Skocz do zawartości

Pojazd 3D: Buick Wildcat 1968


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 13
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

szyby, domyslam ze ze chodzilo jemu o kolor, aczkolwiek moze chciales zostawic taki kolor nie wnikam, ale mozesz IOR reflecta podkrecic. Felgi, no tutaj ja bym moze zmienil kolor i pobawil sie troche rexlectem/blurem. Sam modeling felg tez do mnie nie przemawia. Za drzwiami masz za duzy brzuch(pod tylnia szybka boczna). Srodek jest zbyt prowizoryczny, i brakuje w nim wielu elemntow. Po chrzanilo sie tez cos kolo swiatle(gorny rog, od strony srodka). Domyslam sie ze uzywasz FinalRendera, ciezko jest tutaj uzyskac ladny material samochodu, i powiem ze twoj nie jest najgorszy jak co niektorzy tu wypisuja, poprostu odbicia sa brzydkie, proponuje uzyc ladnej bitmaki HDRi. Co do auta latajacego w powietrzu, to jestescie w bledzie. Jezeli w FR wrzuci sie skyligha i wlaczy automatycznie Kaustyke i GI, to on robi jakby dookola byla kupa spotow(Vray tez ma cos takiego ale jest to malo widoczne), wystrczy wrzucic zrodlo swiatla ukierunkowane na samochod...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za komentarze. Ale jak już pisałem na początku nic nie będę poprawiał. No i dodam na swoją obronę ze nie jestem biegły w 3D studio max. A samochód nie lata jak by się dobrze przyjrzeć to można zobaczyć ze dolna część opony jest delikatnie pod powierzchnią. No i szyby są Ok tyle ze bez odbicia. Brzucha tez nie ma (w sumie nie wiem o co chodzi z tym brzuchem). Jeśli chodzi o to zaokrąglenie nad tylnim kołem to tak ma być bo tak jest. Na wnętrze samochodu zabrakło mocy obliczeniowej.:-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności