Napisano 16 Czerwiec 200321 l Za radą Phantoma nowy pościk z moimi postaciami wykoananymi w low poly - proszę o ocenę. postać ninja - przed i po oteksturowaniu. Jakiś samuraj: Jeden z bossów - jeszcze bez teksturki Kolejny boss - już gotowy postać1 - 1398 faces postać2 - 1044 faces boss1 - 1304 faces boss2 - 1274 faces :D:D:D:D:D
Napisano 16 Czerwiec 200321 l [wow][boje się][wow][boje się][piwo]...prawidłowo :D:D:D giorgione oby tak dalej...:D co do ninjy...oczka popraw mu...a raczej color między nimi :) pozdro...[piwo]
Napisano 16 Czerwiec 200321 l fajne. ten pierwszy nindza (;)) ma dupe za blisko glowy, i za zolta twarz ( wiem ze to azjata - ale bez przesady :D) i wydaje mi sie ze jest ciut za chudy w pasie.
Napisano 16 Czerwiec 200321 l Ten ostatni bos super wygląda:):):)Tylko ten jego \"widelec\" wygląda jak wycięty z kartonu:P Zaokrąglij go troszke i bedzie ok:)
Napisano 17 Czerwiec 200321 l czesc! ci goscie widze ze maja duzo szczegolow, np te mieczyki... ale to wszystko to jeden Mesh czy rozdzielone obiekty. Bo jezeli rozdzielone to trudno bedzie to wstawic do gry.
Napisano 17 Czerwiec 200321 l Autor Wielkie Dzięki za wasze komentarze. Co do widelca - to nie miał jeszcze teksturki - w najbliższym czasie postaram się wrzucić. Te mieczyki to faktycznie rozdzielone obiekty, ale połączę je i zobaczymy, co wyjdzie. Tego ninja postaram się zmienić zgodnie z zaleceniami. Giorgione
Napisano 17 Czerwiec 200321 l Autor OKI Jutro pokażę siatki - bo teraz nie mam dostępu do domowego sprzętu:(:(:( Giorgione
Napisano 20 Czerwiec 200321 l Giorgione sam robisz tą gre?? Sam wszystko po kolei?? Czy współpracujesz z kimś??
Napisano 20 Czerwiec 200321 l Autor Na razie robię sam - i nie wiem czy wytrzymam i doprowadzę ją do końca. Mam nadzieję, żew mi mktoś pomoże - bo z tym programowaniem to wiszę:(:(:(:(:(. Giorgione
Napisano 21 Czerwiec 200321 l Na temat twoich pracek mam tylko jedną opinie: Cooooooooooooooooooooool do kwadratu !! Nauczysz mnie takie cuda robić ???? Ja też robie gre !! Pozdrowienia z szkowany Jarek :o:o:o:o:o:o:o:o:o:o:o [boje się][boje się][boje się][boje się]
Napisano 21 Czerwiec 200321 l hello Jestem tu pierwszy raz i to mój pierwszy post Jestem programistą, ale właśnie powoli zaczynam dłubać w 3dsmaxie (jak widzicie po moim face :) ) Nie mam zastrzeżeń, ale jak dla mnie to za mało faceów, jestem za ok. 10.000 na postać (może nawet więcej) , no i te teksturki do dopracowania pozdrowienia
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Może mieć 10.000 faców jak masz karte graf. Ge force 100 i pentium 8 50 ghz :P :P :P :P A tak na serio to niewiem czy by taka postać pooszła w gierce :P Jak tam jeszcze kilka by obok siebie stało to wogle by była kaszana :P Pozdro Jarek :D:D:D:D:D:D:D:D
Napisano 22 Czerwiec 200321 l VIger we meet once again, tym razem na innym forum :-) I tak w ogole to cos Ci chyba strzelilo do lepka jak mowisz o 10000 faceach na postac, bo przy zalozeniu, ze musisz miec teren, na ktorym sie gra, jednego kolesia, ktorym grasz i dajmy na to 3 przeciwnikow, masz jakies 60000 faceow, z czego 40000 to postacie. To jeszcze by chodzilo nawet niezle, ale co sie stanie, jak wrzucisz tych postaci 10 na otwartym terenie. Juz widze ten napis na pudelku Minimal Requirements: You Can\'t Handle Them! ;)))
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Uh, uh, mialem zapytac jeszcze a zapomnialem - czy te postacie maja jakies szkielety do animacji? Bo chyba sobie nie wyobrazasz tego tak, ze bedzies chodzil statycznymi meshami w grze, nie? :) Ogolnie, jak pisalem juz w innym topicu - rulez!
Napisano 22 Czerwiec 200321 l 10 tysięcy? Ludzie litości... Tyle to owszem mają w Doomisiu ale.... Litości... Silnik musiał by być ultra zoptymalizowany...
Napisano 22 Czerwiec 200321 l a co do szkieletow, to do gierki chyba wystarczy cs, chyba wszystko bedzie humanoidalen :).
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Kali nie wiedziec co znaczyc cs w slang grafikow 3d. Ja 3dsmax widzialem na oczy tylko u mojego grafika a cs kojarzy mi sie z niczym w odniesieniu do grafiki 3d :) A o szkielety zahaczam, bo engine, ktorego uzywam, potrafi eksportowac animacje z 3ds tylko i wylacznie przez szkielety..
Napisano 22 Czerwiec 200321 l Uhh no tak :-) Nigdy sie tym nie bawilem, wiec nie wiem, jak tam wyglada animacja, ale tak sadze, ze chyba na szkieletach to powinno byc. Zreszta, whatever, wszystko zalezy od engine :)
Napisano 10 Lipiec 200321 l heh ;) Najprosciej to animke zrobic robiac kilka modeli i morfujac jeden w 2. Pewnie ze to idealne nie jest, ale napisanie pelnego silnika z animacja szkieletowa to kawalek roboty jest. Co do exportu tego to trzeba pisac sobie pluginka do maxa zeby to wyciagnac. Co do postaci, to sa fajne, ale faktycznie troszke wiecej mozna tych scianek w dzisiejszych czasach dac.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto