kurt_hectic Napisano 15 Sierpień 2005 Share Napisano 15 Sierpień 2005 hi, Pewnie wiecie, ze jestem zwolennikiem body painta, ale... przekonalem sie to pszopa!, ALE...czy zna ktos sposob na to, zeby widac bylo jak sie rozklada sie textura na modelu w real timie :(podczas malowania) czyli widok 3d, mozna to rozwiazac : malujesz, save, lookasz do maxa i patrzysz, potem znow do pszopa, cofasz, lub dalej malujesz,,,,ale to jest odrobinke denerwujace :| . wiem, ze jest program ghost painter, ktory dokladnie razwiazuje ten problem (uruchamia p.szopa we view maxa) ale nie ma dostepnej versji pod max 7 ! :(. jestli ktos mi cos podpowie to : 1) wie wiecej odemnie ^^ 2) bede mu wdzieczyny! pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 15 Sierpień 2005 Share Napisano 15 Sierpień 2005 hmmm - ja w tym nie widze nic denerwujacego - co wiecej znajduje ta metoda bardzo przyjazna - jak sobie jeszcze w maxie dasz x-pert mode zeby bylo jak najwiecej widac modelu to juz w ogole lux :D pzdrx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 15 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 15 Sierpień 2005 ja lubie widziec jak pedzelek maluje po modelu > pelna kontorla. zasmakowalem tego w bp3d i teraz trudno mi sie rozstac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 15 Sierpień 2005 Share Napisano 15 Sierpień 2005 hmm - jak masz siatka dobrze rozlozona i podpieta w szopie na warstwie osobnej to tez masz pelna kontrola :D - a mam wrazenie ze maluje sie niebo lepiej w f-szopie niz kazdym innym 'programie do texturowania' (ja uzywalem deepainta przez chwile i mam zle wspomnienia... - moze dlatego ze znowu czlowiek musial sam do wszystkiwgo dochodzic...) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Por@szek Napisano 15 Sierpień 2005 Share Napisano 15 Sierpień 2005 Czemu mam wrazenie ze ktos lubi sobie utrudniac zycie?? Juz ludzie ida tak na latwizne ze musz miec miliony pluginow i dziesiatki programow do zrobienia marnej postaci?? Przeciez podstawka czyli np max or maya or xsi (eMPeck rulez ;P) do tego PS i dowidzenia. Ja chyba tego nigdy nie pojme. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 15 Sierpień 2005 Share Napisano 15 Sierpień 2005 Yep. PS rulez. Tym bardziej że zarówno maksio jak i eksesaj (por@szek - :P) updatują same texturkę po przełączeniu. Bardzo wygodne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hatred Napisano 16 Sierpień 2005 Share Napisano 16 Sierpień 2005 no ..... the message is to short..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ftorek Napisano 16 Sierpień 2005 Share Napisano 16 Sierpień 2005 pluginy pluginami - w maxie ver 8 juz jest 'pelt mapping' - zaznaczanie gdzie ma siatke rozciachac i sam robi zooptymalizowany unwrap - wiec tak czy siak po penwym czasie pluginy zostaja wlaczone do duzych programow wiec nie ma co marudzic - wiadomo ze zawsze lepiej jest wiedziec jak taki program dziala - bo zawsze mozna sie wykazac czyms wiecej niz wciskaniem buttona 'do unwrap' pzodro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurt_hectic Napisano 16 Sierpień 2005 Autor Share Napisano 16 Sierpień 2005 a tak widzialem, > wzieli to z texture layers ktorego tez uzywalem ^^. (plyginy sa ok!) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_michal Napisano 16 Sierpień 2005 Share Napisano 16 Sierpień 2005 ee tam, wzięli to z Wingsa ;D Wings rulez. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się