Napisano 18 Sierpień 200519 l No i przyszła pora na wizualizację, coby się ładnie w przyszłym portfolio prezentowała ;-]. To mój pierwszy projekt tego typu. Na razie efekt paru dni, a jutro powinienem jeszcze wrzucić inne ujęcie. Czekam na komentarze...
Napisano 18 Sierpień 200519 l proporcje ... ustaw w maxie skale na centymetry lub metry ... wes do reki metrówke i pomierz wymiary we wlasnym domu ;] nie bede tu wypisywal ale niedociagniec jest sporo jesli mowimy o proporcjach ;]
Napisano 18 Sierpień 200519 l może być/średnio kanapa ( ??? ) chyba za blisko telewizora, niewidomo po co tu te teapoty, schody wyglądają, jakby między nimi a ścianą była przerwa, może tak ma być, pozdrawiam
Napisano 18 Sierpień 200519 l A mnie sie podoba, chociaz jest miejscami za sztucznie :) Fajnie upakowales te czajniczki ;] Odbicie w tv jest po prostu masowe :) To co mi sie nie podoba to nozki od sofy, kwiatek kanciasto i nienaturalny kolor no i ten stol jakis taki duzy, chyba ze to wina ujecia. pozdrawiam
Napisano 19 Sierpień 200519 l no dla mnie ładne, tylko też mi sięten stół wraz z krzesłami wydaje mi się za duże, telewizorek łądny(chciałbym mieć taki:)), trochę za dużo tych teapot'ów wystarczyłby jeden za szybką:)
Napisano 19 Sierpień 200519 l za ciemno po lewej stronie i proporcje chyba sie nie trzymają :P aha wywal te czajniki ;)
Napisano 19 Sierpień 200519 l Jak wyzej - chyba wszystko juz powiedziano - czjniki fajny joke ale chwilowy potem drażni ;) śmieszne jest to co wisi nad kanapą - bo wydaje mi sie że przez jego nie przezierne boki to oświetlone będzie otoczenie kanapy a reszta pokoju będzie tonęła w półmroku - więc po co ta stojąca lampa przy kanapie - lepiej żeby stała gdzieś dalej pod ścianą czy w innym miejscu - no ale kompozycyjnie nawet dobrze sie tam wpisała - szału nie robi, ale nie drażni ;)
Napisano 19 Sierpień 200519 l Autor hehe, czemu wszyscy przyczepili się do tych teapotów? chyba nie spodziewacie się że będą w finalnej wersji, co ;-P ? zabieram się za te nieszczęsne proporcje, może zmienię lampę, krzesło i stolik chyba nie są tak strasznie duże jak się wydają(może wina kadru), ale i tak popracuję nad nimi. EDIT: przeglądałem ustawienia i zauważyłem, że FOV w kamerze był ustawiony na 63 zamiast na standardowe 45. może to być przyczyna która potęgowała efekt braku proporcji.
Napisano 19 Sierpień 200519 l Fajna podloga :D Moze jakies zaluzje bo w dzien to raczej sie tv nie pooglada. Zmienilbym teksturke na meblach, dla mnie jakas bez wyrazu. Powodzenia.
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor no to jedziemy dalej... ;P dodałem z tylu pomieszczenie, ale chyba z niego zrezygnuję, stół, krzesła i kanapa powędrują bardziej w dół(nie miałem czasu by robić kolejny render). textura mebli bedzie ciemniejsza. zamieściłem też widoki z viewportu - można przyjrzeć się proporcjom. oparcia krzeseł chyba też będą niższe. pozdro
Napisano 20 Sierpień 200519 l wydaje mi sie ze proporcje dalej sa skopane, na pierszym renderze to widać.
Napisano 20 Sierpień 200519 l na pierwszym renderze krzesła wyglądają jak mamuty (stół też) na drugim juz jest lepiej, może spróbuj zmienić teksturkę tego stołu i krzeseł bo jakoś mi nie pasują do reszty. Ogólnie to podoba mi się najbardziej ujęcie 1 i 3.
Napisano 21 Sierpień 200519 l W pierwszym renderze lampa krzywo stoi. Ale ogólnie łądnie to wyglada. Jak zobaczyłem siatke to zwątpiłme :)
Napisano 21 Sierpień 200519 l 1. Tam w tle stoi ubikacja? (mówię o renderze z pierwszego postu) 2. Co to w ogóle jest za pomieszczenie ? jadalnio salon? Jeśli już... to dlaczego tak dziwnie są poustawiane meble? 3. czepiam się już, ale z czego jest ten tv? z szarego jeansu? ;] Dziwnie wygląda... Ale może to tylko takie cienie są... 4. Ktoś tam przyczepił się do kwiatka. Mi się tam on podoba i ma bardzo ładny kolor ;] 5. Kanapa ekstra, ale czy przypadkiem nie ma zbyt małych nóżek ? (zbyt chudych) 6. nienawidze takich żyrandoli ;] Wszystko jest ładne, ale nie przemyślane. Gdybyś najpierw zrobił jakiś plan to by było o wiele łatwiej (i zgrabniej). Teraz za dużo jest nawalone do malutkiego pomieszczenia. Pozdrawiam... będę odwiedzał ten wątek ;]
Napisano 21 Sierpień 200519 l Autor 1. Tam w tle stoi ubikacja? nie ;] czepiam się już, ale z czego jest ten tv? z szarego jeansu? ;] nie, to chrom. ma to być pokój dzienny/salon z niewielką jadalnią, przynajmniej takie są plany.
Napisano 21 Sierpień 200519 l ten róg jadalni jest bardzo ciemny. Weź przysuń stół do ściany na wprost (2 render postu #10) i dodaj 2 krzesła po drugiej stronie stołu. Będzie fajniej ;] Na widoku z góry wydaje się, że jest wystarczająco miejsca na to... Tamtą czarną otchłań trochę możesz rozjaśnić. Niby ona się świeci, ale bardzo słabo i daje dziwny efekt na podłodze i "framudze". Popracuj trochę nad tym. Przeglądaj katalogi IKEI i będzie Ci lepiej ;] Jak już mówiłem masz tam dość dziwny układ... Ale wszystko prezentuje się bardzo ładnie jak dla mnie... WIĘCEJ ŚWIATŁA!! ;] ciemno jak w melinie, a to przecież poważny lokal, prawda? ;] PS. Łazienkę też zrobisz? ;]
Napisano 21 Sierpień 200519 l proporcje i jeszcze raz proporcje!!! Kanapa jakas taka za gleboka do swojej szerokosci.. krzesla wugladaje jakby mialy za krotkie nogi a wzgledem stolu wydaja sie dobre... wiec nie wiem czy to siedziska za wielkie czy stol za niski. dopracuj to jeszcze. Ustawienie tez malo przemyslane. Najbardziej sie to tyczy stolu.. Ogolnienie jaest jakos tragicznie, ale musisz wlozc w to jeszze duzo pracy. pozdrawiam
Napisano 22 Sierpień 200519 l Autor macie jakieś pomysły na rearanżację? ;] a oto refka z której korzystam(katalog BRW)
Napisano 22 Sierpień 200519 l Autor może teraz bedzie lepiej... wszystkie bipe'y mają 170 cm sorki za jakość renderów.
Napisano 24 Sierpień 200519 l Swiatlo powinno byc troche jasniejsze. Efekt bylby chyba lepszy. :) pozdrawiam
Napisano 24 Sierpień 200519 l albo zwiększ multipa dla świateł albo zmień texture drewna na jaśniejszą
Napisano 24 Sierpień 200519 l Autor materiałów nie zamierzam rozjaśniać, zamierzałem je nawet sciemnić;]. jednak rozjaśnienie sceny to dobry pomysł.
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor popróbowałem troche z tymi światłami ;]. mam dwie wersje i nie wiem na którą się zdecydować, w tej drugiej meble są ciemniejsze(może jakieś inne sugestie?). w wersji finalnej szkło na tych szafkach bedzie z refractem na 0.5-0.7, dla uzyskania efektu acid glass(to na dole) http://alzhem.com/sub1/tutorials/images/tutorial_06/06_cristal.jpg (nie wiem jak to nazwać po polsku ;] ).
Napisano 26 Sierpień 200519 l Wedlug mnie praca ciagle jest zbyt ciepla. Niby to nie jest wada, ale w tym przypadku troche zimniejsze swiatlo byloby chyba lepsze. :) Ciemne drewno dobre, ale czy nie za ciemne? pozdrawiam
Napisano 26 Sierpień 200519 l Autor za ciepła? a ja chciałem jeszcze podciagnąc red channel na parkieciku. do ciemnych medli chłodny odcien bedzie chyba pasował lepiej ;]
Napisano 5 Wrzesień 200519 l co jak co ale teapod'y sa dla mnie przednie, i to jak fajnie zbunkrowane, trzeba bylo porobic jakies kieliszki, butelki itp.
Napisano 6 Wrzesień 200519 l chyba saturation bo hue to barwa więc wtedy by się kolory zmieniły nie nasycenie:D
Napisano 6 Wrzesień 200519 l hmm mi sie podoba, sa jestem obecnie w trakcie robienia czegos takiego /pokoiku/ i milabym prosbe o to abys /mentaller/ umiescil screena ze swiatlami /gdzie sa ustawione w scenie/. uzywasz sw.fotometrycznych??
Napisano 6 Wrzesień 200519 l nie rozumiem za bardzo ustawienia schodów (one sie łączą ze ścianą? framuga ma jakąś grubość?), te czajniki całkiem z lewej - właściwie ogólnie cała lewa, ciemna strona - troszkę odwraca uwagę... poza tymi błędami podoba mi się ta praca, pomimo dziesiątek podobnych, jakie można znaleźć ;)
Napisano 6 Wrzesień 200519 l Autor oo! widzę że ktoś odkopał wipa - zapraszam do finished ;] http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=18743 oo79 --> target direct+vraylight w oknach. w załączniku widok z top view. pomocny może być też ten link http://www.evermotion.org/tutorials/mich/minterior04.htm p.s. teapty rządzą ;P zresztą to bardzo ciekawe, wystarczy tylko wsadzić ich pare do scenki i od razu robi się ruch w wątku ;] pozdro
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto