miwt Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 siema mam pytanie do tych krzywych na co one maja wplywaja podczas renderingu?...
Vorek Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 jakbyś jeszcze napisał czego te krzywe dotyczą, czy mapy fallof, ustawień rgb w materiale ? same krzywe nikomu nic nie powiedzą :) Pozdrawiam
miwt Napisano 29 Lipiec 2005 Autor Napisano 29 Lipiec 2005 ok sory nie wiedziałem...dotycza fallofa...chodzi mi głownie o ustwiania lakieru...:p
polka dot Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 ja taki maly tutek zrobilem :D to co tam masz to krzywa falloffa i mozesz ją wrzucac w rozne sloty w materialach (takie kwadraciki kolo roznych funkcji). fallof miesza dwa kolory (lub mapy) w materiale zalezniie od kąta pod jakim na powierzchnie patrzymy. lewy koniec krzywej odpowiada za powierzchnie ktora jest do nas pod kątem 90' a prawy koniec - 0'. ponizej maly pokjaz :) prosta scenka. kulka po lewej ma niebieski kolor i nie ma reflecta a ta po prawej jest pomaranczowa i ma szary kolor w reflect'cie: tutaj do obu wrzucilem fallof (po lewej w diffuse a po prawej w reflect): falloff wyglada tu tak: a tu przyklady 'wesolej' i 'smutnej' paraboli: falloff -------- falloff: ----- a tu na pokaz teapot z falloffem w: diffusie, raflect'cie i glossie:
RA Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 kome, coz za inicjatywa. :) Pochwalam, pochwalam. :D
GRiPi Napisano 29 Lipiec 2005 Napisano 29 Lipiec 2005 ale to sie raczej tyczy fresnela a nie calego falloffa :P
Rekomendowane odpowiedzi