Napisano 20 Sierpień 200519 l Witam mam do zaprezentowania mój wypocin pracowałem nad nim ok. 2 tyg., ale większość czasu zajęło mi zgłębianie Vray-a, i Render bo modele nie są raczej niczym skąplikowanym jak ktoś będzie miał jakieś pytania z Chęcią odpowiem.
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor OK już sory, ale z pół roku nie byłem na forum i trochę się pozmieniało, ale już przypomniałem se co i jak
Napisano 20 Sierpień 200519 l mnie się nawet podoba, tylko miejsca zacinione zbyt ciemne (pod talerzami), tekstura drewna nie pasuje i nóżki od kieliszków wyglądają jak z metalu. Aha - dno butelki cieniutkie (w sensie grubości) Poza tym podoba mi się :) pozdr
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor Wiem, że Np. niema caustyki za kieliszkiem, ale mój sprzęt ratuje tylko Giga ramu na DDR-ach, ale z caustyka liczyło by się z 8h a to mi się nie uśmiecha.
Napisano 20 Sierpień 200519 l Mi nie pasują proporcje butelki, no i jeżeli juz stolik a taka konstrukcje a scena nie wymagała zbyt długiego modelowania to może trzeba było wymodelować te drewniane elementy, a nie iśc na łatwizne z teksturą ;) tło zbyt zblurowane więc ciężko powiedzieć czy dobrze modele "siedzą" w perspektywie.
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor Tło nie jest "zblurowane" jak to opisałeś tylko to jest mapa HDRI pyzatym tu chodziło o czystość i przejrzystość sceny i cały nacisk postawiłem na materiały jak zauważyłeś MOTHMAN większość obiektów to obiekty obrotowe i nie są one trudne do stworzenia a co do modelowania stołu to przesada to nie o stuł w tej scenie chodzi. Zata mogę się pochwalic ze ta scena ma ok. 1500 / 2000 (koło tego) Wierzchołków, czyli prawie nic.
Napisano 20 Sierpień 200519 l Nom nom bardzo fajnie. Mi sie akurat podoba. Bardzo ładny model. Więcej takich na forum.
Napisano 20 Sierpień 200519 l render jest ok ale do martwej natury to troszkę pracy brakuje. Moje uwagi: - brzydkie tło - szeroki kąt kamery (raczej nie stosuje się do martwych natur" - nieciekawa kompozycja - karteczka "rezerwacja" i menu wołają o pomstę do nieba :) Ogólnie można by z tej pracy dużo jeszcze wycisnąć, dodać głębię ostrości, chociaż i bez niej by się obyło jeżeli komp Ci nie wyrabia (ew. dodać w Photoshopku) Poprawić kompozycję, kadr i tło. Pozdrawiam
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor człowieku 1,2 Duron i Gforce 2 a ty mi o głębiach ostrości moja karta nawet o tym nie słyszała sam czysty Vray bez bajerów robił to przez 4h. a pyzatym Martwa Natura to pojęcie szerokie odnosi się do wszystkich obiektów ustawionych w jakąś kompozycje w tym jedno ale obiekty te są martwe lub żyły a teraz są martwe.
Napisano 20 Sierpień 200519 l spokojnie, ja chciałem tylko zwrócić uwagę na pewne rzeczy które można by poprawić żeby było lepiej :) Po co odrazu te nerwy, to tylko moje zdanie i jeżeli wystawiasz prackę na forum to przygotuj się nie tylko na pochwały :) Poprostu ja bym to zrobił inaczej, nie musisz się z tym zgdzać ale po co odrazu się złościć :) Pokój bracie Pozdrawiam :) edit do postu niżej ----- no problem, już wszystko jasne :D
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor Źle Vorek zrozumiałeś ja się cieszę z twojej opinii i to co napisałem porostu źle odebrałeś nie chciałem żeby to było zrozumiane że mnie nerwy ponoszą tylko że mam grata :( ale za rade THX i sory że tak to sformułowałem
Napisano 20 Sierpień 200519 l Autor Sory dopiero teraz przeczytałem zasady i się teraz do nich zastosuje uważam, że pkt. 2 jest ważny to tak Pracuje na sprzęcie 1,2 Duron, GForce 2 MX 1 GB Ramu na DDR, Dzwiękuwka mało ważna, ale jest nią SB Live 5.1 i Dysk Baracuda 7 7200 80GB (to akurat pomaga czasami :P) Praca robiłem do konkursu, tematem była Martwa Natura chciałem ją zrobić w czystym Max-ie ale okazało się że materiał szkła jest cięzki do uzyskania a ja mam za mało czasu dlatego przesiadłem się na Vray-a i jest to moja pierwsza praca w nim. Nad całym projektem siedziałem ok 2 tyg., ale jak mówię większość to rendery i nauka Vray-a. Tło mojej sceny to nie jak większość uważa „zblurowane” tło tylko jest to mapa HDRI specjalnie ją zostawiłem żeby, co sprawniejsze oko odraz zauważyło, w czym było to robione pyzatym czas mnie wtedy naglił i nie miałem czasu robić ładnego tła. Głównie użyłem w tej scenie Figur obrotowych ze względu na ich prostotę w modyfikacji przyznam się, mimo że mój komp. wytrzyma 400000 wierzchołków to i tak postawiłem na ich jak najmniejszą ilość. W scenie niema żadnych super trików, ale jeśli kogoś będzie naprawdę coś nękać związane z tą scena to niech mnie pyta mogę powiedzieć skąd się najlepiej uczyć Vray-a itp. itd.
Napisano 20 Sierpień 200519 l Dziwne te twoje modele w niektorych miejscach. Po co modelowales etykietke jak mozna to zrobic tekstura? Kieliszki az piszcza od ilosci poly, modele talerzy takze, podobnie jest z "menu" oraz butelka. Zaoszczedzilbys troche czasu bo 4h na taka scene to troche dlugo, rozumiem ze nie masz dobrego kompa ale i tak mysle ze to troche za duzo.
Napisano 20 Sierpień 200519 l Podobaja mi sie kieliszki i butelka, stol, karteczka i mentu do bani, do bani jest tez to ze widac ta mape HDRI z otoczenia, a co do czasu renderingu zgodze sie z batonem ze da sie chyba wiecej wyciagnac z v raya i twojego sprzetu
Napisano 20 Sierpień 200519 l Moim zdaniem render bardzo fajny, tak jak materiał szkła gorzej z menu ale ogolnie spoko.