Napisano 15 Sierpień 200519 l hi, Pewnie wiecie, ze jestem zwolennikiem body painta, ale... przekonalem sie to pszopa!, ALE...czy zna ktos sposob na to, zeby widac bylo jak sie rozklada sie textura na modelu w real timie :(podczas malowania) czyli widok 3d, mozna to rozwiazac : malujesz, save, lookasz do maxa i patrzysz, potem znow do pszopa, cofasz, lub dalej malujesz,,,,ale to jest odrobinke denerwujace :| . wiem, ze jest program ghost painter, ktory dokladnie razwiazuje ten problem (uruchamia p.szopa we view maxa) ale nie ma dostepnej versji pod max 7 ! :(. jestli ktos mi cos podpowie to : 1) wie wiecej odemnie ^^ 2) bede mu wdzieczyny! pozdro.
Napisano 15 Sierpień 200519 l hmmm - ja w tym nie widze nic denerwujacego - co wiecej znajduje ta metoda bardzo przyjazna - jak sobie jeszcze w maxie dasz x-pert mode zeby bylo jak najwiecej widac modelu to juz w ogole lux :D pzdrx
Napisano 15 Sierpień 200519 l Autor ja lubie widziec jak pedzelek maluje po modelu > pelna kontorla. zasmakowalem tego w bp3d i teraz trudno mi sie rozstac.
Napisano 15 Sierpień 200519 l hmm - jak masz siatka dobrze rozlozona i podpieta w szopie na warstwie osobnej to tez masz pelna kontrola :D - a mam wrazenie ze maluje sie niebo lepiej w f-szopie niz kazdym innym 'programie do texturowania' (ja uzywalem deepainta przez chwile i mam zle wspomnienia... - moze dlatego ze znowu czlowiek musial sam do wszystkiwgo dochodzic...)
Napisano 15 Sierpień 200519 l Czemu mam wrazenie ze ktos lubi sobie utrudniac zycie?? Juz ludzie ida tak na latwizne ze musz miec miliony pluginow i dziesiatki programow do zrobienia marnej postaci?? Przeciez podstawka czyli np max or maya or xsi (eMPeck rulez ;P) do tego PS i dowidzenia. Ja chyba tego nigdy nie pojme.
Napisano 15 Sierpień 200519 l Yep. PS rulez. Tym bardziej że zarówno maksio jak i eksesaj (por@szek - :P) updatują same texturkę po przełączeniu. Bardzo wygodne.
Napisano 16 Sierpień 200519 l pluginy pluginami - w maxie ver 8 juz jest 'pelt mapping' - zaznaczanie gdzie ma siatke rozciachac i sam robi zooptymalizowany unwrap - wiec tak czy siak po penwym czasie pluginy zostaja wlaczone do duzych programow wiec nie ma co marudzic - wiadomo ze zawsze lepiej jest wiedziec jak taki program dziala - bo zawsze mozna sie wykazac czyms wiecej niz wciskaniem buttona 'do unwrap' pzodro
Napisano 16 Sierpień 200519 l Autor a tak widzialem, > wzieli to z texture layers ktorego tez uzywalem ^^. (plyginy sa ok!)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto