Jump to content

Zakup nagrywarki DVD (Pioneer VS LG)


Pionier
 Share

Recommended Posts

czesc!

 

mam zamiar kupic sobie nagrywarke dvd, po dluzszym zastanowieniu wybralem po jednym modelu od LG i Pioneera ( :) )

 

Pioneer DVD+/-RW DVR-109 bulk black: http://sklep.benchmark.pl/pelny_18130.html

 

LG SuperMulti DVD+/-RW GSA-4163B bulk white: http://sklep.benchmark.pl/pelny_15252.html

 

 

co myslicie, osobiscie wydaje mi sie ze model Pioneera prezentuje sie lepiej i marka sama w sobie chyba bardziej solidna ... ? a moze ktos z Was ma wymieniony tutaj model i napisalby jak mu sprzet dziala ?

 

pozdro

Pionier

Link to comment
Share on other sites

Jedyne niezawodne nagrywarki do wszystkiego robi TEAC mialem kiedys taka i byla boska ... oczywiscie koszt takiej to dadatkowe 300 zl

 

Z tego co Ty tu podales drogi Pionierku to ja bym mimo wszystko wzial LGika rowniez mialem kiedys i tez bylem w miare zadowolony.

Link to comment
Share on other sites

ja ma LG i jakos nie moge narzekac ... kolega ma pioneera i medzi ale byc moze jaet to jaks poniedzialkowa produkcja.

Duzo ludzi zna z obdukcji ze wazne sa tez plyty dvd do nagrania , bo sczere mowiac nie wszystkie sa naj ...

proponuje przy nagrywarkach czesto updat´owac firmware ...Czesto pozniej leca te "paskudy" lepiej i "znaja" wiecej roznorodnych plyt do nagrywania od roznorodnych firm .

Teac tez sa niezle ( nastepna nagrywarka bedzie tej firmy chyba ze na rynku pojawi sie inny "smakowity" kasek" )

Link to comment
Share on other sites

no to loozack namieszales hihi ;)

 

http://rankingi.chip.pl/ranking_16682.html?tt_id=6&tt_cmd=1&PHPSESSID=e7077923ffb89b82b549c73ded59e6f4

 

zaryzykowalem i kupilem tego Lite-ona ktory jest na trzecim miejscu, pioneer daleko w tyle : (

 

MeG, dobrze mowisz.

 

noo to oby sprzet smigal dlugo, ide ogladac car4ever, the principles of XSI itp itd , yeah ! :)

 

pozdro

Pionier

Link to comment
Share on other sites

ja mam jescze nagrywrke do plyt cd liteon i jest tak jak pisze kozioo jest calkiem calkiem ngdy nie robila problemow troche glosna fakt ale jakos mi to sczegolnie nie przeszkadza ..zle na pewno liteony nie sa

Link to comment
Share on other sites

musze Ci troche popsuc humor :), ja osobiscie lite-ona nie kupie nigdy

obecnie mam nagrywarke lite-on'a nie zamyka mi plyt i pare innych bledow wyskakuje (zaczelo sie to po okolo 8 miesiacach), z poczatku bylo spoko; moi qmple mieli tak samo;

wlasnie sie przymierzam do kupna nagrywary DVD i kupie Plextora, ew. Pioneera

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy