Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam mam do zaprezentowania mój wypocin pracowałem nad nim ok. 2 tyg., ale większość czasu zajęło mi zgłębianie Vray-a, i Render bo modele nie są raczej niczym skąplikowanym jak ktoś będzie miał jakieś pytania z Chęcią odpowiem.

  • Odpowiedzi 17
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

OK już sory, ale z pół roku nie byłem na forum i trochę się pozmieniało, ale już przypomniałem se co i jak

Napisano

mnie się nawet podoba, tylko miejsca zacinione zbyt ciemne (pod talerzami), tekstura drewna nie pasuje i nóżki od kieliszków wyglądają jak z metalu.

 

Aha - dno butelki cieniutkie (w sensie grubości)

 

Poza tym podoba mi się :)

 

pozdr

Napisano

- dobry render

- te talerze mają taki sam mat ?

- dobry render :)

 

7/10

Napisano
  • Autor

Wiem, że Np. niema caustyki za kieliszkiem, ale mój sprzęt ratuje tylko Giga ramu na DDR-ach, ale z caustyka liczyło by się z 8h a to mi się nie uśmiecha.

Napisano

Mi nie pasują proporcje butelki, no i jeżeli juz stolik a taka konstrukcje a scena nie wymagała zbyt długiego modelowania to może trzeba było wymodelować te drewniane elementy, a nie iśc na łatwizne z teksturą ;)

tło zbyt zblurowane więc ciężko powiedzieć czy dobrze modele "siedzą" w perspektywie.

Napisano
  • Autor

Tło nie jest "zblurowane" jak to opisałeś tylko to jest mapa HDRI pyzatym tu chodziło o czystość i przejrzystość sceny i cały nacisk postawiłem na materiały jak zauważyłeś MOTHMAN większość obiektów to obiekty obrotowe i nie są one trudne do stworzenia a co do modelowania stołu to przesada to nie o stuł w tej scenie chodzi. Zata mogę się pochwalic ze ta scena ma ok. 1500 / 2000 (koło tego) Wierzchołków, czyli prawie nic.

Napisano

Nom nom bardzo fajnie. Mi sie akurat podoba. Bardzo ładny model. Więcej takich na forum.

Napisano

render jest ok ale do martwej natury to troszkę pracy brakuje. Moje uwagi:

 

- brzydkie tło

- szeroki kąt kamery (raczej nie stosuje się do martwych natur"

- nieciekawa kompozycja

- karteczka "rezerwacja" i menu wołają o pomstę do nieba :)

 

Ogólnie można by z tej pracy dużo jeszcze wycisnąć, dodać głębię ostrości, chociaż i bez niej by się obyło jeżeli komp Ci nie wyrabia (ew. dodać w Photoshopku) Poprawić kompozycję, kadr i tło.

 

Pozdrawiam

Napisano
  • Autor

człowieku 1,2 Duron i Gforce 2 a ty mi o głębiach ostrości moja karta nawet o tym nie słyszała sam czysty Vray bez bajerów robił to przez 4h. a pyzatym Martwa Natura to pojęcie szerokie odnosi się do wszystkich obiektów ustawionych w jakąś kompozycje w tym jedno ale obiekty te są martwe lub żyły a teraz są martwe.

Napisano

spokojnie, ja chciałem tylko zwrócić uwagę na pewne rzeczy które można by poprawić żeby było lepiej :) Po co odrazu te nerwy, to tylko moje zdanie i jeżeli wystawiasz prackę na forum to przygotuj się nie tylko na pochwały :) Poprostu ja bym to zrobił inaczej, nie musisz się z tym zgdzać ale po co odrazu się złościć :)

 

Pokój bracie

 

Pozdrawiam :)

 

 

edit do postu niżej -----

 

no problem, już wszystko jasne :D

Napisano
  • Autor

Źle Vorek zrozumiałeś ja się cieszę z twojej opinii i to co napisałem porostu źle odebrałeś nie chciałem żeby to było zrozumiane że mnie nerwy ponoszą tylko że mam grata :( ale za rade THX i sory że tak to sformułowałem

Napisano
  • Autor

Sory dopiero teraz przeczytałem zasady i się teraz do

nich zastosuje uważam, że pkt. 2 jest ważny to tak

Pracuje na sprzęcie 1,2 Duron, GForce 2 MX 1 GB Ramu na DDR,

Dzwiękuwka mało ważna, ale jest nią SB Live 5.1 i Dysk

Baracuda 7 7200 80GB (to akurat pomaga czasami :P)

 

Praca robiłem do konkursu, tematem była Martwa Natura

chciałem ją zrobić w czystym Max-ie ale okazało się że

materiał szkła jest cięzki do uzyskania a ja mam za mało

czasu dlatego przesiadłem się na Vray-a i jest to moja

pierwsza praca w nim. Nad całym projektem siedziałem

ok 2 tyg., ale jak mówię większość to rendery i nauka Vray-a.

 

Tło mojej sceny to nie jak większość uważa „zblurowane”

tło tylko jest to mapa HDRI specjalnie ją zostawiłem

żeby, co sprawniejsze oko odraz zauważyło, w czym

było to robione pyzatym czas mnie wtedy naglił i nie

miałem czasu robić ładnego tła. Głównie użyłem w

tej scenie Figur obrotowych ze względu na ich prostotę

 

w modyfikacji przyznam się, mimo że mój komp.

wytrzyma 400000 wierzchołków to i tak postawiłem

na ich jak najmniejszą ilość. W scenie niema żadnych

super trików, ale jeśli kogoś będzie naprawdę coś

nękać związane z tą scena to niech mnie pyta

mogę powiedzieć skąd się najlepiej uczyć Vray-a itp. itd.

Napisano

Dziwne te twoje modele w niektorych miejscach. Po co modelowales etykietke jak mozna to zrobic tekstura? Kieliszki az piszcza od ilosci poly, modele talerzy takze, podobnie jest z "menu" oraz butelka. Zaoszczedzilbys troche czasu bo 4h na taka scene to troche dlugo, rozumiem ze nie masz dobrego kompa ale i tak mysle ze to troche za duzo.

Napisano

Podobaja mi sie kieliszki i butelka, stol, karteczka i mentu do bani, do bani jest tez to ze widac ta mape HDRI z otoczenia, a co do czasu renderingu zgodze sie z batonem ze da sie chyba wiecej wyciagnac z v raya i twojego sprzetu

Napisano

Moim zdaniem render bardzo fajny, tak jak materiał szkła gorzej z menu ale ogolnie spoko.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności