceach na postac, bo przy zalozeniu, ze musisz miec teren, na ktorym sie gra, jednego kolesia, ktorym grasz i dajmy na to 3 przeciwnikow, masz jakies 60000 faceow, z czego 40000 to postacie. To jeszcze by chodzilo nawet niezle, ale co sie stanie, jak wrzucisz tych postaci 10 na otwartym terenie. Juz widze ten napis na pudelku Minimal Requirements: You Can\'t Handle Them! ;))) Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC_Gnoyek Posted June 22, 2003 Share Posted June 22, 2003 Uh, uh, mialem zapytac jeszcze a zapomnialem - czy te postacie maja jakies szkielety do animacji? Bo chyba sobie nie wyobrazasz tego tak, ze bedzies chodzil statycznymi meshami w grze, nie? :) Ogolnie, jak pisalem juz w innym topicu - rulez! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted June 22, 2003 Share Posted June 22, 2003 10 tysięcy? Ludzie litości... Tyle to owszem mają w Doomisiu ale.... Litości... Silnik musiał by być ultra zoptymalizowany... Link to comment Share on other sites More sharing options...
darkelf Posted June 22, 2003 Share Posted June 22, 2003 a co do szkieletow, to do gierki chyba wystarczy cs, chyba wszystko bedzie humanoidalen :). Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC_Gnoyek Posted June 22, 2003 Share Posted June 22, 2003 Kali nie wiedziec co znaczyc cs w slang grafikow 3d. Ja 3dsmax widzialem na oczy tylko u mojego grafika a cs kojarzy mi sie z niczym w odniesieniu do grafiki 3d :) A o szkielety zahaczam, bo engine, ktorego uzywam, potrafi eksportowac animacje z 3ds tylko i wylacznie przez szkielety.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gotham Posted June 22, 2003 Share Posted June 22, 2003 CS- Character Studio W nim się podaje postacie do UT2003. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MC_Gnoyek Posted June 22, 2003 Share Posted June 22, 2003 Uhh no tak :-) Nigdy sie tym nie bawilem, wiec nie wiem, jak tam wyglada animacja, ale tak sadze, ze chyba na szkieletach to powinno byc. Zreszta, whatever, wszystko zalezy od engine :) Link to comment Share on other sites More sharing options...
RAsputin Posted July 10, 2003 Share Posted July 10, 2003 heh ;) Najprosciej to animke zrobic robiac kilka modeli i morfujac jeden w 2. Pewnie ze to idealne nie jest, ale napisanie pelnego silnika z animacja szkieletowa to kawalek roboty jest. Co do exportu tego to trzeba pisac sobie pluginka do maxa zeby to wyciagnac. Co do postaci, to sa fajne, ale faktycznie troszke wiecej mozna tych scianek w dzisiejszych czasach dac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viger Posted July 14, 2003 Share Posted July 14, 2003 hehehe ... a jakże [piwo] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now