Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Pociag mi się na tej stacji zamarzył. Taki polski niebesko-żółty ogórek albo coś jak na fotce. No i to musi byc prawie czerno białe.

Nadal żadnych podpowiedzi co do pomysłu?

  • Odpowiedzi 87
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Chyba stacja kolei miejskiej. Marzy mi się taki skład jak podmiejskie niebiesko-żółte pekapowce, albo jak w praskim metrze, retro. Zamodeluję, ale bez szaleństw. Najważniejsze będzie to odbicie na wagonach jak na fotce.

Aż sieboję na mysl o oswitlaniu i mappingu scenki. Kompa przypalę...

 

WIE KTOS JAK SIE ROBI WARSTWOWY RENDER Z UŻYCIEM ALPHA CHANNEL?

Napisano

...i nastapił wjazd pociągu na stację. Pewnie jeszcze otworzę mu drzwi...

No i teraz tylko mapować, oświetlać i kląć na ustawienia renderera.

Pozdrawiam.

Napisano

I tak właśnie to, dareg widzę. Tyle modelingu ile konieczne dla osiągnięcia efektu.Reszta to ma być śwaitł i teksturki, a nie sztuka dla sztuki.

Niestety wypadło mi po drodze zleconko i będą miał parę dni obsuwy. Nie odpuszcam jednak.

Dzieki za posty.

Pozdrawiam.

 

PS.Pytania do widowni:

1RENDERING WARSTWOWY Z WYKORZYSTANI.EM ALPHA CHANNEL?

2.Propozycje tytułu pracki?"Bomba" mimo wszystko kiepsko brzmi.

Będe dźwięczny za odpowiedzi.

Napisano

Dzieki za posty Leleń i dareg;] (czy ktos inny tu jeszcze postował)

Jeśli "świniolotem" nazywasz pojazd publiczny wzorowany na pekapowskim EN57, to informuję, że poza otwartymi drzwiami i przedsionkiem nie przewiduję modelowania. Myślę, że obleci na teksturach. Ale może sie mylę, wyjdzie w praniu.

 

A gdyby tak tytuł: "Przystanek końcowy/ terminus"?

 

PROSZĘ O DALSZE PROPOZYCJE TYTUŁU KOŃCOWEGO.

Napisano

Witam po przerwie.

Trochę musiałem przeorganizowac hierarchię sceny (ucząc się od podstaw Xrefów). Dokonałem też małych zmian w modelu, które i tak są niezauważalne a odchudzają model.

Zamapowałem kosz. Tenże prezentuje z niezamapowana bombką.

Wolno mi to wszystko idzie, a do tego jeszcze robota nawet w weekend nie pozwala na pożyteczne zabawy z VIZem...;(

Zdecydowałem sie na scenkę w czerni i bieli, no może z przycietymi kolorami.Zobaczymy, co wyniknie z tego eksperymentu.

 

Tytuł:"przystanek końcowy/Terminus" Czy ktoś z władającym angielskim ma jakieś obiekcje?

 

Pozdrawiam i czekam na komentarze.

Napisano

Nie mogę znaleźć wsytarczająco czasu często aktualizować scenkę.

Podłubałem trochę puszkę koli w koszu. Nie jestem do końca zadowolony z deformacji. Nie wiem jednak jak deformować precyzyjnie zamapowany już obiekt (by mapa podąrzała za deformacjami) inaczej jak modyfikatorem displace ;(

Jeśli ktoś wie jak to się po bożemu robi będę dźwieczny.

Nastepny cel: mapping bombki i dodatkowe paprochy w koszu...

Pozdrawiam

Napisano

To, że pogięcie jest kiepskie to wiem- problem jak zrobic lepsze. Gora puszkijest za bardzo blyszcząca, czy brakuje czegoś innego?

Napisano

oj rzeczywiscie cos krucho tu z widownia :P wiec sie moze dolacze. Misie coraz bardziej podoba woj projekt leczo bawiam sie ze coraz bardziej scena zaczyna odwracac uwage od bomby... wiem ze beda te triki z kolorem. ale napewno daj wieksza glebie ostrosci (dof). bo tama za duzo sie zaczyna dziac..

Wiem ze te psikusy z dyktami etc. nie sa zakazane, no ale troche minimalistycznie podchodzisz do pracy.. wiem ze to wszystko bedzie nieostre.. ale nie moze scena opierac sie na samych zdjeciach.. wierze jednak ze osiagniesz cel:)

 

pozdrawiam

Napisano

Dzieki za posty.

Misie coraz bardziej podoba woj projekt leczo

- nie bardzo rozumiem...

W scenie jeszcze wiel moze sie zdarzyc."Dykciaki"też mi się nie podobają ale ze wzgledów czasowych je zastosuję.

Mam chyba ograniczyc głębie ostrosci by tło nie konurowało z bombą a nie zwiększyć...

 

Walczę ze zjawiskiem niedoczasu, stąd niski postęp nad pracką, ale nnie odpuszczam;)

Pozdrawiam

Napisano

całkiem ładnie z materiałami tylko może jeszcze dodaj jakieś rysy/zniszczenia lakieru śmietnika - głównie górna część jest zbyt ładna i błyszcząca

Napisano

Dzięki za posty, panowie.

Javor, masz racje, jest kilka mapek do poprawki, ale z tym sie będę babrał w fazie fajntjuningu. Teraz chyba kolej na otoczenie.

dareg, liczyłem na to, że ktoś zauważy, ale to przecież mało poczytna gazetka;)

pzdr.

Napisano

hehe juz wyjasniam:P

"Misie coraz bardziej podoba woj projekt leczo bawiam sie ze" znaczy tyle co:

"Mi sie coraz bardziej podoba twoj projekt lecz obawiam sie ze"

..ta spacja mi sie wciska nie wiem nawet kiedy.. :PP ..i te literowki..;/

 

tak zgadzma sie, podrap i poprudz bardziej ten kosz. To ja juz nie wiem co z ta glebia bedzie.. poczekam na jakies konkrety to porozmawiamy :P

pozdrawiam

Napisano

Wrzuciłem koszyk do starej, niezamapowanej scenki. Pewnie jeszcze poprzesuwam kamerkę, ale nie za wiele.

Skład EN57 kochanej PKP idzie na tapetę...za jakieś 48h. Znowu robota nie daje spokoju.

pzdr

Napisano

baardzo fajny smietnik:D

 

-zmien perspektywe

-zmien konstrukcje mostu.... buheheh no dobra zartuje chcialem tez pomarudzic u Ciebie ale nie ma nad czym marudzic:P Puszki i bomba mi sie podoba, nad lawka i otoczeniem czeka cie jeszcze sporo pracki, moze byc pokazywal renderki osobno? np.: smietnik osobno, lawke jak zrobisz fajna, bo jak patrze na calosc to jedno bardzo dopracowane drugie mniej i zle sie patrzy.. . przynajmniej ja mam takie wrazenie. powodzenia pozdr.

Napisano

Witam!

 

pozwolicie, ze troch skomentuje:

"wiem, ze ta bomba jest głównym elementem sceny... ale mimo wszystko zbyt rzuca sie oczy..."

chodzi o to, ze idąc tym tunelem nie da rady zeby jej nie zauważyć, myśle, ze to przez te czerwone cyferki zbyt razą w oczy.

 

pozdrawiam

Napisano

Dzięki za posty.

Leleń- ten pan ma rację, może źle się komentuje ale lepiej tworzy. Thx.

zorazek- To jest koniec peronu a ujęcie jest wysokości siedzącego na niej człowieka. Byc może to właśnie spojrzenie na pociąg i przypadkowe zauważenie bomby... Taka jest koncepcja.

Słyszałem też sporo głośów, ze bomby nie widać na rysunu. Jestem świadomy problemu, zobaczymy jak to bedzie przy zamapowanym otoczeniu...

pzdr

Napisano

No to pięknie. JUzmyslałem , że szanowne jury mnie skreśliło, a tu bach - nominacja. Mam sporo roboty, ale nie rezygnuje z boju. Pozdrawiam wszystkich bitewników.

Napisano

Wrzuciłem previrw finalnego rendera, który jeszcze sie smazy...

Nie mam pojecia dlaczego widze swoj watek potrójnie na liście.

Oświadczam: Nie mam z tym nic wspólnego.

 

Mam nadziej że zdaże z full res na jutro.

Pozdrawiam.

Napisano

Witam.

 

Na forum we wątku jak widac wszystko wrocilo do normy.

Myśle, że jeszcze się spotkamy w następnych bitwach, dareg.

Pozdrawiam

Napisano

... I tu sie kończy moja pierwsza przygoda z bitwą.

Wielkie dzięki wszystkim kibicom i rywalom za rady i krytykę.

Wiele nauczyłem się podczas tej edycji i z pewnościa wystartuję w następnych.

 

"I to by było na tyle" jak mawiał J. T. Stanisławski.

Napisano

gratuluje.

praca ladna a co wazne skonczona

wiem cos o tym ;-)

kazdy moze zaczac i wabic konceptami ale niech pokarze efekt koncowy!

p.s sam kilka zaczalem ale nie skonczylem wiec wiem jaka jest przepasc miedzy pierwszymi chwilami modelowania a koncowym renderem,

 

p.s mezczyzne /kobiete ;->>/ mozna poznac po tym, nie jak zaczyna ale jak konczy...

 

jp tak trzymaj i powodzenia!

Napisano

Dzięki za miłe słowa. Ze skończeniem pracki było krucho i wiele elementów można by jeszcze dopracować...

Ale satysfakcja ze skończonej pracki w terminie ponad wszystkim.

Pozdrawiam

Napisano

thx,MaGuu.

Pracka jest "ukończona" bo musiałem się wyrobić z terminem. Jak tylko wyjdę z niedoczasu to zrobię porządny remake. Chciałbym tę scenkę wyrenderować z GI w mentalu, ale na razie jestem cienki Bolo. :(

Napisano

rzeczywiście , przydało by się GI - tylko że GI + DOF skutecznie zabija komputer. Błędnie odczytałem licznik na bombie - bo przeczytałem że zostało 2000 , a to chyba chodzi o 0002 ?

Napisano

heh, jaras, celna uwaga.

Watpliwosc uzasadniona;)

...ale nadzieja że za moment zamiast 0001 zobaczysz 1999 to juz szczyt optymizmu.

Pozdrawiam




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności