MarDolF Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 Witam mam do zaprezentowania mój wypocin pracowałem nad nim ok. 2 tyg., ale większość czasu zajęło mi zgłębianie Vray-a, i Render bo modele nie są raczej niczym skąplikowanym jak ktoś będzie miał jakieś pytania z Chęcią odpowiem.
piotrek Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 wszystko bardzo pięknie, tylko renderu brak...
MarDolF Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 OK już sory, ale z pół roku nie byłem na forum i trochę się pozmieniało, ale już przypomniałem se co i jak
piotrek Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 mnie się nawet podoba, tylko miejsca zacinione zbyt ciemne (pod talerzami), tekstura drewna nie pasuje i nóżki od kieliszków wyglądają jak z metalu. Aha - dno butelki cieniutkie (w sensie grubości) Poza tym podoba mi się :) pozdr
xeav Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 - dobry render - te talerze mają taki sam mat ? - dobry render :) 7/10
MarDolF Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 Wiem, że Np. niema caustyki za kieliszkiem, ale mój sprzęt ratuje tylko Giga ramu na DDR-ach, ale z caustyka liczyło by się z 8h a to mi się nie uśmiecha.
MOTHMAN Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 Mi nie pasują proporcje butelki, no i jeżeli juz stolik a taka konstrukcje a scena nie wymagała zbyt długiego modelowania to może trzeba było wymodelować te drewniane elementy, a nie iśc na łatwizne z teksturą ;) tło zbyt zblurowane więc ciężko powiedzieć czy dobrze modele "siedzą" w perspektywie.
MarDolF Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 Tło nie jest "zblurowane" jak to opisałeś tylko to jest mapa HDRI pyzatym tu chodziło o czystość i przejrzystość sceny i cały nacisk postawiłem na materiały jak zauważyłeś MOTHMAN większość obiektów to obiekty obrotowe i nie są one trudne do stworzenia a co do modelowania stołu to przesada to nie o stuł w tej scenie chodzi. Zata mogę się pochwalic ze ta scena ma ok. 1500 / 2000 (koło tego) Wierzchołków, czyli prawie nic.
Gedeon Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 Nom nom bardzo fajnie. Mi sie akurat podoba. Bardzo ładny model. Więcej takich na forum.
Vorek Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 render jest ok ale do martwej natury to troszkę pracy brakuje. Moje uwagi: - brzydkie tło - szeroki kąt kamery (raczej nie stosuje się do martwych natur" - nieciekawa kompozycja - karteczka "rezerwacja" i menu wołają o pomstę do nieba :) Ogólnie można by z tej pracy dużo jeszcze wycisnąć, dodać głębię ostrości, chociaż i bez niej by się obyło jeżeli komp Ci nie wyrabia (ew. dodać w Photoshopku) Poprawić kompozycję, kadr i tło. Pozdrawiam
MarDolF Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 człowieku 1,2 Duron i Gforce 2 a ty mi o głębiach ostrości moja karta nawet o tym nie słyszała sam czysty Vray bez bajerów robił to przez 4h. a pyzatym Martwa Natura to pojęcie szerokie odnosi się do wszystkich obiektów ustawionych w jakąś kompozycje w tym jedno ale obiekty te są martwe lub żyły a teraz są martwe.
Vorek Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 spokojnie, ja chciałem tylko zwrócić uwagę na pewne rzeczy które można by poprawić żeby było lepiej :) Po co odrazu te nerwy, to tylko moje zdanie i jeżeli wystawiasz prackę na forum to przygotuj się nie tylko na pochwały :) Poprostu ja bym to zrobił inaczej, nie musisz się z tym zgdzać ale po co odrazu się złościć :) Pokój bracie Pozdrawiam :) edit do postu niżej ----- no problem, już wszystko jasne :D
MarDolF Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 Źle Vorek zrozumiałeś ja się cieszę z twojej opinii i to co napisałem porostu źle odebrałeś nie chciałem żeby to było zrozumiane że mnie nerwy ponoszą tylko że mam grata :( ale za rade THX i sory że tak to sformułowałem
MarDolF Napisano 20 Sierpień 2005 Autor Napisano 20 Sierpień 2005 Sory dopiero teraz przeczytałem zasady i się teraz do nich zastosuje uważam, że pkt. 2 jest ważny to tak Pracuje na sprzęcie 1,2 Duron, GForce 2 MX 1 GB Ramu na DDR, Dzwiękuwka mało ważna, ale jest nią SB Live 5.1 i Dysk Baracuda 7 7200 80GB (to akurat pomaga czasami :P) Praca robiłem do konkursu, tematem była Martwa Natura chciałem ją zrobić w czystym Max-ie ale okazało się że materiał szkła jest cięzki do uzyskania a ja mam za mało czasu dlatego przesiadłem się na Vray-a i jest to moja pierwsza praca w nim. Nad całym projektem siedziałem ok 2 tyg., ale jak mówię większość to rendery i nauka Vray-a. Tło mojej sceny to nie jak większość uważa „zblurowane” tło tylko jest to mapa HDRI specjalnie ją zostawiłem żeby, co sprawniejsze oko odraz zauważyło, w czym było to robione pyzatym czas mnie wtedy naglił i nie miałem czasu robić ładnego tła. Głównie użyłem w tej scenie Figur obrotowych ze względu na ich prostotę w modyfikacji przyznam się, mimo że mój komp. wytrzyma 400000 wierzchołków to i tak postawiłem na ich jak najmniejszą ilość. W scenie niema żadnych super trików, ale jeśli kogoś będzie naprawdę coś nękać związane z tą scena to niech mnie pyta mogę powiedzieć skąd się najlepiej uczyć Vray-a itp. itd.
Baton Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 Dziwne te twoje modele w niektorych miejscach. Po co modelowales etykietke jak mozna to zrobic tekstura? Kieliszki az piszcza od ilosci poly, modele talerzy takze, podobnie jest z "menu" oraz butelka. Zaoszczedzilbys troche czasu bo 4h na taka scene to troche dlugo, rozumiem ze nie masz dobrego kompa ale i tak mysle ze to troche za duzo.
Pawelkos Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 Podobaja mi sie kieliszki i butelka, stol, karteczka i mentu do bani, do bani jest tez to ze widac ta mape HDRI z otoczenia, a co do czasu renderingu zgodze sie z batonem ze da sie chyba wiecej wyciagnac z v raya i twojego sprzetu
hcpiter Napisano 20 Sierpień 2005 Napisano 20 Sierpień 2005 Moim zdaniem render bardzo fajny, tak jak materiał szkła gorzej z menu ale ogolnie spoko.
Rekomendowane odpowiedzi