Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam do zaprezentowania mój wypocin pracowałem nad nim ok. 2 tyg., ale większość czasu zajęło mi zgłębianie Vray-a, i Render bo modele nie są raczej niczym skąplikowanym jak ktoś będzie miał jakieś pytania z Chęcią odpowiem.

  • Odpowiedzi 17
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

mnie się nawet podoba, tylko miejsca zacinione zbyt ciemne (pod talerzami), tekstura drewna nie pasuje i nóżki od kieliszków wyglądają jak z metalu.

 

Aha - dno butelki cieniutkie (w sensie grubości)

 

Poza tym podoba mi się :)

 

pozdr

Napisano

Wiem, że Np. niema caustyki za kieliszkiem, ale mój sprzęt ratuje tylko Giga ramu na DDR-ach, ale z caustyka liczyło by się z 8h a to mi się nie uśmiecha.

Napisano

Mi nie pasują proporcje butelki, no i jeżeli juz stolik a taka konstrukcje a scena nie wymagała zbyt długiego modelowania to może trzeba było wymodelować te drewniane elementy, a nie iśc na łatwizne z teksturą ;)

tło zbyt zblurowane więc ciężko powiedzieć czy dobrze modele "siedzą" w perspektywie.

Napisano

Tło nie jest "zblurowane" jak to opisałeś tylko to jest mapa HDRI pyzatym tu chodziło o czystość i przejrzystość sceny i cały nacisk postawiłem na materiały jak zauważyłeś MOTHMAN większość obiektów to obiekty obrotowe i nie są one trudne do stworzenia a co do modelowania stołu to przesada to nie o stuł w tej scenie chodzi. Zata mogę się pochwalic ze ta scena ma ok. 1500 / 2000 (koło tego) Wierzchołków, czyli prawie nic.

Napisano

render jest ok ale do martwej natury to troszkę pracy brakuje. Moje uwagi:

 

- brzydkie tło

- szeroki kąt kamery (raczej nie stosuje się do martwych natur"

- nieciekawa kompozycja

- karteczka "rezerwacja" i menu wołają o pomstę do nieba :)

 

Ogólnie można by z tej pracy dużo jeszcze wycisnąć, dodać głębię ostrości, chociaż i bez niej by się obyło jeżeli komp Ci nie wyrabia (ew. dodać w Photoshopku) Poprawić kompozycję, kadr i tło.

 

Pozdrawiam

Napisano

człowieku 1,2 Duron i Gforce 2 a ty mi o głębiach ostrości moja karta nawet o tym nie słyszała sam czysty Vray bez bajerów robił to przez 4h. a pyzatym Martwa Natura to pojęcie szerokie odnosi się do wszystkich obiektów ustawionych w jakąś kompozycje w tym jedno ale obiekty te są martwe lub żyły a teraz są martwe.

Napisano

spokojnie, ja chciałem tylko zwrócić uwagę na pewne rzeczy które można by poprawić żeby było lepiej :) Po co odrazu te nerwy, to tylko moje zdanie i jeżeli wystawiasz prackę na forum to przygotuj się nie tylko na pochwały :) Poprostu ja bym to zrobił inaczej, nie musisz się z tym zgdzać ale po co odrazu się złościć :)

 

Pokój bracie

 

Pozdrawiam :)

 

 

edit do postu niżej -----

 

no problem, już wszystko jasne :D

Napisano

Źle Vorek zrozumiałeś ja się cieszę z twojej opinii i to co napisałem porostu źle odebrałeś nie chciałem żeby to było zrozumiane że mnie nerwy ponoszą tylko że mam grata :( ale za rade THX i sory że tak to sformułowałem

Napisano

Sory dopiero teraz przeczytałem zasady i się teraz do

nich zastosuje uważam, że pkt. 2 jest ważny to tak

Pracuje na sprzęcie 1,2 Duron, GForce 2 MX 1 GB Ramu na DDR,

Dzwiękuwka mało ważna, ale jest nią SB Live 5.1 i Dysk

Baracuda 7 7200 80GB (to akurat pomaga czasami :P)

 

Praca robiłem do konkursu, tematem była Martwa Natura

chciałem ją zrobić w czystym Max-ie ale okazało się że

materiał szkła jest cięzki do uzyskania a ja mam za mało

czasu dlatego przesiadłem się na Vray-a i jest to moja

pierwsza praca w nim. Nad całym projektem siedziałem

ok 2 tyg., ale jak mówię większość to rendery i nauka Vray-a.

 

Tło mojej sceny to nie jak większość uważa „zblurowane”

tło tylko jest to mapa HDRI specjalnie ją zostawiłem

żeby, co sprawniejsze oko odraz zauważyło, w czym

było to robione pyzatym czas mnie wtedy naglił i nie

miałem czasu robić ładnego tła. Głównie użyłem w

tej scenie Figur obrotowych ze względu na ich prostotę

 

w modyfikacji przyznam się, mimo że mój komp.

wytrzyma 400000 wierzchołków to i tak postawiłem

na ich jak najmniejszą ilość. W scenie niema żadnych

super trików, ale jeśli kogoś będzie naprawdę coś

nękać związane z tą scena to niech mnie pyta

mogę powiedzieć skąd się najlepiej uczyć Vray-a itp. itd.

Napisano

Dziwne te twoje modele w niektorych miejscach. Po co modelowales etykietke jak mozna to zrobic tekstura? Kieliszki az piszcza od ilosci poly, modele talerzy takze, podobnie jest z "menu" oraz butelka. Zaoszczedzilbys troche czasu bo 4h na taka scene to troche dlugo, rozumiem ze nie masz dobrego kompa ale i tak mysle ze to troche za duzo.

Napisano

Podobaja mi sie kieliszki i butelka, stol, karteczka i mentu do bani, do bani jest tez to ze widac ta mape HDRI z otoczenia, a co do czasu renderingu zgodze sie z batonem ze da sie chyba wiecej wyciagnac z v raya i twojego sprzetu




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności